بورس روز 3 بهمن 1401/ عملکرد خنثی شاخص کل

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز هزار و 24 واحد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 653 هزار و 949 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 2 هزار و 763 واحد رشد داشت و در محدوده 522 هزار و 700 واحد رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش کل معاملات بازار سهام در روز جاری 233 هزار و 857 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «فملی»، «فولاد» و «بوعلی» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری باز هم منفی شد و 378 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. امروز بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهم «شپنا» مربوط می‌شد. پس از آن نمادهای «خودرو» و «وبملت» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امروز هم شاخص کل بورس افت و خیزهای زیای را تجربه کرد و سرانجام با رشد هزار واحدی به کار خود خاتمه داد. به نظر تحلیلگران تکنیکال بازار بورس، محدوده 1 میلیون و 653 هزار واحدی همچنان برای شاخص بورس جذاب به نظر می‌رسد و به همین دلیل شاخص پیرامون این محدوده در نوسان است. با وجود این، شواهد و قرائن نشان می‌دهد که سرمایه گذاران از نامه‌های ناگهانی صادر شده توسط نهادهای مختلف برای بازار بورس ترس دارند و با احتیاط در این بازار عمل می‌کنند.

اطلاعات عمومی:

درباره چفیبر بیشتر بدانید

شرکت فیبر ایران با نماد چفیبر در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به هزار و 51 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های واسط مالی مهر پنجم، سازمان خیریه درمانی جواد الائمه، سرمایه گذاری ملی ایران و یک شخص حقیقی بیشترین سهم از چفیبر را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز