بیت کوین بالاخره طلسم بازار رمزامرزها را می‌شکند؟

امروز قیمت هر واحد بیت کوین با رشد 613 دلاری نسبت به روز گذشته افزایشی شد. با احتساب این میزان رشد، قیمت این رمزامرز تا ساعت 12 امروز، 34 هزار و 772 دلار ثبت شد. نرخ اتریوم نیز همراستا با بیت کوین افزایشی بوده و در مقایسه با دیروز، با رشد 79 دلاری مواجه و معادل 2 هزار و 327 دلار شد. قیمت دوج کوین هم به 0/24 یک دلار رسید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه ارزش بیت کوین نسبت به یک سال گذشته تقریبا 4 برابر شده، اما این رمزارز معروف حدود 50 درصد ارزش خود را از اواسط آوریل تاکنون از دست داده است. استراتژیست‌ها نسبت به کاهش قیمت این ارز دیجیتال به زیر 30 هزار دلار هشدار داده‌اند.

البته از دیدگاه این افراد حرکت بیت کوین به سمت 40 هزار دلار نوید دهنده افزایش قیمت‌های بالاتر است. با این حال بیت کوین در چند روز اخیر نتوانسته از سطح مقاومت 35 هزار دلاری عبور کند و بیشتر تغییرات آن در محدوده 33 تا 35 هزار دلاری ثبت شد.

آریاک سفر

تا صبح امروز، تعداد کل بیت کوین‌های موجود در بازار به 18 میلیون و 747 هزار و 506 عدد رسید. همچنین تا زمان ذکر شده این رمزارز حجم کمی خورده و فقط 750 هزار عدد از آن، به ارزش 25 میلیارد دلار، در بازار جهانی جابجا شده بود.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز