بهترین ماشین ایرانی برای مسافرت در تابستان

اجاره خودرو-کاماپرس

امروزه، همه جا سخن از تراکم خودروها در رفت و آمدهای درون شهری است و هر خانواده‌ای حداقل یک خودرو دارد. هرچند که توصیه می‌شود که وسایل نقلیه عمومی استفاده شود، اما بسیاری از مردم حداقل در تابستان و گرمای هوا، ترجیح می‌دهند با ماشین شخصی خود رفت و آمد کنند.

به گزارش کاماپرس به نقل از کافه رنت، از سوی دیگر، در سفرهای بین شهری سخن از امنیت وسایل حمل و نقل چون قطار، اتوبوس و هواپیما به میان می‌آید و با توجه به خبرهایی که به گوش می‌رسد، منطقی است که بیشتر افراد بخواهند با خودروی شخصی خود رانندگی کنند و از سفر تابستانی لذت ببرند.

اما در این میان، هنوز در شهرهای پرجمعیت مردم از مترو و اتوبوس استفاده می‌کنند و زمانی که وقت سفر تابستانی می‌رسد، ماشین شخصی برای سفر ندارند یا خودروی آن‌ها، مناسب سفر جاده‌ای نیست. اینجاست که اجاره خودرو می‌تواند راهی مطمئن برای پیمودن جاده‌های شمالی، جزایر جنوبی و حتی فاصله تهران تا اصفهان و مسافت‌های بیشتر باشد.

اجاره خودرو برای سفر

برای سفر در ایران می‌توان از هواپیما، قطار یا اتوبوس استفاده کرد، اما این وسایل تا چه حد لذت دیدن جاده‌های کشور چهار فصل ایران را به ارمغان می‌آورند؟ از طرفی، می‌توان از ماشین شخصی برای سفر استفاده کرد ولی آیا هزینه تعمیرات، سرویس و اصطکاک یک ماشین در سفر، می‌ارزد؟ آیا همه خودروها، توان عبور از مناطق روستایی، جنگل و کویر را دارند؟

اجاره خودرو، دلایل و اهداف گوناگونی دارد که یکی از آن‌ها، سفری ایمن قلمداد می‌شود. تا چندی پیش، وقتی صحبت از اجاره ماشین به میان می‌آمد، همه ذهن‌ها به سمت قشم و کیش و برخی شهرهای توریستی دیگر می‌رفت که در آن‌ها می‌توان خودروهای لوکس اجاره کرده و از رانندگی لذت برد. اما امروزه، در اکثر شهرهای ایران به‌خصوص در کلان شهرها می‌توان از شرکت‌های معتبر مختلف نه لزوما خودروی لوکس بلکه هر ماشینی را، با توجه به بودجه و علاقه انتخاب و آن را برای مدت زمانی مشخص اجاره کرد. این یعنی نه فقط در کیش و قشم، که اجاره خودرو در کرمان و بسیاری دیگر از شهرهای توریستی چندان هم دور از ذهن نیست.

آریاک سفر

اجاره خودرو-کاماپرس

اجاره خودرو بدون راننده در شهرهای دیگر و حتی برای مسافرت، مزایای زیادی دارد، چیزی که انکار ناپذیر است این است که اجاره خودرو در مقایسه با خودروی شخصی به‌خصوص در سفر امکان انتخاب‌های بیشتر را با توجه به نوع سفر، شرایط سفر و علایق به مسافران می‌دهد. همچنین، همیشه متخصصان پیشنهاد می‌کنند که اگر قصد سفر به کویر، روستا یا حتی مناطق دوردست را دارید، اصلاً از ماشین کوچک شخصی خود استفاده نکنید و تا جایی که می‌توانید سعی کنید ماشینی متناسب با نوع سفر خود که ایمن و پرقدرت باشد اجاره کنید تا از وقوع حوادث احتمالی رانندگی جلوگیری کنید. بنابراین اجاره خودرو، عاقلانه‌تر است.

گفتنی است که همه افراد توانایی تامین یک خودروی لوکس حتی برای اجاره را ندارند و به همین دلیل است که گاهی از سفر صرف نظر می‌کنند اما باید دانست برای اجاره خودرو و تجربه یک سفر هیجان‌انگیز، حتما لزومی به پرداخت هزینه‌های گزاف نیست، بلکه اجاره خودروی ارزان نیز یکی از امکاناتی است که امروزه شرکت‌های معتبر در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، خودروهایی که ایرانی هستند اما نسبت به خودروی شخصی برای مسافرت کارایی بیشتری دارند. که در ادامه چند مدل از بهترین‌های آن‌ها برای مسافرت، معرفی خواهند شد.

اجاره سمند LX

سمند، یک خودروی پرطرفدار ایرانی است که اکنون در بین خودروهای اجاره ای نیز یافت می‌شود. خودروی سمند به طور روزانه میانگین 260 تا 280 هزار تومان اجاره داده می‌شود.

اجاره رنو ال 90

خودرو ال 90 به دلیل راحتی و نرم بودن و داشتن فضای صندوق 510 لیتری که میتوان گفت بیشترین فضای صندوق را در بین خودرو های ایرانی دارد، بسیار برای سفر پرطرفدار است. قیمت اجاره این خودرو به طور روزانه بین 290 تا 310 هزار تومان است.

اجاره خودرو-کاماپرس

اجاره پژو 206 صندوقدار

اجاره 206 صندوقدار یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر است. فضای داخلی مناسب و امکانات رفاهی این خودرو باعث شده است که در بین متقاضیان اجاره خودرو جزو پرطرفدارترین‌ها باشد. قیمت اجاره آن هم به طور روزانه بین 375 تا 395 هزار تومان برآورد می‌شود.

اجاره پژو پارس

این خودرو هم با راننده و هم بدون راننده قابل اجاره است. خودرو پژو پارس با راننده به طور روزانه بین 30 هزار تومان تا 150 هزار تومان است. اجاره پژو پارس بدون راننده به طور روزانه با قیمت بین 350 هزار تومان تا 370 هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “بهترین ماشین ایرانی برای مسافرت در تابستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز