به زودی کراس اوور ایران خودرو به بازار می‌آید

‌ایران خودرو اخیرا موفق به تولید اولین کراس اوور ملی به نام ریرا شده که به گفته مدیرعامل این مجموعه به زودی روانه بازار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خودرو ریرا به پلتفرم آی کا پی 1 تجهیز شده که در حال حاضر از این پلتفرم برای تارا استفاده شده است. از لحاظ ابعاد نیز این محصول جدید ایران خودرو در دسته کراس اوورهای بی پلاس بازار جهانی قرار دارد و د‌ر بازار ایران شاید بتوان ابعاد آن را نزدیک به پژو 2008 و … دانست.

بنا بر اعلام شرکت ایران خودرو که در مراسمی خصوصی از محصول جدید خود رونمایی کرده، از قابلیت‌های این خودرو می‌توان به دسته دنده الکتریکی، شش کیسه هوای 10 نقطه‌ای، ترمز پارک برقی، نمایشگر لمسی، سنسور نور، سنسور باران، رادار خطی، سقف پانورامای برقی، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، شارژر بی سیم تلفن همراه، جلو آمپر دیجیتال، استارت دکمه‌ای، سنسور فشار باد، سنسور دمای تایرها، رادار نقطه کور و… اشاره کرد.

آریاک سفر

از لحاظ فنی این محصول احتمالا با دو پیشرانه عرضه شود که یکی از پیشرانه‌ها از نوع تی یو 5 پلاس با قدرت 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن  که به جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک آ تی مجهز شده است. نمونه فول آپشن این محصول نیز احتمال دارد به پیشرانه تی سی 7 پلاس مجهز شود که حجم 1645 سی‌سی، قدرت 168 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن‌متر خواهد داشت. توان پیشرانه این محصول از طزیق جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک آ تی تامین می‌شود.

هنوز زمان دقیق تجاری سازی این خودرو مشخص نیست اما احتمال دارد در آینده نسخه برقی ریرا نیز توسط گروه صنعتی ایران‌ خودرو تولید شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز