بهترین دستگاه های لبه چسبانی چوبِ بازارِ ایران، گروه صنعتی آریو

دستگاه لبه چسبان-کاماپرس

لبه چسبان از مهمترین ماشین آلات صنایع چوب است که میتواند با چسباندن نوارهای پی وی سی به قطعه کار خام، باعث زیبایی و افزایش مقاومت و استحکام قطعه کار در برابر رطوبت، حرارت و ضربه شود.

دستگاه لبه چسبان چوب، از مهمترین ماشین آلات صنعت چوب و به خصوص بازار ایران است که با وجود تحریم های گسترده در حوزه های مختلف، همچنان به رشد صعودی خودش در صنعت چوب ایران ادامه میدهد. علت این رونق نیز این است که بازار داخل ایران علاوه بر رشد صعودی در حوزه ساخت و ساز و پروژه های عمرانی، دچار تأثیرات روانی اخبار حاصل از تحریم یا رفع تحریم ناشی از حوزه‌های مختلف است که در نتیجه آن، نیاز به ماشین آلات صنایع چوب را دو چندان می کند.

لبه چسبان های گروه صنعتی آریو

لبه چسبان های گروه صنعتی آریو شامل سه برند هوماگ (HOMAG)، برندت (Brandt)، هولزهر (HOLZHER) آلمان و ماشین آلات آسیایی کاوا (KAWA) است. هر یک از این محصولات بر اساس نیازسنجی و مطالعات فراوان و همچنین رصد بازار داخلی وارد شدند. حتی مدل های مختلف هر یک از برندهای فوق بر اساس تاریخچه و نوع مواد اولیه حاضر در ایران به صورت سفارشی تأمین شده‌اند و تمامی قطعات، ابزار آلات و آموزش‌های مختلف هر یک از این دستگاه‌ها بر عهده متخصصین گروه صنعتی آریو است.

دستگاه لبه چسبان کاوا چوب KAWA CHOOB

دستگاه لبه چسبان کاوا چوب KAWA CHOOB-کاماپرس

یکی از قوی‌ترین شرکت‌ها در زمینه واردات، فروش و خدمات پس از فروش لبه چسبان در ایران شرکت کاوا چوب می‌باشد که یکی از شرکت‌های عضو هلدینگ گروه صنعتی آریو است. اصلی ترین دلیل سطح بالای فروش محصولات این برند کیفیت آن در مقایسه با امکاناتی است که به شما میدهد. شما به راحتی می توانید با نگاه به داخل دستگاه به کیفیت قطعاتی همچون موتور، قطعات الکترونیکی، ریل، گاید و دیگر قطعات پی‌ببرید. شفت های هارد کروم، سیستم برق دلتا و گایدهای تایوانی هایوین (Hiwin) به همراه شاسی مقاوم و یکپارچه جزو مزیت های اصلی لبه چسبان کاوا به حساب می آیند.

آریاک سفر

یکی از مهمترین عواملی که سبب شده لبه چسبان های صنعتی کاوا سطح بالایی از فروشِ سال 1400 را به خودشان اختصاص دهند، خدمات پس از فروش است. به عبارتی، تعامل گسترده مالی این شرکت با مشتریان خود و راه اندازی سیستم فروش اقساطی از جمله مزیت‌هایی است که در بین رقبا حرف زیادی برای گفتن دارد. دیگر عامل کسب مقام اولی، حضور در جشنواره ها و ایجاد برنامه‌های  فروش ویژه و درک شرایط اقتصادی کشور است.

لبه چسبان های کاوا شامل 7 مدل سه ایستگاه (KW 1113)، چهار ایستگاه (KW 1114)، پنج ایستگاه (KW 1115)، شش ایستگاه پیش فرزدار (KW 1126)، شش ایستگاه کرنردار (KW 1136) و در نهایت مدل فول ایستگاه (KW 1147) است. در این بین مدل KW1115 یا مدل استاندارد 5 ایستگاه با حداکثر سرعت 23 متر در دقیقه دارای بیشترین محبوبیت و میزان فروش و ماشین آلات KW 1147 و KW 1136 و KW 1126 و KW1114 و KW 1113 تقریباً با آمار یکسان در ردیف دوم قرار دارند.

دستگاه لبه چسبان هولزهر

دستگاه لبه چسبان هولزهر-کاماپرس

شرکت رایا چوب نمایندگی رسمی و انحصاری شرکت هولزهر آلمان در ایران است. لبه چسبان های هولزهر از آنجا که دارای ایستگاه چسب کارتریجی هستند و از چسب لبه چسبان قالبی استفاده می کنند دارای شهرت ویژه‌ای هستند.

هم  کیفیت لبه چسبانی خوبی دارند و هم دوام کاری آنها بسیار زیاد و در مقیاس کاملاً صنعتی است. هم اکنون پس از عبور از پیک های سخت تحریمی، علی رغم اعمال تحریم ها و فشارهای بین المللی، رایا چوب توانسته بار دیگر محصولات پر فروش و محبوب گذشته را دوباره در کشور موجود کند. دو مدل اصلی و پرفروش 1327 و 1329 به عنوان دستگاه های فول ایستگاه و همچنین مدل های اقتصادی و محبوب شامل دو مدل 1030 و 1020 می باشند.

کیفیت عملکرد استثنائی و خوش‌نامی این محصولات سبب شده تا مشتریان دائمی خودش را داشته باشند. محبوبیت این مدل ها در حدی است که قبل از موجود شدن دستگاه نو و یا کارکرده اورهال شده و به راحتی پیش فروش می شوند. قیمت اقتصادی در کنار کیفیت عالی و دوام بسیار زیاد این دسته از ماشین آلات سبب شده تا بازاری همیشگی و البته رو به رشد داشته باشند. لازم به اشاره هست که محدودیت در فروش و کسب رتبه دومی در لیست ما به دلیل محدودیت در واردات و یا کمبود دستگاه کارکرده جهت اورهال و همچنین زمان بر بودن این پروسه هست. با این وجود فروش مدل های 1327 و 1030 در سطح ماشین آلات KW1136 و KW1126 می باشد.

دستگاه لبه چسبان برندت

بعد از اعمال تحریم های و افزایش نرخ ارز و افزایش قیمت تمام شده ماشین آلات چوب اروپایی از جمله هوماگ و هولزهر، تقاضا برای خرید آنها نزولی شد. گروه صنعتی آریو در جهت حفظ تعادل بازار علاوه بر واردات و عرضه محصولات کاوا چوب، اقدام به جمع آوری لبه چسبان های برندت از بازار ایران کرده و این محصولات را با اورهال مجدد عرضه میکند. البته این اقدام نیاز به ارتقاء فناورانه و توان فنی مجموعه داشت که طی دوره های تخصصی در آلمان این دانش کسب شد و حالا در مسیر بهبود ماشین آلات صنعت چوب در ایران استفاده میشود.

پس از این اقدام آمار فروش این شرکت اوج گرفت و پس از دستگاه های کاوا بیشترین آمار فروش را به خودش اختصاص داد. همچنین مزیت دیگر مدل کسب کار آریو سبب شده تا این مجموعه با راه اندازی کارخانه تولید CNC چوب و پرس وکیوم جزو بهترین تولید کننده موفق محصولات فوق محسوب شود و از خروج ارز از کشور نقش مثبتی را ایفا نماید.

از طرف دیگر،  شبکه تأمین قطعه و خدمات پس از فروش بسیار قوی گروه صنعتی آریو در کنار واحد تعمیرات سبب شده تا از ارسال دستگاه به آلمان جلوگیری شود و همه موارد مربوط به این دسته از ماشین آلات در داخل ایران انجام شود. با توجه به شرایط حاضر در سال 1400 چندین دستگاه لبه چسبان برندت از مدل‌های AMBITION 1110 و AMBITION 1110F و AMBITION 1120C و همچنین مدل های AMBITION 1210 و AMBITION 1220 F و AMBITION 1220 FC اورهال و تحویل مشتریان عزیز شدند و در نهایت این برند در رتبه سوم لیست ما قرار گرفت.

آینده بازار چوب ایران چگونه پیشی بینی میشود؟

در چند ماه گذشته با از سرگیری مذاکرات سیاسی نوعی رکود بر بازار اعمال شد و در دهه‌های اخیر این فرضیه به اثبات رسیده که رکود یا تلاطم در بازار مسکن تأثیرات فراوانی بر صنعت چوب خواهد گذاشت. با توجه به این موارد پیش بینی می شود پس از نتیجه گیری در مذاکرات و ورود انرژی ایران به بازار های جهانی نرخ ارز به تعادل برسد و چالش اصلی در ایران تأمین انرژی باشد. بنابر این تمرکز اصلی بازار و صنایع به این جهت خواهد رفت و این تمرکز بر روی صنایع مختلف از جمله بر فروش ماشین آلات صنایع چوب بی تأثیر نخواهد بود و فضای رقابت را بازتر میکند که در نتیجه میشود اینطور گفت که آمار فروش دستگاه لبه چسبان در ایران صعودی خواهد شد.

راه تماس با گروه صنعتی آریو چیست؟

برای تماس با ما میتوانید از شماره و آدرس درج شده در قسمت تماس با ما و یا آدرس‌های استفاده کنید.

  • شماره تماس شرکت: 02157486000
  • پشتیبانی در واتساپ: 09128180042
  • ایمیل: marketing@ario.co
  • اینستاگرام گروه صنعتی آریو
  • آپارات گروه صنعتی آریو
  • تلگرام گروه صنعتی آریو

انتهای پیام

مرتبط با : آریو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
این نوشته در صنعت ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز