بورس روز 24 دی 1401/ شاخص کل عقب نشینی کرد

لست سکند

شاخص کل بورس در اولین روز هفته جاری نسبت به سه روز پیش، 8 هزار و 366 واحد نزول پیدا کرد و در محدوده 1 میلیون و 643 هزار و 721 واحدی قرار گرفت. اما شاخص کل هم وزن در مقایسه با چهارشنبه هفته قبل 700 واحد افزایش پیدا کرد و به مرز 504 هزار و 905 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 10 هزار و 563 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «فولاد»، «فارس» و «شپدیس» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم در روز جاری نیز منفی شد و 200 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهم «فولاد» مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «خگستر» و «شستا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با وجود عرضه جدید 500 هزار واحد ربع سکه در بورس کالا، اما بازار سرمایه امروز رشد پیدا نکرد و کاهشی شد. به نظر عرضه ربع سکه در بورس کالا به درستی صورت نگرفت و با وجود اطلاع رسانی قبلی و مشخص شدن برنامه عرضه، اما این عملیات به درستی اتفاق نیفتاد. براساس آخرین گزارش تجارت نیوز، تا آخر وقت اداری، از عرضه ربع سکه در بورس کالا خبری نبود و نماد این فلزگرانبها در حالت ممنوع باقی ماند.

اطلاعات عمومی:

درباره واعتبار بدانید

شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران با نماد واعتبار در بازار اول، تابلوی فرعی، بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 558 میلیارد و 360 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران، سرمایه گذاری پایا تدبیر پارسا و یک شخص حقیقی بیشترین سهم واعتبار را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز