بهترین نرم افزار برای حضور و غیاب آنلاین کدام است؟

لست سکند

برنامه‌ها و ابزارهای مختلف حضور و غیاب آنلاین یکی از پیشرفت‌هایی است که به کمک آن می‌توان به راحتی تردد و حضور و غیاب پرسنل را کنترل کرده و به کسب و کار نظم بخشید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یک نرم افزار حضور و غیاب معتبر، تمامی پرسنل سازمان را به هر تعدادی که باشند پوشش می‌دهد و برای تمامی سازمان‌ها از کوچک تا بزرگ قابل استفاده است. در عین حال، یک نرم افزار خوب نیاز به ابزار و تکنولوژی‌های پیچیده و پیشرفته ندارد و بیشتر از اینکه هزینه باشد، یک سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

با وجود اینکه ویژگی‌های نرم افزار حسابداری خوب مشخص است، بسیاری از مدیران هنگام انتخاب آن دچار مشکل می‌شوند، از این رو در ادامه بیشتر ویژگی‌های یک نرم افزار حضور و غیاب آنلاین معتبر شرح داده می‌شود؛

راز آسمان پایتخت

پشتیبانی خوب و امنیت بالا

تهیه نرم افزار خوب برای حضور و غیاب آنلاین ، مزیت ارائه خدمات پشتیبانی مناسب را نیز به همراه دارد. این پشتیبانی باید به گونه‌ای باشد که همواره نیازها، سوالات و درخواست‌های احتمالی مشتریان را پاسخ دهد و دسترسی به آن نیز آسان باشد.

امنیت بالا، ویژگی دیگر یک سیستم حضور و غیاب خوب است. نرم افزار باید به گونه‌ای باشد که نصب آن برروی تلفن همراه با خطر مواجه نباشد و اطلاعات تنها در دسترس افراد مشخصی قرار گیرند. ناامنی نرم افزار ممکن است باعث دردسرهای زیادی برای شرکت شود.

بهره‌مندی از قابلیت‌های مختلف

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین ، اگر روی تلفن همراه قابل نصب باشد یک امتیاز بزرگ دارد؛چراکه به مدیران این امکان را می دهد که در هر زمان و مکانی که تمایل داشته باشند به عملکرد کارمندان خود نظارت کنند.

برخی شغل‌ها به زمان‌بندی و شیفت‌های خاصی نیاز دارند. مثلا سیاست‌های یک شرکت به گونه‎ای است که کارمندان نباید بیش از تعداد ساعات معینی در یک بازه پرداختی کار کنند یا کارگران تعداد ساعات مشخصی در هر هفته شیفت دارند. وارد کردن این مختصات به صورت دستی سخت است و برخی نرم افزارها نیز این امکان را ارائه نمی‌دهند. بنابراین نرم افزار خوب، نرم افزاری است که هر قانونی را که شرکت تعیین می‌کند پشتیبانی کند. این ویژگی باعث می‌شود تا کارمندان به راحتی با شرایط وفق پیدا کرده و مدیران نیز به راحتی بتوانند اعلانات را در معرض دید و اقدام قرار دهند.

کنترل‌ها و دسترسی‌‌های آنلاین

پنل تحلیلی نیز برای یک نرم افزار حضور و غیاب یک مزیت به شمار می‌رود. پنل تحلیلی به مدیران این امکان را می‌دهد تا داده‌ها را به مرور زمان بررسی کرده و مشکلات را حل کنند. این ویژگی، باعث برنامه ریزی راهبردی بیشتری می‌شود و از این طریق بهره‌وری افزایش خواهد یافت.

همچنین معمولا کارمندان از این موضوع استقبال می‌کنند که به آن‌ها اجازه داده شود تا ساعات بیشتری را برای افزایش درآمد کار کنند و همچنین مرخصی و زمان‌بندی‌هایشان مورد پذیرش مدیران واقع شود. این موضوع تا حد زیادی رضایت شغلی سازمان را بالا می‌برد. از این رو، یک سیستم حضور و غیاب خوب، سیستمی است که به صورت اتوماتیک بازبینی، تایید یا رد مرخصی از طریق آن قابل انجام باشد.

فینتو، یکی از مجموعه‌هایی است که نرم افزار حضور و غیاب آنلاین را ارائه می‌دهد. با نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو بدون نیاز به هیچ گونه دستگاه و سخت افزاری میتوان به راحتی تردد و حضور و غیاب پرسنل را کنترل کرد. فینتو، نوعی هوشمندی در مدیریت کسب و کار است که می‌توان روی آن حساب کرد!

این مجموعه، نه تنها دسترسی از هر مکان و زمانی را به کاربران خود ارائه می‌دهد بلکه بدون نیاز به نصب است و به صورت خودکار نیز به روزرسانی می‌شود. فینتو هزینه‌های کسب و کار را برخلاف نرم افزارهای گران قیمت کاهش داده و از سوی دیگر رابط کاربری آسانی دارد که برای هر کارمندی قابل یادگیری است.

انتهای پیام

مرتبط با : فینتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز