بهترین گوشی موبایل 4 تا 5 میلیون تومانی

لست سکند

برند آنر در ایران روز گذشته 9 خرداد ماه از سری ایکس محصولات خود رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سری ایکس آنر گوشی‌های اقتصادی این کمپانی هستند که میان‌رده محسوب می‌شوند و باتوجه به بازار قیمت‌های مناسبی نیز دارند. در ادامه سعی شده به معرفی مختصری از گوشی آنر ایکس7 پرداخته شود.

گوشی موبایل آنر ایکس 7 جدیدترین میان‌رده از شرکت آنر است که با قیمتی حدود 4 میلیون تا 4 میلیون و 700 هزارتومان در بازار عرضه می‌شود و در جعبه این محصول قاب شفاف، شارژر 22.5 واتی، کابل شارژر تایپ سی، هنذفری، سوزن سیم‌کارت و خود گوشی قرار دارد. این محصول برخلاف محصولات هوآوی از خدمات گوگل پشتیبانی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

کیفیت نمایشگر آنر ایکس 7 چگونه است؟

این محصول نمایشگر 6/74 اینچی و نسبتا بزرگی دارد که وزن آن 198 گرم و کمی سنگین است که این موضوعی متداول در میان‌رده‌هاست. پنل پشتی این گوشی موبایل از پلاستیک مات همچنین حواشی آن نیز از جنس پلاستیک است ولی قسمت جلو صفحه‌ای شیشه‌ای است که از طریق گوریلا گلس محافظت می‌شود. آنر این محصول جدید خود را در رنگ‌های آبی، نقزه‌‌ای و مشکی برای خریداران تولید کرده است.

نمایشگر آنر ایکس 7 90هرتزی است که همین امر سبب شده تا برای فیلم دیدن مناسب باشد و مخاطب را آزار ندهد زیرا رنگ‌ها را دقیق نمایش می‌دهد و نور خوبی نیز دارد به همین سبب اسکرول کردن با این نمایشگر روان‌تر است البته فول اچ دی نبودن آن را می‌توان نکته منفی دانست.

اثر انگشت این گوشی موبایل بر روی دکمه قفل تعبیه شده و قابلیت دو سیم‌کارته شدن نیز دارد که البته یک سیم‌کارت با کارت حافظه جایگاه یکسان دارند که بر اساس نیاز مصرف‌کننده می‌تواند استفاده کند.

بررسی دوربین و سخت افزار آنر ایکس 7

در پنل پشتی این محصول آنر، دو محوطه دایره شکل قرار گرفته که در یکی از دایره‌ها دوربین اصلی با قدرت 48 مگاپیکسل خیلی عریض و در دایره دوم سه دوربین با قدرت 5 مگاپیکسل ماکرو، 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان و 8 مگاپیکسل خیلی عریض قرار دارد. دوربین سلفی این محصول نیز در پنل جلو قدرتی برابر با 8 مگاپیکسل تعبیه شده است. دوربین فیلمبرداری این گوشی دارای لرزشگیر است که  رزولوشن 1080 و 30 فریم بر ثانیه دارد.

از لحاظ کاربری این موبایل به اندروید 11 تجهیز شده  و رابط کاربری آن 4.2 است که از امکانات آن می‌توان به حالت خواندن، حالت تیره، حالت روشن و تنظیمات دلخواه رنگ اشاره کرد. اسپندراگون 680، 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم را نیز می‌توان از سخت‌افزار این محصول نام برد.

باتری این محصول طبق ادعاهای گفته شده نسبتا قدرتمند و 5 هزار میلی‌آمپر ساعت است. از تنظیمات باتری این محصول می‌توان به ذخیره انرژی باتری، بالا بردن کارایی گوشی، عدم ادامه دادن شارژ پس از شارژ کامل و تنظیم گوشی تا 80 درصد شارژ شدن اشاره کرد.

طبق گفته کارشناسان این گوشی موبایل شاید مناسب گیمرها نیز باشد زیرا با اینکه کیفیت گرافیکی پایینی دارد ولی سرعت بسیار بالایی در بخش بازی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : آنر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز