بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید جهیزیه عروس

خرید جهیزیه، یکی از سنگین‌ترین پروژه‌هایی است که خانواده عروس برای ازدواج دخترشان پیش رو دارند. در حالی‌که تعدد وسایل، وفور اجناس بی‌کیفیت در بازار و قیمت سرسام‌آور می‌تواند طعم شیرین عروسی و ازدواج را کمرنگ کند، یک خرید آسان و مطمئن از یک فروشگاه اینترنتی معتبر قطعا این تجربه را شیرین‌تر خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این تجربه اگر با قیمت مناسب و پرداخت قسطی نیز همراه باشد، لذت­بخش‌­تر خواهد شد. در ادامه، بهترین فروشگاه‌های خرید اینترنتی جهیزیه عروس را معرفی می‌کنیم؛

آسان جهاز

Asanjahaz، یک فروشگاه اینترنتی با تمرکز بر اقلام برقی آشپزخانه است. با این‌حال این فروشگاه یک سرویس خرید جهیزیه کامل را نیز راه‌اندازی کرده است که علاوه بر این وسایل، شامل مبلمان، پلاسکو، منسوجات، چیتی و بلور، فرش و غیره نیز می‌شود. این اقلام در سه پکیج گنجانده‌شده‌اند و به‌صورت یکجا یا جداگانه، قابل خریداری هستند.

از جمله خدمات آسان­ جهاز، ارائه مشاوره تهیه جهیزیه، امکان پرداخت در محل، پاسخگویی ۲۴ ساعته، امکان بازگشت کالا با شرایط خاص، ارسال به سراسر کشور و شرایط پرداخت اقساطی هستند.

آریاک سفر

جهاز عروس

وب‌سایت jahazearoos، علی‌رغم نامش، خدمات جداگانه‌ای با عنوان فروش جهیزیه عروس ندارد؛ اما تمامی اقلام لازم برای آشپزخانه را پوشش می‌دهد. از مهم‌ترین مزایای جهازعروس، ارائه تخفیف‌های روزانه است که در بخشی به همین نام در این وب‌سایت، قرار داده می‌شود. همچنین، درصورتی‌که به­ دنبال خرید از بهترین برندها هستید، این وب‌سایت، گزینه‌ای ایده‌­آل خواهد بود. از دیگر خدمات جهازعروس، موارد زیر هستند:

  • ارسال رایگان برای خریدهای بیش از یک میلیون تومان
  • ضمانت بازگشت در صورت وجود نقص در کالا یا مشکلات ارسال
  • پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در هفت روز هفته

دبی کوچولو

وب‌سایت dobeikoochooloo نیز بخشی جداگانه برای خرید جهیزیه عروس ترتیب داده است. این وب‌سایت، به‌طورکلی، بر لوازم برقی اصلی خانه مانند یخچال، تلویزیون، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباس‌شویی و غیره متمرکز است. در صفحه خرید جهیزیه عروس این وب‌سایت با لیست قیمت به‌روزشده و کاملی از وسایل برقی جهیزیه مواجه می‌شوید. پاسخگویی آنلاین در همه ساعات روز و امکان بازگشت کالا در صورت وجود مشکل یا مغایرت با سفارش ثبت‌شده، از مزایای خرید از این وب‌سایت هستند.

دیجی کالا

کمتر ایرانی است که نام دیجی­ کالا را نشنیده باشد. دیجی کالا، اولین و بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین در کشور است. باوجودآنکه این وب‌سایت، خدمات جداگانه‌ای تحت عنوان جهیزیه عروس ندارد؛ اما می‌توان تمامی اقلام لازم برای یک جهیزیه کامل را در آن جستجو و خریداری کرد. از مهم‌ترین مزایای خرید جهیزیه از دیجی کالا، موارد زیر هستند:

  • امکان بازگشت کالا تا هفت روز
  • ارسال مطمئن و اختصاصی توسط خود دیجی­کالا
  • تعدد کدهای تخفیف دیجی­کالا در وب‌سایت‌های ارائه کد تخفیف مانند تخفیفان، نت­برگ و خود دیجی­کالا
  • امکان مشاهده نظرات دیگر کاربران در مورد هر محصول

بانه آنلاین

حتما می‌دانید که اجناس خارجی در شهرهای نزدیک به مرز، مانند بانه در استان کردستان، ارزان‌تر هستند. فروشگاه بانه آنلاین در شهر بانه مستقر است و تمامی اقلام مربوط به یک جهیزیه کامل را به اقصی­نقاط ایران، ارسال می‌کند. پرداخت در محل، امکان بازگشت کالا در صورت وجود نقص، قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا، ازجمله خدمات bane.online هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : آسان جهازبانه آنلاینجهاز عروسدبی کوچولودیجی کالا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز