بهترین مدل جاروبرقی های بازار را بشناسید

هنگام خرید جهیزیه یا هر وسیله خانه‌ای، جاروبرقی و چند وسیله دیگر در بالای لیست خرید قرار دارند. داشتن یک مدل جاروبرقی خوب از ملزومات هر خانه‌ای است و هنگام خرید آن باید به نکات مختلفی از جمله قابلیت‌های این وسیله توجه داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر تمیز کردن محل کار و زندگی بدون جاروبرقی تقریبا دور از ذهن به نظر می‌رسد. اگر برای خرید جاروبرقی به بازار مراجعه کنید تعداد زیادی از محصولات را مشاهده خواهید کرد که از لحاظ ظاهر، ابعاد و مشخصات فنی متفاوت هستند. نوع جدیدی از جاروبرقی‌ها به صورت رباتیک به بازار عرضه شدند که بدون دخالت دست به صورت خودکار تمام گرد و غبار و پرزهای فرش را جمع آوری می‌کند. افرادی که قصد خرید یک مدل جاروبرقی را دارند، ضمن توجه به کارکرد آن باید وزن، رنگ، شکل ظاهری، میزان مصرف انرژی و … را نیز در نظر بگیرند. اما هنگام خرید جاروبرقی‌ها لازم است حتما به مشخصات فنی این وسیله توجه داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به توان موتور، مکش و صدای جاروبرقی اشاره کرد.

توان موتور

عملکرد جارو تا حد زیادی به توان آن بستگی دارد. توان بیشتر جاروبرقی‌های خانگی بین هزار و 400 تا 2 هزار و 500 وات است. هر چه توان موتور بالاتر باشد، قدرت جاروبرقی بیشتر می‌شود. معمولا توان موتور هزار و 700 تا 2 هزار وات برای استفاده معمولی کافی است.

قدرت مکش

دیگر مشخصات مورد توجه جاروبرقی، قدرت مکش آن است. در واقع مکش بخش اصلی هر نوع جاروبرقی محسوب می‌شود که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. از آنجایی که مکش جاروبرقی برای نظافت و پاک کردن و همچنین کشیدن انواع گرد و خاک و آلودگی‌ها اهمیت دارد باید حتما آن را در نظر گرفت.

آریاک سفر

صدای جاروبرقی

صدای جاروبرقی از مشخصات فنی این دستگاه محسوب می‌شود. زمانی که جاروبرقی صدای بلندی دارد به معنای عایق نبودن بدنه و اطراف موتور این وسیله است. معمولا جاروبرقی‌هایی که قیمت بالاتری دارند، موتور آن‌ها به درستی عایق بندی شده و اطراف آن مایعات مخصوصی استفاده می‌شود. به همین دلیل هنگام خرید انواع جاروبرقی باید از فروشنده بخواهید تا آن را روشن کند و صدا تست شود.

در ادامه این گزارش چند مدل جاروبرقی‌ پرمخاطب بازار برای اطلاع بیشتر خوانندگان معرفی خواهد شد؛

جارو برقی ال جی مدل VC5420

قیمت؛ 4 میلیون و 500 هزار تومان

این مدل جاروبرقی با توان 2 هزار وات به بازار عرضه شده و قدرت مکش و توان مناسبی دارد. این مدل جاروبرقی مخزن 1.3 لیتری دارد و به واسطه آسان بودن کاربرد آن مورد توجه مشتریان است. تجهیز به فیلتر بهداشتی هیپا، فیلتر ضدباکتری، قابلیت جداسازی شن و … از جمله ویژگی‌های این مدل جاروبرقی محسوب می‌شود.

جاروبرقی سامسونگ مدل SC2M2560JP

قیمت؛ 4 میلیون و 600 هزار تومان

این مدل محصول دارای توان 2 هزار وات بوده و قدرت مکش 460 واتی دارد. نوع این جاروبرقی کیسه‌ای بوده و به مخزن 2.5 لیتری مجهز شده است. این جاروبرقی نشانگر پرشدن کیسه، دریچه ایمنی کیسه، سیستم جداسازی گرد و غبار، سیم جمع کن، قابلیت چرخش 360 درجه لوله خرطومی و … را دارد.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

قیمت؛ 6 میلیون و 750 هزار تومان

این مدل جارو با قدرت 2 هزار و 200 وات به بازار عرضه شده است. قدرت مکش جاروی مذکور 500 وات بوده و از نوع کیسه‌ای محسوب می‌شود. ظرفیت کیسه این دستگاه 4 لیتر اعلام شده است. نوع کیسه این مدل اس ضدآلرژی است و فیلتر هپا دارد. از جمله ویژگی‌های این جاروبرقی می‌توان به فیلتر قابل شست و شو، نشانگر پرشدن کیسه، سیستم جداسازی گرد و غبار، سیم جمع کن، لوله تلسکوپی با قفل کشویی و ضامنی و … می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیسامسونگفیلیپس
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز