بهترین درب آکاردئونی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟/ لیست قیمت درب آکاردئونی

بهترین راه برای حفظ امنیت خانه، نصب درب آکاردئونی است. با این کار سطح امنیت منازل و ساختمان‌های تجاری بسیار بالا می‌رود. اولین قدم برای نصب آن، آگاهی از لیست قیمت درب آکاردئونی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از مهم‌ترین چالش‌های امروزه بشر، حفظ امنیت در محیط خانه و کار است. به این منظور روش‌های مختلفی به‌وجود آمده که یکی از آن‌ها، درب آکاردئونی است. اگرچه این روزها درهای مختلفی در بازار وجود دارند؛ اما ممکن است با یک ضربه یا اختلال در تنظیمات اتوماتیک آن، آسیب‌پذیر شوند. به همین دلیل استفاده از درب آکاردئونی به عنوان یک راه مکمل، خیال افراد را بابت حفظ امنیت، راحت می‌کند.

درب آکاردئونی چیست و چه انواعی دارد؟

یکی از رایج‌ترین و امن‌ترین روش‌هایی که این روزها برای حفظ امنیت منازل در بین مردم بسیار پرکاربرد شده، نصب درب آکاردئونی است. این نوع در که به در کشویی نیز معروف است، مانند یک حفاظ عمل می‌کند. درب آکاردئونی پشت در نصب می‌شود و سطح امنیت را تا حد یادی ارتقا می‌دهد. لیست قیمت درب آکاردئونی به گونه‌ای است که افراد می‌توانند با توجه به بودجه خود، مناسب‌ترین در را برای خودشان انتخاب کنند.

فلز و آهن رایج‌ترین جنس‌ها برای درب آکاردئونی است. نوع فلزی و آهنی آن، به صورت ام‌دی‌اف و پی‌وی‌سی تولید شده و مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. نوع آهنی درب آکاردئونی دارای استحکام و دوام بسیار بیش‌تری است؛ به همین دلیل در محیط‌های بیرونی کاربرد گسترده‌تری دارند. لیست قیمت درب آکاردئونی با توجه به نوع آن متغیر است. این درها در انواع طرح‌های سه گل، پروانه‌ای، ایتالیایی دو گل لوزی و چهارگل و… تولید می‌شوند.

آریاک سفر
  • درب آکاردئونی سه گل: ضریب امنیت این درب بالای 85 درصد است و از پرکاربردترین انواع آن شناخته می‌شود. در درب آکاردئونی سه گل، قفل‌های مخفی و افزایش حلقه‌های آویز نیز می‌توانند امنیت آن را بالاتر ببرند.
  • درب آکاردئونی پروانه‌ای: ضریب امنیت این نوع در، بالای 35 درصد است. درب آکاردئونی پروانه‌ای علاوه بر نصب آسان، به راحتی جمع می‌شوند. علاوه بر این روان حرکت می‌کنند و پرچ‌های محکمی دارند.
  • درب آکاردئونی ایتالیایی: این نوع در به دلیل داشتن تعداد زیادی از تسمه‌های مورب در کلاف، با دقت بالایی ساخته می‌شود. قالب‌گیری نوع ایتالیایی آن و مونتاژ تسمه‌ها، به شکلی قرینه شده که منجر به باز و بسته شدن راحت درب آکاردئونی ایتالیایی می‌شود.
  • درب آکاردئونی دو گل لوزی: این نوع در یک انتخاب بسیار اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است. درب آکاردئونی دو گل لوزی، دستگیره زیبایی دارد که منجر به زیباتر شدن این نوع حفاظ می‌شود.
  • درب آکاردئونی چهار گل: این در 4 ردیف لوزی با مساحت 50 سانتی‌متر دارد. امنیت درب آکاردئونی چهار گل نیز قابل قبول است. رنگ این نوع در به صورت کوره‌ای و الکتریسیتی است که باعث می‌شود به راحتی زنگ نزند و فرسوده نشود.

بهترین درب آکاردئونی چه ویژگی‌هایی دارد؟

درب آکاردئونی ضد سرقت است. یکی از بهترین جنس‌های درب آکاردئونی، حفاظ‌های گارد آهنی است. این نوع درب را معمولا صاحبان واحدهای آپارتمانی برای ایجاد امنیت استفاده می‌کنند. این درها ضد دیلم است؛ به همین دلیل استحکام بالایی دارد. درب آکاردئونی یک محافط بیار قوی و محکم برای در ورودی خانه‌ها است. مردم درب آکاردئونی آهنی را اغلب به سایر روش‌های برقراری امنیت ترجیح می‌دهند.

چه چیزی بر روی لیست قیمت درب آکاردئونی تاثیرگذار است؟

عوامل متنوع و بسیار زیادی است که بر روی لیست قیمت درب آکاردئونی تاثیر می‌گذارد. این درها در انواع متنوعی در بازار عرضه می‌شوند. به همین دلیل قیمت ثابتی ندارند و دستخوش تغییرات بسیار زیادی می‌شوند.

برای تعیین لیست قیمت درب آکاردئونی باید به مواردی همچون جنس درب و اجزای به کار رفته در آن، استاندارد بودن درب، نوع قفل مورد استفاده، اندازه درب و… توجه کرد.

نوسانات مکرر نرخ دلار نیز بر قیمت تمام شده درب آکاردئونی بی‌تاثیر نیست. علاوه بر این طبیعی است که هرچقدر طول و عرض در کمتر باشد، قیمت درب آکاردئونی برای آن پایین‌تر خواهد بود. هم‌چنین قفل توکار، تراکم و طرح‌های سنگین، قیمت تمام شده درب آکاردئونی را بالاتر می‌برد. بنابراین خریداران باید قبل از اقدام به خرید، قیمت لحظه‌ای آن را چک کنند و مدل و نوع مناسب را برای خودشان انتخاب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمن کاران وحدت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز