بهترین یخچال فریزر سامسونگ با بودجه زیر 70 میلیون

با افزایش قیمت یخچال بسیاری از افراد در خرید این کالای بادوام دچار مشکل شده‌اند. از طرفی تنوع مدل‌ها و برندهای موجود در بازار و محدودیت بودجه، تصمیم‌گیری در انتخاب محصول را دشوار می‌کند. فروشگاه‌های اینترنتی امکان بررسی مزیت‌ها و تفاوت‌های یخچال‌های مختلف را فراهم می‌کنند و افراد می‌توانند با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه با بررسی فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی بهترین یخچال‌های سامسونگ با قیمت زیر 70 میلیون می‌پردازد:

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS71

این محصول از سری یخچال‌های دو درب تولید شده در سال 2020 است.  یخچال‌های ساید بای ساید به دلیل زیبایی طراحی و اشغال فضای کمتر از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این یخچال با داشتن ظرفیت 32 فوت برای یک خانواده پرجمعیت مناسب است. این مدل می‌تواند 660 لیتر از مواد را داخل خود جا دهد. یخچال فریزر سامسونگ RS71 موتور اینورتر دیجیتال دارد که از آهنربای قوی اسنفاده می‌کند که اصطکاک موتور را کاهش می‌دهد.

فناوری جدید استفاده شده در این محصول دیواره‌های آن را نازک‌تر می‌کند و از حداقل عایق با بازده بالا برخوردار است. سیستم جربان هوای چندگانه باعث گردش هوای سرد در تمامی طبقات می‌شود.. آبسردکن و یخساز به آب شهری متصل می‌شوند. کمپرسور اینورتر دیجیتال این محصول در صورت عدم نیاز به هوای خنک مانند شب و یا زمستان، می‌تواند عملکرد خود را کند یا متوقف کند و مصرف انرژی کمی داشته باشد. این مدل در دو رنگ سیلور و سفید و در قیمت 47 میلیون عرضه می‌شود.

آریاک سفر

یخچال سامسونگ RS68

این یخچال با داشتن خنک‌کننده مستقل می‌تواند سرما و رطوبت داخل یخچال و فریزر را تا حد زیادی بهینه کند. این یخچال دارای ظرفیت 617 لیتر است و می‌تواند نیازهای یک خانواده پرجمعیت را برطرف کند. نوع کمپرسور به کار رفته در این محصول در کاهش صدای یخچال و کاهش مصرف برق تاثیر زیادی دارد. ارتفاع این یخچال 1780 میلی‌متر است.

سامسونگ RS68 دارای دو درب مجزا در یخچال و یک درب فریزر است. فناوری سرمایشی به کار رفته در این محصول محیط مناسبی برای حفظ غذای تازه با 70 درصد رطوبت ایجاد می‌کند. برخلاف کمپرسورهای معمولی کمپرسورهای اینورتر با ثبات‌تر و سرعت کنترل‌شده کار می‌کنند و در نتیجه به میزان کمتری انرژی مصرف می‌کنند و دوام آن‌ها در طول زمان بیشتر است. این مدل در رنگ سیلور و قیمت 61 میلیون تومان عرضه می‌شود.

یخچال سامسونگ RS80

این محصول از مدل‌های تولیدشده در سال 2021 است. این یخچال 32 فوت است و دارای ظرفیت 980 لیتر است. طبقه‌ها و کشوهای فراوان این محصول امکان نگهداری حجم زیاد مواد غذایی به صورت مرتب‌شده را فراهم می‎‌کند. یکی از اصلی‌ترین مزیت‎های این یخچال قابلیت بلوتوث و اتصال به وای فای است که امکان کنترل یخچال به وسیله گوشی را فراهم می‌کند.

بوی بد موادغذایی داخل یخچال توسط فیلتر آنتی باکتری داخل یخچال از بین می‌رود. مصرف انرژی این یخچال با وجود همه قابلیت‌ها A+  است و عملکرد بدون صدا دارد. بخش داخلی یخچال دارای چهار قفسه و دو کشوی مخصوص میوه و سبزیجات است و پنج قفسه در بخش داخلی درب طراحی شده است. این مدل به قیمت 62 میلیون به فروش می‌رسد.

یخچال سامسونگ  RF25

یخچال RF25 NV  سال 2021 وارد بازار شد. این محصول در قسمت بالایی به صورت ساید است و در قسمت پایینی به صورت کشویی است. این مدل از طراحی ظریفی برخوردار است و هیچ دستگیره‌ای روی یخچال وجود ندارد. علاوه بر طراحی زیبا، بدنه این محصول در برابر لکه و اثر انگشت نیز مقاوم است. این یخچال با داشتن ظرفیت 26 فوت برای خانواده‌هایی با حمعیت کم مناسب است.

کمپرستور دیجیتا اینورتر به کار رفته در این محصول تا 49.6 درصد مصرف انرژی کمتری دارد. سیستم آبریز این یخچال به صورت جدید و با دسترسی آسان طراحی شده است و حتی پارچ‌ها و لیوان‌های بلند و بزرگ را نیز پر می‌کند. سیستم خنک‌کننده دوقلو در این محصول، یخچال و فریزر را به طور جداگانه و به وسیله کنترل الکترونیکی دقیق به صورت مستقل تنظیم می‌کند. این محصول در رنگ سیلور به قیمت 46 میلون تومان به فروش می‌رسد.

یخچال بالا پایین سامسونگ RT50

این یخچال برای افرادی که نیاز به یخچال ساده و کارآمد دارند، انتخاب مناسبی است و نسبت به یخچال‌های ساید بای ساید فضای کمتری اشغال می‌کند. این مدل دارای ظرفیت 26 فوت است و برای خانواده‌های کم‌جمعیت مناسب است. ارتفاع این یخچال 1785 میلی‌متر است و برای محیط‌های کوچک مناسب است.

قسمت فریزر 125 لیتر و یخچال 375 لیتر گنجایش دارد. دستگیره‌های فرورفته این یخچال باعث ظرافت در طراحی ظاهری شده است. موتور کمپرسور اینورتر به کار رفته تا 24 درصد نسبت به سایر مدل‌ها در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. این محصول مخزن آب و قابلیت اتصال به آب شهری ندارد. این مدل در رنگ نقره‌ای به قیمت 23 میلیون به فروش می‌رسد.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز