بهترین روتین مراقبت پوست و مو که خانم ها باید بدانند

در حال حاضر با تنوع بسیار زیاد در برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی انتخاب یک محصول با کیفیت و خاص برای خانم‌ها سخت‌تر شده است. اگر قرار بر داشتن یک لیست از محصولات برای مراقبت‌های روزانه پوست و مو باشد که انتخاب دشوارتر هم خواهد شد. اما درست‌ترین روش این است که مبنا را بر کیفیت این محصولات بگذاریم ولیست خود را بنویسیم.‌‌‌

به گزارش کاماپرس، در این مطلب برای روتین مراقبت‌های پوست و مو محصولاتی را معرفی می‌شود که خواندن این مطلب را برای کسانی که به دنبال انتخاب درستی در این حوزه هستند بسیار سودمند می‌کند.

1-شامپو کافئین‌دار ماسینکس

این شامپو از برند ماسینکس(MUCInEX)  شامپویی تقویت‌کننده و ضد ریزش بر پایه کافئین است. این شامپو با بهبود گردش خون و با رساندن ویتامین‌های E و B  سبب تحریک رویش و رشد مجدد و همچنین ترمیم ساقه‌های آسیب‌دیده مو می‌شود. این شامپوی کافئین‌دار با افزایش استحکام مو از ریزش آن جلوگیری می‌کند. حجم‌دهندگی، افزایش ضخامت تارهای مو و افزایش خون‌رسانی به پوست سر از جمله فواید استفاده از این محصول هستند.

2-ماسک مو بدون سولفات ویانا

ماسک مو داخل حمام بدون سولفات از برند ویانا (ViaNa) که کاملا از مواد گیاهی تشکیل شده است. است ماسک مو حاوی روغن جوجوبا، روغن بادام، روغن آرگان، زیتون، نارگیل، کلاژن، ماکادمیا و عصاره چای سبز است و پیشنهادی برای افرادی است که با موهای آسیب‌دیده، موخوره، وزی مو، ریزش مو، شکنندگی و خشکی پوست سر درگیر هستند.

3- شامپو بدن باربارا

شامپو بدن باربارا در سه رایحه متنوع آبرسان عمیقی برای پوست، در سه رایحه متنوع است. این محصول که حاوی گلیسسرین و گوار است باعث نرم‌کنندگی و لطافت پوست شده و ضمن کاهش چین و چروک با پاک کردن آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوستی باعث احیای پوست می‌شود. این شامپو بدن برای استفاده روزانه برای خانم‌ها و آقایان مناسب است و به حفظ تعادل اسیدیته پوست کمک می‌کند.

آریاک سفر

4- کرم دست و صورت بیوتی

این محصول تولید شرکت نوآوران آذر موم است و با نام تجاری بیوتی در بازار عرضه می‌شود. کرم آبرسان روغن آرگان این برند برای استفاده روزانه طراحی شده که به مرر سبب کاهش چین و چروک‌های سطح پوست می‌شود. این محصول آبرسان عمیق و شفاف‌کننده پوست است.

5- کرم دور چشم ری‌لاکو

کرم دور چشم از برند ری‌لاکو که استفاده روزانه و مستمر از آن با خاصیت آبرسانی سبب رفع تیرگی، پف و تیرگی زیر چشم شده، مرطوب‌کننده است و به مرور چروک‌های زیرر چشم را از بین می‌برد.

6-ماسک صورت ویتامین آمستریس

ماسک ورقه‌ای کپسول ویتامین از برند آمستریس برای انواع پوست‌ها جهت آرامش بخشیدن به سطح پوست مناسب است. این ماسک با بستن منافذ باز پوست باعث طراوت شده و ترمیم‌کننده سطوح آسیب‌دیده پوستی است. ماسک ورقه‌ای ویتامین برای بعد از میکرونیلدینگ و فشیال پوست بسیار مناسب است.

7- ژل شستشوی صورت جوانه گندم باربارا

فیس واش جوانه گندم از برند باربارا که برای پوست‌های معمولی مناسب است. این محصول با داشتن عصاره جوانه گندم در برابر آلودگی هوا، آفتاب و سرما از پوست محافظت می‌کند و با آبرسانی به پوست از از ایجاد خشکی و چروک بر سطح پوست جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : آمستریسباربارابیوتیری لاکوماسینکسویانا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز