آشنایی با 3 مدل از بهترین گوشی‌های فروشگاه شیائومی / قیمت روز 19 آبان

شیائومی با تولید انواع مدل پرچم‌داران با کیفیت، بعد از سامسونگ و اپل، در جایگاه سوم جهانی قرار دارد. این شرکت که در مدت کوتاهی به غول فناوری چینی تبدیل شد، بهترین پرچم‌داران جهان را در نمایندگی‌های مختلف فروشگاه شیائومی عرضه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شیائومی در سال 2010 تاسیس شد و توانست تا به امروز عملکرد بسیار خوبی را در عرصه تولید تلفن‌های هوشمند ارائه کند. برای مثال در حال حاضر در فروشگاه شیائومی، شیائومی 12 اس اولترا و می 11 اولترا جزو برترین مدل‌های این کمپانی است. این دو مدل، در بازارهای جهانی، مورد توجه علاقه‌مندان و منتقدین حوزه تکنولوژی است که برای سنجش کیفیت آن، بررسی‌های زیادی صورت گرفته است. اما پرچم‌داران شیائومی چه ویژگی‌هایی دارد؟

شیائومی 12 اس اولترا

شیائومی 12 اس اولترا که از همه جهات بی‌نظیر است، چند ماه قبل وارد بازار شد. این مدل دارای نمایشگر 6.73 اینچ با رزولوشن 1440P است. 12 اس اولترا دارای چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است. ظرفیت باتری 4860 و شارژ بی‌سیم 50 واتی و سیمی 67 واتی، از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. دوربین شیائومی 12 اس اولترا دارای دوربین اصلی 48 و سلفی 32 مگاپیکسلی است. با وجود جذابیت‌های این مدل، فعلا فقط در بازار چین به فروش می‌رسد.

شیائومی 12 پرو

شیائومی 12 پرو دارای نمایشگر 6.73 اینچ با رزولوشن 1440P، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری 4600 میلی‌آمپر با سرعت 120 وات است. این مدل 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. شیائومی 12 پرو از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌های سخت‌افزاری جذابی دارد. این مدل از سه دوربین 50 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

آریاک سفر

شیائومی 11 اولترا

شیائومی 11 اولترا در آوریل 2021 رونمایی شد. پسوند اولترا نشان از قدرت بالای این مدل دارد. شیائومی 11 اولترا از ماژول دوربین بزرگی بهره‌ برده است که به همین دلیل، سر و صدای زیادی به پا کرد. نمایشگر این محصول 6.81 اینچ با رزولوشن 1440P است. باتری این مدل 5000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد که از شارژ 67 واتی پشتیبانی می‌کند. تراشه این مدل اسنپدراگون 888 و دارای دوربین اصلی 50 است.

درآمد حاصل از فروش گوشی‌های سری 12 شیائومی حدود 300 میلیون دلار بود. این حجم از فروش، آن هم فقط 5 ماه پس از عرضه، نشان‌دهنده استقبال بالای خریداران از این مدل‌ها دارد. البته ناگفته نماند شیائومی سود بسیار کمی بابت فروش هر گوشی، نسبت به سامسونگ و اچل دریافت می‌کند. همین موضوع باعث فروش بیش‌تر و چایدارتر این محصول در بازارهای جهانی شده است. در ادامه لیست قیمت پرچم‌داران فروشگاه شیائومی و سایر مدل‌های جذاب را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراه
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز