بهترین مدل های جک پارکینگ موجود در بازار

جک پارکینگ-کاماپرس

حفظ امنیت هر منزل مسکونی یا هر ساختمان تجاری به لوازم امنیتی درب ورودی و پارکینگ آن بازمی‌گردد. مسئله امنیت درب ورودی و پارکینگ به یک وسیله کوچک اما مهم به نام جک معطوف می‌شود. بنابراین به نصب یا تعمیر جک پارکینگ و ساختمان باید توجه ویژه شود.

به گزارش کاماپرس به نقل از هوم سرویز، جک پارکینگ یکی از وسایلی است که باعث می‌شود درب به صورت اتوماتیکی باز و بسته شود و برای عبور و مرور متعدد اعضای یک خانه ضروری به نظر می‌رسد. با استفاده از جک دیگر نیازی نیست در سرما و گرما از اتومبیل خود پیاده شوید و برای بستن در به خودتان زحمت دهید. بسیار پیش آمده که درب پارکینگ محیطی مجهز به جک نبوده و فرد به علت عجله فراموش کرده آن را ببندد، همین موضوع باعث ایجاد اتفاقات بدی از قبیل دزدی یا مزاحمت شده است. در صورتی که قصد خرید جک برای پارکینگ خود را دارید بهتر است بهترین مدل‌های موجود در بازار را بشناسید.

جک پارکینگ-کاماپرسجک درب پارکینگ یال نما مدل x2

این مدل جک یال نما جنس آلومینیومی دارد و از دو جهت امکان باز شدن در را فراهم می‌کند. دو عدد ریموت 433، یک جفت چشمی، یک جفت فلاشر، ست کامل براکت و باکس کامل مدار فرمان از جمله امکانات این جک هستند.

جک اتوماتیک پارکینگ سیماران مدل FARAZ 4L

جک فراز مدل ال در جنس‌های استیل، آلومینیومی و آهن به بازار عرضه شده و ویژگی آن باز شدن از دو جهت است. این جک 23 کیلوگرم وزن دارد. حرکت یکنواخت، بی‌سر و صدا و بدون ضربه از جمله ویژگی‌های این جک پارکینگ است.

جک پارکینگ-کاماپرسجک اتوماتیک پارکینگ سوپر لایف مدل 400

این جک پارکینگ جنس آلومینیومی و آهنی دارد و برای باز شدن در دو جهت به کار می‌رود. وزن این وسیله به 5 کیلو و 600 گرم می‌رسد و دارای سیستم هوشمند، سیستم انتقال نیروی ماردونی، قابلیت نصب قفل برقی بدون نیاز به کارت و … است.

آریاک سفر

جک اتوماتیک پارکینگ جنیوس مدل Genius Gbat 400 Double

جک جینوس با مدل مذکور در جنس فولادی به بازار عرضه شده و ویژگی آن جهت باز شدن دو طرف است. وزن این جک به 14 کیلوگرم می‌رسد. این جک ایتالیایی به سیستم الکترومکانیک، کیفیت مناسب و … است.

جک پارکینگ-کاماپرس

جک اتوماتیک پارکینگ سلکسون مدل 4p

جنس این جک استیل و آلومینیومی است و وزن آن به 14 کیلوگرم می‌رسد. این جک برای ساختمان‌هاس مسکونی و اداری با تردد بالا مناسب است. موتور پرقدرت این جک باعث می‌شود تا درب‌های پارکینگ در مدت کوتاهی باز و بسته شوند.

جک اتوماتیک پارکینگ مدل P1

جک ایرانی مدل پی 1 با جنس آلومینیومی در بازار وجود دارد و برای انواع درهای سبک و سنگین مناسب است. این جک با وزن 16 کیلوگرمی دارای ساختار الکترومانیکی است و کورس حرکتی 80 سانتی متری دارد.

جک پارکینگ-کاماپرس

تعمیر جک پارکینگ را به متخصصان این کار بسپارید

گاهی در پارکینگ به جک مجهز است اما سیستم آن دچار مشکلی شده و باید تعمیر شود. ولی صاحبان ملک در تعمیر جک پارکینگ کوتاهی کرده یا آن را به زمان دیگری محول می‌کنند. این موضوع هم مشکلات زیادی در پی خواهد داشت و امنیت منازل مسکونی و واحدهای تجاری را پایین خواهد آورد. قاعدتا تعمیر وسیله حساسی مثل جک را باید به متخصص کاربلد سپرد و مراجعه به متخصصان ناشناس هم عواقب سنگینی در پی خواهد داشت.

هزینه تعمیر جک پارکینگ با توجه به مشکل و خرابی به وجود آمده متفاوت است. اما وبسایت هوم سرویز با داشتن متخصصانی برای تعمیر این قطعه مهم و تخمین هزینه تعمیر جک پارکینگ، کار را برای مشتریان راحت کرده و آن‌ها می‌توانند با خیال آسوده از خدمات ویژه این مجموعه بهره ببرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز