بهترین روش پست بین المللی سریع و ارزان کدام است؟

لست سکند

یکی از نیازهای زندگی روزمره انسان‌ها در دنیای مدرن امروز، پست بین المللی است. تاجران برای جا به جایی کالاهای با ارزش خود نیاز مبرم به این نوع سرویس پستی دارند. بسیاری از افراد هم هستند که دوستان و آشنایانی در خارج از کشور دارند و ممکن است بارها به ارسال کالا نیاز پیدا کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ پست، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت‌های پست بین المللی وظیفه دارند تا بسته‌های پستی را در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر منتقل کنند؛ با پستکس می‌توان در کل دنیا بازاریابی کرد و یا به راحتی، مدارک یا هر کالای دیگری را به آشنایان خود در خارج از کشور ارسال کرد.

پستکس این موفقیت را کسب کرده است تا با کمک نمایندگی‌های گسترده خود، خدمات مربوط به پست خارجی از درب به درب به مشتریان ارائه دهد. مزیت مهم پستکس، امکان تایید قیمت قطعی پست خارجی پیش از ارسال بسته است. این سرویس، با ویژگی‌ها و روش‌های متفاوت به مشتریان ارائه می‌شود. پست اکسپرس یکی از مهم‎ترین خدمات پست بین المللی است.

راز آسمان پایتخت

پست اکسپرس بین المللی ؛ ایمن و کم‌هزینه

یکی از روش‌های سریع، امن و ارزان برای ارسال کالا به خارج از کشور، پست اکسپرس بین المللی است. در این روش، مشتری درخواست انتقال بسته را به شرکت پستی مدنظر ارائه می‌دهد و پس از پرداخت هزینه، زمان تحویل مشخص می‌شود.

شرکت‌های پست سریع بین المللی، پست‌های خارجی را پوشش می‌دهند و تمام مسئولیت‌ها بر دوش این شرکت‌ها است. در پست بین المللی زمان ارسال و دریافت کالا مشخص نیست و یک زمان حدودی برآورد می‌شود.

برخی از مزایای پست اکسپرس بین المللی عبارتند از: سرعت بالا، قیمت پایین، آگاهی از موقعیت مرسوله در هر لحظه و امکان بیمه کردن بسته پستی.

کرایه پست بین المللی چقدر است؟

هزینه پست اکسپرس یک بسته به مراتب کمتر از روش‌هایی مانند کارگو و ترانزیت بار است. در هنگام ارسال کالا به خارج از کشور باید تا حدی با مقررات گمرکی آشنایی داشت. امکان پست برای تمام کالاها امکان‌پذیر نیست و مواردی چون مواد منفجره، برخی از داروها، انواع مواد مخدر، مواد اشتعال‌زا و آهن‌ربا ممنوعیت نقل و انتقال دارند.

همچنین حمل و نقل هوایی انواع مایعات، پودر و حیوانات زنده ممکن است دردسرساز باشد. برای انتقال حیوانات راه‌های خاصی وجود دارد تا شرایط خاص انتقال موجود زنده در نظر گرفته شود. یکی از ویژگی‌های پست اکسپرس، تحویل درب به درب مرسوله است. هزینه این سرویس، با توجه به وزن و نوع کالا متفاوت است.

البته مسافت بین مبدا و مقصد روی هزینه نقل و انتقال بسته تاثیرگذار است. در پستکس، پس از بارگذاری عکس کالای مد نظر و انتخاب شرکت سرویس‌دهنده، شرکت مورد نظر در کمتر از یک ساعت قیمت قطعی ارسال بسته را از طریق پیامک حاوی لینک پرداخت به مشتری اعلام می‌کند.

پستکس در کنار پست بین المللی DHL و FEDEX

پستکس با همکاری چندین شرکت عرضه‌کننده سرویس خارجی در دنیا، پوشش گسترده در 202 کشور جهان را دارد. تمامی کالاهای ارسالی از ایران ابتدا به کشوری که شرکت پستی دارای ستاد است، منتقل شده و پس از آن با استفاده از سرویس‎های پست بین‌المللی مانند DHL و FEDEX به کشور مقصد می‌رسد.

شرکت پستی DHL از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های پست بین‌الملل است و در سال 1969 تاسیس شده است. این شرکت بهترین سیستم‌های حمل و نقل ریلی، دریایی، هوایی و… را در اختیار دارد و بیش از 180 کشور را پوشش می‌دهد. شرکت پستی FEDEX نیز از بزرگ‌ترین شرکت‌های پستی خصوصی آمریکا به شمار می‌رود که در بیش از 220 کشور دنیا خدمات ارائه می‌کند. DHL و FEDEX خدمات پستی را در بهترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات و تعرفه‌های سرویس‌های پستکس، به سایت این شرکت مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز