بهترین کتاب های آموزش گرامر زبان انگلیسی

آموزش زبان-کاماپرس

هر زبان‌آموز با تقویت گرامر خود می تواند تسلط ترکیب واژگان را که اصل بازی درساخت جمله است را در دست بگیرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از کتابانه، در ادامه به معرفی بهترین کتاب های تقویت گرامر انگلیسی خواهیم پرداخت.

آموزش زبان-کاماپرس

فهرست بهترین کتاب های گرامر انگلیسی

Grammar In Use

کتاب Grammar In Use  یک مجموعه کتاب گرامر محبوب در میان زبان‌آموزان است. از ویژگی های این کتاب این است که فقط به نکات گرامری زبان انگلیسی می پردازد و رو مهارت های دیگر تمرکزی ندارد به همین دلیل گرامر را خلی دقیق و کاربردی ارائه می دهد. همچنین می تواند به عنوان یک مرجع بسیار عالی جهت رفع اشکالات گرامری زبان آموز به همراه تمرینات متنوع و کارآمد هم در کلاس درس و هم به صورت انفرادی مطالعه شود.

116 درس در این کتاب گرداوری شده و هر درس درباره ی بخش های مختلف دستور زبان انگلیسی | Grammar که شامل زمان ها، جملات پرسشی و حروف اضافه می باشد. فهرستی از دروس در ابتدای کتاب آمده است. برای زبان آموزان بهتر است که دروس کتاب را از درس اول تا آخر دنبال نکنند بلکه با استفاده از راهنمای مطالعه | Study Guide که در انتهای کتاب می باشد درس مورد نظر خود را یافته و مطالعه کنند.

آریاک سفر

هر درس شامل دو صفحه است که نکات دستور زبان | Grammar در صفحه چپ و تمرینات مربوط به آن در صفحه راست قرار دارد. در انتهای کتاب پاسخ های کلیدی تمرینات به همراه یک سری تمرینات اضافی ذکر شده است. همچنین 7 ضمیمه در انتهای کتاب گنجانده شده که اطلاعاتی در زمینه ی حالت های معلوم و مجهول افعال، افعال بی قاعده،شکل مخفف افعال،طرز صحیح تلفظ افعال وافعال چند قسمتی در اختیار زبان آموز قرار می دهد.

Oxford Practice Grammar

کتاب Oxford Practice Grammar از بهترین کتاب های Grammar است که در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته دستور زبان مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کسب آمادگی در آزمون های بین المللی نظیر KET, PET,FEC,CAE,CPE, TOEFL, IELTS از این اثر به عنوان منبع می‌توان بهره‌مند شد.

کتاب آکسفورد پرکتیس گرامر شامل تمرین‌های فراوان گرامری برای افزایش مهارت و اعتماد به نفس می‌باشد. هر درس با توضیح کوتاهی از گرامر آغاز می‌شود و در ادامه با توجه به توضیحات ارائه شده تمرین‌هایی در اختیار زبان‌آموز قرار خواهد گرفت.

آموزش زبان-کاماپرس

SUPER GRAMMAR

مجموعه ی  Super minds، سری 7تایی از کتاب های آموزشی برای کودکان است که توسط گروهی از نویسندگان خبره نوشته شده تا مهارت تفکر، حافظه و تمرکزشان را در حین یادگیری زبان، ارتقا بخشد.
این کتب با بهره گیری از تمرینهای تصویری و فعالیت های هنری و کارهای دستی به کودکان فرصتی برای تقابلات اجتماعی و استفاده از خلاقیت در فعالیتها را میدهد.

در DVD همراه کتاب داستانهای متحرک و بازیهای آموزشی و شعرهای کودکانه ای هستند  که با تفریح و بازی، لغات و گرامر هر درس را در ذهن کودک تثبیت میکند.

Oxford Grammar Practice

مجموعه کتاب‌های Oxford Grammar Practice یکی از مطرح‌ترین و قدیمی‌ترین نسخه آموزشی و تمرین گرامر برای زبان‌آموزان در سطوح مختلف است. سه سطح ابتدایی (Basic)، متوسطه (Intermediate) و پیشرفته (Advanced) این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

«نورمان کو» (Norman Coe)، «مارک هریسون» (Mark Harrison) و «کن پترسون» (Ken Paterson) سه نویسنده توانمند و خوش‌فکر کتاب اول این مجموعه آموزشی هستند.

در کتاب  Basic یا همان سطح ابتدایی، موضوعات و مباحث گرامری به زبانی ساده و روشن بیان شده‌اند و فرصت‌های زیادی برای یادگیری و تمرین در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهند. این کتاب برای زبان‌آموزان سطح پایه تا پیش متوسطه (A1-A2) مناسب است.

نویسندگان این مجموعه می‌دانند زبان‌آموزان در هر سطحی از یادگیری زبان، به انواع مختلفی از توضیح و تمرینات نیاز دارند. کتاب Basic تمرین‌های فراوان و توضیحات کوتاه و قابل فهم دارد. این کتاب برای استفاده در کلاس درس یا یادگیری زبان به صورت خودآموز عالی است. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این مجموعه آموزشی این است که برای آمادگی آزمون‌های KET و PET طراحی شده است و تمام مباحث مورد نیاز را پوشش می‌دهد.

آموزش زبان-کاماپرس

Destination

مجموعه کتابهای آموزش گرامر زبان انگلیسی  Destination Grammar and Vocabulary Series یک مجموعه به روز و سه سطحی که بر روی آموزش گرامر و لغات در زبان انگلیسی تمرکز داشته است که براساس درجه بندی استاندارد اروپا the Council of Europe  برای سطوح B1 , B2 , C1 , C2  که همرده سطوح متوسطه , بالای متوسطه و پیشرفته دانش زبان مناسب می باشد .

این سری کتابها که هر کدام حاوی ۲۸ درس می باشند می تواند یک مجموعه ایده ال برای یادگیری و تقویت دانش گرامر و لغات در زبان انگلیسی باشد . اموزشهای جامع و روان با طیف وسیعی از تمرینات و فعالیت های آمده در این سری کتابها از خصیصه بارز این کتابها است. این مجموعه کتابها همچنین برای متقاضیان آزمونهای Cambridge PET و Cambridge FCE و همچنین Cambridge CAEو Cambridge CPE  سودمند می باشند.جواب همه تمرینات کتابها در انتهای آنها آمده است

Grammar Dimensions

در ابتدای هر درس، اهداف آن درس به طور کامل بیان شده تا افراد بدانند که پس از مطالعه آن درس چه انتظاراتی از خود باید داشته باشند. در بخش بعدی چندین تصویر یا موضوع داده شده که افراد باید در ارتباط با آن صحبت کنند یا نظراتشان را بیان کنند. در بخش‌های بعدی، قواعد به طور کامل و در قالب جدول آموزش داده شده‌اند و سپس تمرین‌های سطح‌بندی شده قرار دارد که افراد با پاسخ دادن به آن می‌توانند خودشان را ارزیابی کنند.

در پایان درس‌ها نیز یک آزمون آورده شده که افراد با پاسخ دادن به پرسش‌های آن می‌توانند نقاط ضعفشان را شناسایی و برطرف کنند. استفاده از رنگ‌های متنوع و تصاویر گوناگون از خستگی افراد در هنگام مطالعه جلوگیری می‌کند. در کنار این کتاب، یک کتاب کار و تمرین (Work Book) قرار دارد که حاوی تمرینات فراوان است و به افراد کمک می‌کند به درک و فهم عمیق برسند.

خرید اینترنتی کتاب زبان انگلیسی با تخفیف از کتابانه

آموزش زبان-کاماپرس

برای خرید انواع کتاب های آموزش زبان با تخفیف به فروشگاه اینترنتیآموزش  مراجعه کنید و در میان کتابهای متنوع این فروشگاه با بررسی قیمت محصولات مورد نظر خود اقدام به خرید کتاب آموزش زبان انگلیسی کنید.

در کتابانه علاوه بر کتابهای آموزش زبان، کتابهای کودک و نوجوان، بزرگسال، کمک درسی، کنکوری و دانشگاه در دسترس شنا هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : کتابانه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز