به سادگی حسابدار یک شرکت معتبر شوید

لست سکند

همه شرکت‌ها چه کوچک، چه بزرگ به حسابدار نیاز دارند. دانشگاه‌ها نیز سالانه صدها نفر را به عنوان کارشناس حسابداری فارغ التحصیل می‌کنند. پس این افراد در میان انبوه رقیبان، چگونه می‌توانند در فرصت شغلی مورد علاقه خود مستقر شوند؟

استفاده از وب‌سایت‌های کاریابی

وبسایت‌های کاریابی، ابزار راحت و ساده‌ای هستند که هر روز جدیدترین آگهی‌های شغلی از سوی شرکت‌ها را به نمایش می‌گذارند افراد می‌توانند با مراجعه به این وبسایت‌ها برای درخواست به شرکت مورد نظرشان، اقدام کنند.

راز آسمان پایتخت

یکی از این وب‌سایت‌ها، ایران تلنت است. حسابدارانی که جویای کار هستند می‌توانند با مراجعه به ایران تلنت، در بخش فرصت‌های شغلی حسابداری برای خود کار پیدا کنند. مزیت‌های این وبسایت این است که متقاضیان در ابتدای امر می‌توانند رزومه خود را سریع و آنلاین بسازند تا مطمئن شوند رزومه‌شان استاندارد است. همچنین پس از ثبت نام در سایت، این ابزار از طریق پیامک کاربران را از آخرین فرصت‌های شغلی باخبر می‌کند. از دیگر مزیت‌های این وبسایت این است که افراد می‌توانند رزومه خود را برای شرکت‌های بین المللی نیز ارسال کنند.

ایران تلنت، اولین سایت استخدام ایرانی است که جامعه‌ای بیش از یک میلیون نفره از متخصصان و مدیران ایرانی را تشکیل داده است.

مرتبط با : ایران تلنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز