به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود باشید

کسب و کار اینترنتی

یکی از شاخه‌های کسب و کار که چندین سال است در ایران پر رونق شده است، کسب و کار های آنلاین یا همان اینترنتی هستند. کسب و کار های اینترنتی به دلیل داشتن پتانسیل رشد و مقیاس پذیر بودن، می‌توانند چندین برابر کسب و کارهای دنیای واقعی درآمدزا باشند.

به گزارش کاماپرس،از همین رو بسیاری از جوانان و حتی صاحبان مشاغل سنتی به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود هستند. در ادامه شما را با کسب و کارهای آنلاین و راه‌های ساخت فروشگاه اینترنتی با هزینه کم با استفاده از سایت ساز ژاکت آشنا خواهیم کرد. اگر در حال حاضر کار دائمی ندارید و دنبال کاری هستید که بتوانید آینده‌تان را بسازید راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه اولیه و یا با سرمایه خیلی کم یکی از گزینه‌های روبروی شماست.
اکثر کسب و کارهای اینترنتی به سرمایه نیاز ندارند
وقتی از راه اندازی کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه اولیه حرف می‌زنیم منظور ما این نیست که هیچ پولی برای شروع کار لازم نیست. اما با استفاده از خدمات سایت ژاکت این هزینه آنقدر کم است که در برابر هزینه‌هایی که هر روز داریم اصلا به حساب نمی‌آید و شاید با چند روز صرفه‌جویی در هزینه‌ها بتوانیم این سرمایه را جور کنیم.
حالا کافیست شروع به کار کنید. حالا کافیست تخصص‌های لازم را برای مدیریت محتوا و یا مدیریت یک فروشگاه اینترنتی یاد بگیرید. دوره‌های رایگان و یا بسیار کم‌هزینه در اینترنت وجود دارند که صفر تا صد وردپرس و افزونه‌های طراحی و … را به شما یاد می‌دهند. این شروع کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه.
ایده چند کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم
اگر به صورت جدی به فکر کسب و کار بدون سرمایه هستید این ایده‌ها می‌توانند برای شروع کار به شما کمک کنند تا در ادامه بتوانید راه‌تان را پیدا کنید. وبلاگ‌نویسی ما را یاد دهه 80 و بلاگفا و بلاگ‌اسپات می‌اندازد اما آن سبک از وبلا‌گ‌نویسی عمدتا برای تفریح بود. اما حالا بلاگرها درآمد زیادی از سایت‌شان دارند. آن‌ها محتوای سرگرم‌کننده، جذاب و آموزشی در اختیار کاربران قرار می‌دهند که عمدتا بدون هزینه است و فقط وقت و انرژی نیاز دارد. بعد از آن کسب و کارها با بلاگرها همکاری می‌کنند تا محصولات‌شان را معرفی کنند یا رپورتاژ آگهی منتشر می‌کنند و یا خیلی ساده‌تر با آژانس‌های تبلیغاتی آنلاین کار می‌کنند.لذا بلاگینگ و آموزش بلاگینگ دارای اهمیت شده است. تنها چیزی که شما نیاز دارید جذب ترافیک از طریق محتواست.
کورس یا آموزش‌های آنلاین چیست؟
آموزش پول‌ساز است. آموزش بهترین ایده برای شروع کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه است. شما حتی به سایت هم نیاز ندارید. بسیاری از سایت‌ها هستند که فضای آموزشی در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید سمینار آنلاین یا وبینار برگزار کنید. اگر چیزی برای آموزش دارید و در چیزی تخصص دارید و می‌توانید به بقیه منتقل کنید روی سایت شخصی‌تان به صورت آنلاین و یا فروش آموزش‌ها می‌توانید درآمد بالایی کسب کنید.
فروشگاه اینترنتی
ایسنا در گزارشی افزود: فروشگاه‌های اینترنتی تقریبا پای ثابت دنیای اینترنت هستند. در وهله‌ی اول اگر خودتان محصولاتی دارید که دوست دارید در سراسر ایران به فروش برسانید می‌توانید یک سایت فروش اینترنتی راه‌اندازی کنید و یا در یک فروشگاه پورتال فروش باز کنید. یا اینکه می‌توانید با تامین‌کننده و سایر فروشگاه‌ها همکاری کنید و محصولات آن‌ها را به فروش برسانید و حکم یک واسطه را داشته باشید. ولی بهترین پیشنهاد ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ژاکت است.
صدها و هزاران ایده‌ی خلاقانه دیگر
نمی‌توان تمام ایده‌های موجود در جهان را اینجا گفت. اما در سال 2006 یک نفر تنها با فروش کارت پستال 1.5 میلیون دلار درآمد کسب کرد. کسب و کارهایی هستند که صرفا حکم واسطه بین کسب و کارها و تولیدکنندگان محتوا و یا گرافیست‌ها و برنامه‌نویس‌ها و … را دارند و تنها از این طریق درآمد بالایی دارند. فریلنسرها بدون نیاز به سایت و تنها با مهارت نویسندگی یا طراحی‌شان برای کسب و کارها کار می‌کنند. میلیون‌ها میلیون سایت وجود دارند که با ایده‌های جذاب و خاص‌شان درآمد دارند. شما هم می‌توانید جزو آن‌ها باشید.
همین امروز شروع کنید. ایده‌هایتان را روی کاغذ بیاورید و یک برنامه و یا روتین برای خودتان تعیین کنید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

آریاک سفر

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز