بهترین جاروهای شارژی بازار کدامند؟

لست سکند

معمولا تمیزی کف خانه‌های جدید یک معضل و مشکل اساسی برای همه است. چون انواع کف پوش‌ها، پارکت‌ها و حتی فرش‌های جدید به راحتی کثیف می‌شوند و باید سریعا آن‌ها را تمیز کرد. جارو شارژی در این جور مواقع کاربردی است و به راحتی محل موردنظر را تمیز می‌کند. برخی از انواع این محصول خوش قیمت با جارو برقی معمولی هم برابری می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده زیاد از جارو برقی معمولی به دلیل بزرگ بودن و سنگینی آن بسیار دشوار است. مخصوصا اگر فردی مشکلات عضلانی داشته باشد، جارو کردن سخت‌تر هم می‌شود. جاروهای شارژی به دلیل وزن بسیار پایین و مکش خوبی که دارند معمولا برای همه سطوح خانه، مخصوصا منافذ بسیار کاربرد دارند. حتی این قابلیت را دارند که با آن‌ها پله‌ها یا ماشین را جارو کرد. این جاروها کار را برای ایجاد فضای مرتب و تمیز کاملا فراهم کرده و کاربردی است.

انواع جارو شارژی دارای کیفیت و قابلیت‌های گوناگونی هستند و بعضی از آن‌ها واقعا قدرت مکش و تمیزی زیادی دارند. منتهی برای خرید این نوع جاروهای شارژی باید هزینه بیشتری پرداخت کرد. در ادامه چهار جارو شارژی باکیفیت که قیمت مناسبی دارند، معرفی می‌شود؛

جارو شارژی سویول مدل G2

قيمت: 699 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

جارو شارژی  سویول مدل عصایی بوده و به گفته خریداران مکش مناسبی دارد. وزن این جارو 900 گرم است. جارو شارژی سویول دارای درپوش لاستیکی ضدلغزش است که هنگام تکیه به دیوار باعث ایجاد مشکل نمی‌شود. مدت زمان موردنیاز برای شارژ کامل دستگاه 45 دقیقه است و باتری لیتیومی دارد. این نوع جارو داری مخزن است و به همراه دو عدد باتری، شارژر و دفترچه راهنما به مشتری تحویل داده می‌شود.

راهنمای خرید لوازم خانگی:

جارو شارژی درما مدل DX700

قیمت: 1 میلیون و 38 هزار تومان

از نظر خریداران جارو شاررژی درما، این محصول سبک بوده و برای تمیز کردن سرامیک یا پارکت بسیار کاربردی است. همین جارو مکش بسیار مناسب و طراحی جالبی دارد. وزن این جارو یک کیلو و 600 گرم است. این جارو فاقد باتری بوده و به برق متصل می‌شود. مدل این جارو هم عصایی است.

جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY

قیمت: 1 میلیون و 98 هزار تومان

این جارو شارژی مورد مناسبی برای تمیز کردن داخل اتومبیل، صندلی‌ها و منافذ است. سایر کوچک و وزن 500 گرمی آن باعث استفاده راحت کاربران می‌شود. متریال به کاررفته در آن ضدضربه است. این جارو به صورت بی‌سیم و باسیم قابل کاربرد بوده و در زمره جاروهای دستی قرار دارد. کاربران می‌توانند میزان توان این جارو را تنظیم کنند. این محصول به همراه دو عدد سری متفاوت، یک عدد آداپتور و یک کابل شارژ تایپ سی به خریداران ارائه می‌شود.

جارو شارژی شانزائو مدل Z1

قیمت: 1 میلیون و 99 هزار تومان

شانزائو از شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی است که در زمینه تولید انواع کالاهای برقی فعالیت دارد. مکش بالای این مدل جارو شارژی شانزائو به همراه وزن 700 گرمی آن باعث جلب نظر مثبت بسیاری از خریداران شده است. این مدل جارو به صورت بی‌سیم و دستی قابل استفاده بوده و سیستم تصفیه دولایه دارد. ظرفیت بالای مخزن گرد و غبار، سوئیچ روشنایی، قدرت موتور بالا، سری قابل تعویض و… از قابلیت‌های دیگر این محصول محسوب می‌شود.

مرتبط با : درماسویولشانزائوشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز