بهترین خودروهای کارکرده با بودجه کمتر از 200 میلیون تومان

یکی از روش‌های اقتصادی خرید خودرو در شرایط کنونی، انتخاب از بازار دست خودروهای کارکرده و دست دوم است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در ادامه چند خودرو کارکرده معرفی شده که روی سایت باما آگهی شده‌اند و با بودجه‌ای کمتر از 200 میلیون تومان می‌توان خرید.

پراید 151 ؛ 182 میلیون تومان

در حال حاضر خرید خودرو کارکرده پراید سفید 151، 182 میلیون تومان هزینه دارد که این محصول 30 کیلومتر کار کرده است. از مزایای این محصول می‌توان به هزینه نگهداری، فراوانی قطعات یدکی و بهبود تجهیزات اشاره کرد. محور محرک این خودرو دیفرانسیل جلو است که به گیربکس 5 دنده دستی مجهز شده و دارای حجم موتور 1.3 لیتری و پیشرانه 4 سیلندری یورو4 است. قدرت این محصول 171 اسب بخار و گشتاوری برابر با 108 نیوتن‌متر دارد.

تیبا صندوق‌دار ؛ 199 میلیون تومان

این خودرو در یکی از آگهی‌ها هزار کیلومتر کارکرد داشته که با مبلغی کمتر از 200 میلیون تومان می‌توان آن را خریداری کرد. تیبا صندوق‌دار دارای حجم موتور 1.5 لیتری، پیشرانه 4 سیلندری و گیربکس 5 دنده دستی است که قدرت این محصول 187 اسب بخار و گشتاوری برابر با 128 نیوتن‌متر دارد. نوع بدنه این خودرو را می‌توان سدان کوچک دانست که سرعت آن 170 کیلومتر بر ساعت است. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به ترمز ضدقفل، چراغ مه‌شکن جلو، چراغ مه‌شکن عقب، ایربگ راننده و … اشاره کرد.

آریاک سفر

کوییک دنده‌ای آر ؛ 200 میلیون تومان

کوییک دنده‌ای آر دنده‌ای مشکی با هزار و 296 کیلومتر کارکرد 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودرو دارای قدرتی برابر با 87 اسب بخار و 128 نیوتن‌متر گشتاور است که سرعتی برابر با 160 کیلومتر بر ساعت دارد. نوع بدنه این خودرو هاچ‌پک کوچک است که ارتفاع آن حدود 1524 میلی‌متر است. این خودرو دارای ویژگی‌هایی همچون سنسور عقب، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضدقفل، ترمز کمکی، چراغ مه‎شکن جلو و عقب، ایربگ راننده، سیستم تهویه دیجیتال و… است.

ساینا ای ایکس دنده‌ای ؛ 199 میلیون تومان

دیگر محصولی که می‌توان با کمتر از 200 میلیون تومان در بازار خودروهای کارکرده خریداری کرد ساینا ای ایکس دنده‌ای است که کارکرد آن حدود 2300 کیلومتر است. از مزایای این خودرو می‌توان به فضای جادار کابین و بهبود ایمنی نسبت به تیبا اشاره کرد. حجم موتور این خودرو 1.5 لیتری و پیشرانه آن 4 سیلندری ام 15 یورو 4 است.

این خودرو قدرتی برابر با 87 اسب بخار و گشتاوری 128 نیوتن‌متری دارد که سرعت آن 175 کیلومتر بر ساعت است. بدنه این محصول را می‌توان سدان کوچکی دانست که ارتفاع آن 1484 میلی‌متر است. از قابلیت‌های این خودرو می‌توان سنسور عقب، توزیع تیرو ترمز، ترمز ضدقفل، اسپیکرهای جلو وعقب، صندلی 6 حالته دستی راننده، صندلی 4 حالته دستی سرنشین جلو، آینه جانبی با تنظیم برقی و … را نام برد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز