بهترین فروشگاه های اینترنتی برای خرید لوازم خانگی را بشناسید

لست سکند

با خرید آنلاین لوازم‌خانگی می‌توان بدون خارج‌شدن از خانه، گیرکردن در ترافیک و صرف زمان زیاد وسایل موردنیاز را تهیه کرد. امروزه خرید اینترنتی جای خود را زندگی افراد بازکرده و راحتی و آسایش بیشتری را فراهم کرده است. به‌علاوه فروشگاه‌های اینترنتی با تخفیف‌ها و پیشنهادهای خاصی که به کاربران خود عرضه می‌کنند؛ خرید را به‌صرفه‌تر کرده‌اند. تنها با اتصال به اینترنت می‌توان به دنیای وسیعی از لوازم‌خانگی در فروشگاه‌های مختلف دسترسی داشت و قیمت‌های محصولات در سایت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

هم اکنون فروشگاه‌های زیادی در ایران خدمات فروش لوازم‌خانگی را به‌صورت آنلاین ارائه می‌کنند. در ادامه کاماپرس سه فروشگاه برتر لوازم خونگی، تیمچه و زنبیل را معرفی و بررسی خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی

این فروشگاه به‌صورت تخصصی در حوزه لوازم‌خانگی فعالیت کرده و تمامی محصولات خود را از لحاظ اصالت کالا ضمانت می‌کند. شعبه حضوری این فروشگاه که سال 1365 فعالیت خود را شروع کرده هم اکنون در خیابان نوفل‌لوشاتو تهران قرار دارد. در سایت لوازم خونگی می‌توان انواع محصولات را در دسته‌های مختلفی چون لوازم پخت‌وپز، یخچال و فریزر، خردکن و غذاساز، نوشیدنی ساز، شستشو و نظافت، دکوراتیو و … خریداری کرد.

این سایت امکان خرید اقساطی را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. به‌این‌ترتیب خریداران می‌توانند با ارائه چک و یا سفته به‌صورت اقساطی خرید انجام دهند.

راز آسمان پایتخت

زنبیل، فروشگاه آنلاین خرید لوازم‌خانگی

فروشگاه زنبیل انواع لوازم‌خانگی را دسته‌های صوتی و تصویری، کالای خواب، لوازم بزرگ آشپزخانه، ظرف‌وظروف و … عرضه می‌کند. تمامی محصولات خریداری شده از این فروشگاه با 10 روز گارانتی خرید به فروش می‌رسند. فروشگاه زنبیل محصولات خریداری شده را به‌صورت فوری در طول سه ساعت به دست مشتریان می‌رساند. این سایت امکان پیگیری هوشمند سفارش‌ها را فراهم کرده است. زنبیل خدمات خود را فقط به‌صورت آنلاین ارائه می‌کند.

فروشگاه آنلاین تیمچه

سایت تیمچه به‌صورت تخصصی در حوزه لوازم‌خانگی فعالیت نمی‌کند؛ اما بخشی از محصولات آن شامل لوازم‌خانگی می‌شود. در این فروشگاه امکان خرید اقساطی لوازم‌خانگی فراهم شده است. محصولاتی که از این فروشگاه خریداری می‌شوند تا 10 روز ضمانت بازگشت بدون قیدوشرط داشته و اصالت آنها تضمین شده است. فعالیت تیمچه به‌صورت متمرکز نبوده و فروشندگان از سراسر کشور می‌توانند محصولات خود را در این سایت به فروش برسانند.

انتهای پیام

مرتبط با : تیمچهزنبیللوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز