خرید بهترین خودروهای کارکرده با بودجه کمتر از 300 میلیون تومان

خودروهای کارکرده همیشه بازار خاص خود را دارند که تحت تاثیر افت و خیز قیمتی بازار خودروهای صفر، نوساناتی را تجربه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از آنجایی که با بودجه محدود در بازار خودروهای صفر نمی‌توان انتخاب‌های متعددی داشت، در این مطلب سعی شده تعدادی از خودروهای کارکرده که با بودجه 300 میلیون تومان با توجه به آگهی‌های سایت باما می‌توان خریداری کرد، معرفی شوند.

رانا پلاس مدل 1400

280 میلیون تومان

اولین خودرویی که با بودجه کمتر از 300 میلیون تومان می‌توان سراغ آن رفت راناپلاس با کارکرد 200 کیلومتری است که این محصول 280 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از مزایای این محصول می‌توان به ترمز قدرتمند، تجهیزاتی بیش از رانا ال ایکس، کروز کنترل، استاندارد آلایندگی به یورو5 و… اشاره کرد. این خودرو به گبرکس 5 دنده دستی تجهیز شده و پیشرانه‌ی آن 4 سیلندر تی یو5 یورو5 است . حجم موتور رانا پلاس 1.6 لیتری است که قدرتی برابر با 105 اسب بخار دارد و 142 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

آریاک سفر

پژو 206 تیپ2 مدل 1401

299 میلیون تومان‌

در بازار خودروهای کارکرده خودروی 206 تیپ 2 با هزار کیلومترکارکرد 299 میلیون تومان آگهی شده است که از مشخصات این محصول می‌توان به حجم موتور 1.4 لیتری، پیشرانه 4 سیلندر تی یو3 و گیربکس 5 دنده دستی اشاره کرد. قدرت این خودرو 75 اسب بخار است که گشتاوری 118 نیوتن‌متری دارد و سرعت آن 170 کلومتر بر ساعت است. از مزایای این خودرو می‌توان ترمزهای مطمئن، مصرف سوخت مناسب، فرمان نرم و … را نام برد.

سمند ال ایکس مدل 1400

282 میلیون و 500 هزارتومان

سیستم تعلیق و کابین جادارا از مزایای خودرو سمند است که قیمت این محصول با کارکرد 4 هزار کیلومتر 282 میلیون و 500 هزارتومان است. این خودرو دارای موتوری با حجم 1.8 لیتری است که پیشرانه 4 سیلندر ایکس یو7دارد و محور محرک آن دیفرانسیل جلو است. از قابلیت‌های این محصول می‌توان سنسور عقب، ترمزضدقفل، توزیع نیرو ترمز، چراغ مه شکن عقب و جلو، ایربگ راننده، ایربگ سرنشین و … را نام برد.

پژو پارس ایکس یو7 مدل 1400

300 میلیون تومان

فضای جادار کابین، عملکرد سیستم تعلیق، فراوانی قطعات یدکی از مزایای پژو پارس است که این خودرو با 8 هزار کیلومتر کارکرد 300 میلیون تومان آگهی شده است. این محصول با حجم موتور 1.8 لیتری قدرت تولید 100 اسب بخار را دارد و سرعت این محصول 190 کیلومتر بر ساعت است. آینه جانبی با تنظیم برقی، سیستم تهویه اتومات، ایربگ راننده، ایربگ سرنشین جلو، نیروی کمکی هیدرولیکی، چراغ هالوژن جلو، چراغ مه‌شکن عقب و جلو، ترمز ضدقفل و… را می‌توان از قابلیت‌های پژو پارس ایکس یو7 نام برد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز