بهترین کارت گرافیک های ایسوس در بازار

کامپیوترهای خانگی و اداری دارای قطعات مهم بسیاری هستند؛ اما اگر کاربر برای کارهای گرافیکی مثل ویرایش عکس و فیلم و همچنین بازی دنبال کامپیوتر باشد، پس از پردازنده باید به کارت گرافیک رایانه خود دقت کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بااینکه بسیاری از پردازنده‌ها توانایی اجرا و پردازش فرایندهای گرافیکی را تا حد قابل‌قبولی دارند، اما برای اجرای بازی‌های ویدئویی با حداکثر کیفیت، نیاز به یک پردازنده گرافیکی قوی است. در میان تمام برندهای مطرح بازار، ایسوس دارای قطعات باکیفیت و موردپسند گیمرهای امروزی است.

در ادامه کاماپرس به معرفی بهترین کارت گرافیک‌های برند ایسوس در بازار می‌پردازد؛

آریاک سفر

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition

این کارت گرافیک که جزو سری 4090 انویدیا محسوب می‌شود، با قیمت حدوداً ۱۰۵ میلیون تومان در بازار ایران فروخته می‌شود. پوسته TUF ایسوس سروشکل گیمینگ ساده‌ای به این کارت گرافیک داده است. این پردازنده گرافیکی با تکنولوژی ۴ نانومتری ساخته شده و فرکانس پایه آن به علت اورکلاک بودن، ۲۵۶۵ گیگاهرتز است. ایسوس از سه عدد فن جهت خنک‌کردن این کارت گرافیک استفاده کرده و حافظه ۲۴ گیگابایتی آن نیز از نوع GDDR6X است که از سرعت قابل‌توجه ۲۱ گیگابایت بر ثانیه برخوردار است. این کارت گرافیک تا وضوح 8K (4320×7680) را پشتیبانی کرده و دو عدد خروجی HDMI و سه عدد خروجی DisplayPort دارد. پاور پیشنهادی آن نیز ۸۵۰ وات اعلام شده است.

کارت گرافیک ایسوس مدل ROG Strix GeForce RTX 4080

این محصول از پردازنده ۴۰۸۰ انویدیا استفاده کرده و با قیمت ۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود. ایسوس سعی کرده با پوسته ROG Strix و نورپردازی RGB خود، جلوه و حس و حال گیمینگ ویژه‌ای به آن بدهد. ۱۶ گیگابایت حافظه نوع GDDR6X با باس رابط ۲۵۶ بیتی برای این کارت گرافیک در نظر گرفته شده که تا وضوح دیجیتالی 8K را پشتیبانی می‌کند. سه درگاه DisplayPort و دو عدد پورت HDMI نیز برای این قطعه در نظر گرفته شده است. رابط این کارت گرافیک نیز از نسل چهارم PCI Express است.

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF Gaming GeForce RTX 4080

این کارت گرافیک نیز از سری ۴۰ RTXهای انویدیا بوده و در بازه قیمتی ۷۰ میلیون تومانی به فروش می‌رسد. با داشتن ۱۶ گیگابایت حافظه GDDR6X و تکنولوژی ساخت ۴ نانومتری، فرکانس پایه ۲۵۰۵ گیگاهرتزی دارد که کمی از مدل 4090 اورکلاک شده ضعیف‌تر است. این کارت گرافیک نیز با پوسته سری TUF ایسوس مخصوص گیمرها عرضه شده و با دو عدد خروجی HDMI و سه عدد خروجی DisplayPort تا وضوح 8K را پشتیبانی می‌کند. ۳ عدد فن تعبیه شده روی این کارت گرافیک مسئولیت خنک‌کردن را برعهده دارند. پاور پیشنهادی این کارت گرافیک نیز ۷۵۰ وات اعلام شده است.

کارت گرافیک ایسوس مدل TUF Gaming GeForce RTX 3090 (HHR)

این کارت گرافیک از قوی‌ترین پردازنده سری ۳۰ انویدیا جی‌فورس استفاده کرده و مانند دو کارت قبلی، دارای پوسته TUF ایسوس است. این کارت گرافیک با قیمت حدود ۵۹ میلیون تومان در بازار قابل‌تهیه است. ۲۴ گیگابایت حافظه نوع GDDR6X آن تا ۲۱ گیگابایت بر ثانیه سرعت دارد و ایسوس سه عدد فن، دو عدد درگاه HDMI و سه عدد پورت DisplayPort برای این کارت گرافیک در نظر گرفته است. کاربران برای نصب این کارت به دو اسلات نیاز خواهند داشت و باس رابط آن نیز ۳۸۴ بیت اعلام شده است.

کارت گرافیک ایسوس مدل Radeon RX 7900 XT

سازنده پردازنده این محصول شرکت AMD بوده که در ساخت آن از تکنولوژی ۵ نانومتری استفاده کرده است. این کارت گرافیک در بازار قیمتی حدود ۵۰ میلیون تومان دارد. فرکانس پایه این قطعه در حالت گیمینگ تا ۲۰۰۰ گیگاهرتز نیز می‌رسد و از ۲۰ گیگابایت حافظه GDDR6 برخوردار است که سرعت ۲۰ گیگابایت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. این کارت گرافیک نیز تا وضوح 8K را با پورت‌های HDMI و DisplayPort پشتیبانی می‌کند. ایسوس سه عدد فن و یک درگاه Type-C نیز برای این کارت گرافیک در نظر گرفته است. پاور پیشنهادی آن نیز ۷۵۰ وات اعلام شده است.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر به وب‌سایت رسمی ایسوس مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوس
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز