بهترین گوشی موبایل برای سلفی گرفتن

شرکت تکنو گوشی‌های سری اسپارک 9 را برای عاشقان سلفی عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به تازگی گوشی‌های سری اسپارک 9 از کمپانی تکنو با قابلیت‌هایی همچون وزن سبک، دوربین سلفی 32 مگاپیکسل، بدنه باریک، باتری بادوام و پردازنده قوی عرضه شد.

این محصول جدید شرکت تکنو که محصولی پیشرفته برای عکاسی است دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دیافراگم اف/2 45 با فوکوس ثابت گسترده دارد که حتی در صورت یزرگنمایی عکس‌هایی با جزئیات دقیق و باکیفیت ثبت خواهد کرد. این محصول همچنین به سوپر نایت مود نیز مجهز شده که سبب می‌شود حتی در شب نیز عکس‌هایی واضح ثبت کند.

البته تا کنون گوشی‌های زیادی با کیفیت بالای دوربین سلفی روانه بازار شده است که در ادامه بهترین گوشی موبایل ها برای سلفی گرفتن معرفی می‌شود؛

آریاک سفر

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 12 پرومکس

قیمت: 36 میلیون و 200 هزارتومان

صفحه نمایش این مدل از آیفون 6.7 اینچ است که رزولوشنی برابر با 1284 در 2778 پیکسل دارد. متریال به کار رفته در جلو و پشت این محصول شیشه‌ای از نوع سرامیک شیلد است و فریم استیلی ضد زنگ دارد که همین امر وزن این محصول را برابر با 228 گرم کرده است. پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای از دیگر قابلیت‌های این محصول اپل به شمار می‌رود. این گوشی موبایل دارای سه لنز 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی است که به ترتیب واید، تله فوتو و اولتراواید هستند. همچنین در قاب جلویی یک دوربین سلفی با کیفیت 12 مگاپیکسل از نوع واید با حسگر سه بعدی تشخیص چهره و عمق تصویر تعبیه شده است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی اس 21 اولترا

قیمت: 33 میلیون و 900 هزارتومان

ابعاد این گوشی موبایل 6.8 اینچ و از نوع دینامیک امولد 2 ایکس است که قابلیت نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد. پشت و جلو این محصول از شیشه و فریم آن از متریال آلومینیومی تشکیل شده که در برابر آب و گرد و غبار مقاومت می‌کند همچنین دارای قلم اس پن است. در قاب پشتی گلکسی اس 21 اولترا 4 لتز دوربین تعبیه شده که 108 مگاپیکسل واید، 10 مگاپیکسل پریسکوب، 10 مگاپیکسل تله فوتو و 12 مگاپیکسل اولترا واید هستند. در قسمت جلو این محصول نیز دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی با لنز واید قرار دارد. این محصول از شرکت سامسونگ برای متقاضیان در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، آبی و قهوه‌ای عرضه شده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل می 11 اولترا

قیمت: 33 میلیون و 699 هزارتومان

نمایشگر این محصول شیائومی از نوع ای4 امولد است که ابعادی برابر با 6.81 اینچ دارد. این مدل شیائومی از نمایش یک میلیارد رنگ و اچ دی آر 10 + پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی آن 120 هرتزی است. پشت این محصول سرامیکی است و جلو آن جنس شیشه‌ای دارد و فریم آن آلومینیومی است. پردازنده مرکزی این محصول  8هسته‌ای و تراشه آن کوالکام اسپندراگون 888 است و به پردازنده گرافیکی آدرنو 660 تجهیز شده است. سه دوربین در قسمت پشت این محصول قرار دارد که به ترتیب 50 مگاپیکسل، 48 مگاپیکسل و 48 مگاپیکسل کیفیت دارند. همچنین در قسمت قاب جلویی نیز دوربین سلفی با کیفیت 20 مگاپیکسل قرار گرفته است.

متقاضیان این محصول می‌توانند این گوشی موبایل را در رنگ‌های سفید و مشکی تهیه کنند.

گوشی موبایل اپو مدل فایند ایکس 3 پرو

قیمت: 32 میلیون و 980 هزارتومان

نمایشگر این محصول از توع ال تی پی او امولد و به صورت لمسی خازنی است که از یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. متریال این گوشی موبایل جلو و پشت شیشه‌ای است که فریمی آلومینیومی دارد و با ورنی معادل 193 گرم عرضه می‌شود. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به محافظت در برابر گرد و غبار همچنین آب اشاره کرد. در قاب پشتی این گوشی موبایل اپو 4 لنز  قرار گرفته که به ترتیب 50 مگاپیکسل واید، 13 مگاپیکسل تله فوتو، 50 مگاپیکسل اولترا واید و 3 مگاپیکسل ماکرو هستند. همچنین دوربین سلفی این محصول نیز 32 مگاپیکسل کیفیت دارد و از نوع واید است. باتری این گوشی موبایل از نوع غیرقابل تعویض است که با ظرفیتی 4500 میلی‌آمپر ساعت عرضه می‌شود.

گوشی موبایل وان پلاس مدل 10 پرو

قیمت: 29 میلیون و 600 هزارتومان

این گوشی موبایل که در ژانویه 2022 معرفی شد دارای نمایشگری از نوع ال تی پی 02 امولد با ابعاد 6.7 اینچ است که قابلیت پشتیبانی از نمایش یک میلیارد رنگ را دارد. تراشه این گوشی موبایل وان پلاس از نوع کوالکام اس ام 8450 و پردازنده مرکزی آن 8 هسته‌ای است. قاب جلو و پشت شیشه‌ای این محصول سبب شده تا وزنی معادل 200 گرم داشته باشد. در قاب جلویی این محصول دوربین سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل از نوع لنز واید قرار گرفته و در قاب پشتی این محصول سه لنز تعبیه شده که به ترتیب 48 مگاپیکسل واید، 50 مگاپیکسل اولتراواید و 8 مگاپیکسل تله فوتو هستند. این محصول در بازار با رنگ‌های مشکی و سبز عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلاوپورایانه همراهسامسونگشیائومیوان پلاس
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز