بهترین ماشین برای مسافرت در ایران + قیمت اجاره خودرو 22 فروردین 1402

آیا به این فکر می‌کنید که در سفر بعدی از کدام سیستم حمل و نقل استفاده خواهید کرد؟ گزینه‌های بسیار زیادی از جمله پرواز، قطار و ماشین شخصی در یک سفر جاده‌ای وجود دارد. اما تا به حال به اجاره ون یا اتوبوس تمایل داشته‌اید؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با فرا رسیدن تعطیلات، میل به سفر با خانواده و دوستان افزایش می‌یابد. سفرهای دسته جمعی با ماشین‌های شخصی امکان معاشرت در مسیر را با کسانی که دوست دارید، از شما سلب می‌کند. با آژانس‌های اجاره خودرو اقتصادی ، سفر می‌تواند امری مهیج و سرگرم کننده باشد. با اجاره ون یا اجاره اتوبوس یک سفر هیجان انگیز گروهی را با یک حریم شخصی تجربه کنید.

مزایای اجاره ون و اتوبوس

هنگام طی کردن کیلومترها مسافت در جاده، اتومبیل دچار استهلاک می‌شود. امکان آسیب رسیدن به موتور، لاستیک‌ها و چندین قسمت دیگر وجود دارد. با اجاره اتوبوس یا ون از فرسودگی ماشین خود جلوگیری می‌کنید. مزیت دیگر اجاره اتوبوس یا ون، این است که هزینه نهایی بین همه تقسیم می‌شود و باعث صرفه جویی بیشتر می‌شود. تهویه مطبوع، صندلی راحت، فضای بیشتر، پنجره‌های بزرگتر و مواردی دیگر وجود دارند تا شما را وسوسه کنند که به فکر اجاره اتوبوس یا ون در سفر بعدی‌تان باشید.

امکانات و شرایط ون و اتوبوس جهت اجاره

اجاره ون تنها مختص به سفرهای برون شهری نیست. بسیاری از ادارات و سازمان‌ها بنا به مراسم‌های خود نیاز به جابه‌جا کردن پرسنل خود دارند. اجاره ون‌های لوکس، مانند ون هیوندای و هایس مناسب تشریفات همراه با رانندگانی خوش‌پوش و مسلط به زبان خارجی نیاز بسیاری از شرکت‌های بزرگ را برطرف می‌کند. اجاره ون دربستی با راننده یا بدون آن به صورت ساعتی امکان‌پذیر است. شرایط اجاره ون جهت ترانسفر فرودگاهی نیز وجود دارد. ون‌های اجاره‌ای مجهز به وایفای، صندلی کودک و سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند. از دیگر موارد مهم هنگام رزرو خودرو در یک آژانس معتبر، برخورداری از بیمه مسافرتی است. اجاره ون و اجاره اتوبوس برای کمپ و سفر برای بسیاری از افراد یک گزینه دلخواه است. لازم به ذکر است که ون‌ها بین ده الی 14 نفر ظرفیت دارند. اتوبوس‌های دربستی، دارای همان امکانات مشابه ون هستند. تلویزیون، سیستم صوتی، یخچال داخلی از جمله خدمات اجاره اتوبوس است.

آریاک سفر

شما می‌توانید جهت رزرو و اجاره خودرو اقتصادی ، اتوبوس یا ون با کارشناسان مجموعه کافه رنت در ارتباط باشید. کافه رنت، خدمات خود را در تقریبا هر شهر بزرگ ایران و کشورهای خاورمیانه ارائه می‌دهد. هنگام کرایه خودرو مورد نظر، هزینه نهایی متناسب با میزان مسافت طی شده و برخی از عوامل دیگر تغییر می‌کند.

جدول زیر شامل هزینه اتوبوس‌ و ون‌های کافه رنت می‌شود:

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز