بورس پرونده هفته کاری خود را با کاهش شاخص کل بست

شاخص کل بورس امروز با افت 8 هزار و 665 واحدی که نسبت به آخرین مقدار روز گذشته داشت، پشت دیوار یک میلیون و 500 هزار واحدی گیر افتاد. شاخص کل هم وزن نیز در پله 450 هزار و 459 واحدی ایستاد که در مقایسه با دیروز، هزار و 449 واحد کاهش داشت. در آخرین هفته شهریورماه 1400، مقدار 66 درصد نمادها قرمز پوش شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز هم ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار بورس منفی شد و 4 هزار و 150 میلیارد ریال پول حقیقی از بورس بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی به سهام «فارس» تعلق داشت که ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی آن 380 میلیارد ریال بود. سپس «فارس» و «شپنا» بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. «شستا»، «فولاد» و «اخابر» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل امروز بازار بورس گذاشتند.

در پایان معاملات امروز، ارزش صف‌های خرید بازار بورس نسبت به پایان روز کاری گذشته، 34 درصد کاهش پیدا کرده و 8 هزار و 720 میلیارد ریال اعلام شد. اما ارزش صف‌های فروش افزایشی شد و در محدوده 690 میلیارد ریالی قرار گرفت. شرکت آریان کیمیا تک با صف خرید 4 هزار و 400 میلیارد ریالی در صدر جدول تقاضای بازار بورس امروز ایستاد.

آریاک سفر

سهام فسبزوار بلاخره کشف قیمت شد

در جریان کشف قیمت امروز، معادل 15 درصد سهام شرکت پارس فولاد سبزوار با شیوه ثبت سفارش، به قیمت هر سهم 31 هزار و 250 ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد. برای عرضه اولیه «فسبزوار» بیش از 2 میلیون و 956 هزار و 842 کد معاملاتی شرکت داشتند و حدود 225 سهم به هر کد معاملاتی اختصاص پیدا کرد. کارگزاری پارسیان به عنوان مدیر عرضه، شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس، در مقام متعهدین عرضه و مجموعه تامین سرمایه امید به عنوان متعهد خرید این سهام معرفی شده‌اند.

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز