بهترین خودرو ایرانی برای سفر + جدول روز قیمت اجاره خودرو 9 اردیبهشت 1402

اجاره خودرو برای سفر-کاماپرس

صرف نظر از این‌که رانندگی برای بسیاری از افراد یک امر لذت بخش تلقی می‌شود، نوع خودرو نیز اهمیت خاص خود را دارد. یک ماشین در طول سفر حکم خانه دوم شما را دارد. فضای مناسب داخل کابین، مصرف سوخت، توان فنی، ایمنی و استحکام بدنه در هر خودروی ایرانی یا خارجی متفاوت است.

به گزارش کاماپرس، یک ماشین برای سفر نیازمند برخورداری از یک سری معیارهای مناسب است. درصورتی‌که اتومبیل شما رضایت شما را در طول سفر جلب نمی‌کند می‌توانید با اجاره خودرو اقتصادی سفری ایمن و آسوده را تجربه کنید. در ادامه کاماپرس به بیان مدارک لازم برای اجاره خودرو در آژانس کافه رنت می‌پردازد.

شرایط اجاره خودرو با راننده

در صورت درخواست حضور راننده، نیاز به ارائه مدارک لازم جهت اجاره خودرو اقتصادی و لوکس نیست. تردد در شهر به صورت ساعتی و تردد برون شهری براساس میزان کیلومتر محاسبه می‌شود. از دیگر خدمات کافه رنت امکان اجاره خودرو اقتصادی برای مجالس عروسی است. شرایط اجاره ماشین عروس با راننده یا بدون آن تاحدی مشابه حالت عادی در نظر گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که کافه رنت اجاره ون، مینی بوس و اتوبوس را تنها با همراهی راننده کافه رنت در اختیار اجاره کنندگان قرار می‌دهد.

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده

فارغ از شرایطی که هر آژانسی جهت اجاره خودرو بدون راننده تعیین می‌کند، حفظ امانت در طول سفر یک امر اخلاقی ضروری است. اجاره ماشین در این شرایط مستلزم رعایت محدودیت کیلومتر است. عبور از حد مجاز، اجاره کننده را ملزم به پرداخت هزینه مازاد می‌کند. حداقل 20 سال سن، گواهینامه رانندگی با حداقل شش ماه اعتبار، پرداخت ودیعه نقدی، ضمانت نامه و مدارک شناسایی از الزامات کافه رنت جهت ارائه خدمات است. آن‌چه کافه رنت هنگام رزرو تاکید می‌کند، مطابقت داشتن مشخصات مدارک با شخص اجاره کننده است.

انواع بیمه و پرداخت خسارت در کافه رنت

کافه رنت برای آسودگی و اطمینان بیشتر اجاره خودرو اقتصادی خود را با خدمات بیمه طلایی و الماس ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است هنگام بروز مشکل در قطعات خودرو درصورتی‌که شخص اجاره کننده مقصر نباشد، تمامی هزینه‌ها و جبران خسارت برعهده کافه رنت است. پرداخت خلافی‌، طرح ترافیک و جبران هرگونه آسیب به ماشین توسط اجاره کننده، توسط شخص طرف قرارداد صورت می‌گیرد.

آریاک سفر

کاربران می‌توانند جهت رزرو خودرو اقتصادی و کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحه اینستاگرام، پینترست، توییتر، فیسبوک، لینکدین و کانال یوتیوب کافه رنت مراجعه کنند.

جدول زیر شامل هزینه اجاره برخی از خودروهای موجود در کافه رنت بدون راننده می‌شود:

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز