بهترین جاروبرقی بوش را بشناسید

جاروبرقی، یکی از وسایل مهم خانه است که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توان گفت جاروبرقی‌های کیسه‌ای رایج‌تر از سایر مدل‌ها هستند که برند بوش نیز جزو محبوب‌ترینشان است. اما بهترین جاروبرقی بوش کدام است؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جاروبرقی‌های کیسه‌ای بوش با فناوری موتور بوش کار می‌کنند که این موضوع کیسه‌ها و فیلترهای باکیفیت آن‌ها را بسیار بهداشتی و بی‌صدا می‌کند. جاروبرقی‌های کیسه‌ای بوش چه برای جمع‌کردن موی حیوانات خانگی و چه برای فرش‌های ضخیم، مکش بالا اما صدای کمی دارند و از این جهت مورد توجه قرار می‌گیرند.

انواع جاروبرقی بوش در چهار سری مختلف به بازار عرضه می‌شوند که طبیعتا هرچه سری بالاتر باشند، کیفیتشان بیشتر است. بالاترین مدل، جاروبرقی بوش سری 8 است که به عنوان بهترین جاروبرقی بوش هم شناخته می‌شود؛ در ادامه ۳ مدل از این سری جاروبرقی‌ها معرفی خواهند شد؛

جاروبرقی بوش سری 8 چه مدل‌هایی دارد؟

جاروبرقی بوش مدل  BGL8GOLDIR

10 میلیون و 499 هزار تومان

آریاک سفر

این جاروبرقی بوش یکی از جدیدترین جاروبرقی‌های سری 8 به شمار می‌رود و با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارد مناسب هر سلیقه‌ای است. جاروبرقیBGL8GOLDIR با قدرت یا توان مصرفی 2200 وات جز پرقدرت ترین جاروهای برقی موجود در بازار است. در این جارو برقی تکنولوژی Quattro Power به کار رفته که باعث افزایش کیفیت عملکرد جاروبرقی در نظافت و فیلترینگ هوا با کاهش مصرف انرژی و پایین آوردن حداقل صدا می‌شود.

از سوی دیگر فناوری پاور پروتکت مبتنی بر ترکیبی منحصر به فرد از موتور HiSpin و سیستم جداسازی گرد و غبار بسیار کارآمد است و باعث می‌شود در طول زمان قدرت مکش موتور کاهش پیدا نکند. یکی از مزیت‌هایی که پاور پروتکت ایجاد می‌کند، این است که در زمان پر شدن کیسه، مکش دستگاه کم نمی‌شود. همچنین هزینه‌ها را برای تعویض کیسه کاهش می‎دهد.

شرکت بوش از فناوری ایر بامبر در انواع جاروبرقی‎های خود استفاده کرده تا در زمان برخورد دستگاه با دیواره یا وسایل خانه از ایجاد خط و خش و صدمه رسیدن به جارو و یا وسایل منزل جلوگیری کند. فناوری سایلنت کلین پرمیوم زبانه‌هایی هستند که به راحتی و نرمی روی هم قرار می‌گیرند و قفل می‌شوند؛ این قفل‌ها بر روی لوله تلسکوپی پارویی و تمام لوازم جانبی قرار دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به راحتی سری جاروبرقی خود را عوض کنید.

یکی از ویژگی‌های مهم این محصول داشتن چهار چرخ 360 درجه هست که امکان گردش جارو به هر سمتی را به کاربر می‌دهد. همچنین داشتن 12 متر طول سیم که اجازه میدهد تا شعاع 15 متری جارو شود. اقلام همراه با این دستگاه که به نظافت منزل سرعت بیشتری می‌بخشند شامل پاکت جارو، فیلتر پاک‌‌سازی هوا و جلوگیری از پخش شدن گرد‌ و غبار در هوا و سری‌های مختلف برای جاروکردن مکان‌های مختلف مانند گوشه‌های دیوار، مبلمان و پرده هستند.

جاروبرقی بوش مدل BGL8POW2

12 میلیون و 99 هزار تومان

جاروبرقی بوش مدل BGL8POW2 یکی از با کیفیت‌ترین جارو برقی‌های موجود در بازار است که عملکرد بسیار خوب و قدرت مکش فوق العاده بالایی دارد. این جاروبرقی شعاع عملکرد 15 متری را در بر می‌گیرد که آزادی حرکت و عمل زیادی را به کاربر هنگام تمیز کاری می‌دهد.

جاروبرقی BGL8POW2 بوش ظاهر بسیار شیک و جذابی دارد. رنگ بدنه مشکی و قرمز آن جذابیت آن را چند برابر کرده است. این جاروبرقی دارای کابل برق 12 متری است که با احتساب طول لوله خرطومی آن شعاع عملکرد حدود 15 متری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کیسه این دستگاه در سایز XXL و مدل Type G  است که برای جمع آوری ذرات خشک و گرد و غبار طراحی شده است. یکی از ویژگی‌های فوق العاده عالی این جارو جنس لوله خرطومی آن است که کنفی بوده و طول عمر بسیار بالایی دارد و دچار پارگی یا خردشدن نمی‌شود.

قدرت مکش این جارو برقی کاملا قابل تنظیم است و حداکثر توان آن 650 وات است به همین علت می‌توان با استفاده از این جارو تمام سطوح حتی پرده‌ها و روی مبلمان را نیز جاروکشی کرد. این جارو برقی با کیفیت مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و برچسب رده بندی A را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که جاروبرقی BGL8POW2 بوش با وجود قدرت بسیار بالایی که دارد تنها 74 دسی بل موج صوتی ایجاد می‌کند و در دسته جاروهای کم صدا قرار می‌گیرد.

جارو برقی بوش BGL8PRO5IR

11 میلیون و 999 هزار تومان

جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR  یکی از دستگاه‌های بسیار قدرتمند است که توسط شرکت بوش تولید شده و به بازار عرضه شده است. جاروبرقی بوش با توان 1800 وات و کارکرد بی‌صدا، جز حرفه‌ای‌ترین و جاروبرقی‌های شرکت بوش به شمار می‌رود. این دستگاه، مجهز به تکنولوژی‌های پیشرفته بوده که شامل سیستم پاور پروتکت، کواتروپاور و کمپرسور است. همچنین این جاروبرفی فیلتر اولترا آلرژی را نیز داراست.

از دیگر تکنولوژی‌های به کار رفته در این جارو برقی تکنولوژی Power Protect است. تکنولوژی کمپرسور جدیدترین تکنولوژی به کار رفته در جاروبرقی‌های بوش می‌باشد. جاروبرقی‌هایی که دارای این تکنولوژی هستند از یک موتور بسیار قدرتمند بهره می‌برند، بنابراین علاوه بر قدرت مکش عالی و صدای کم، طول عمر بالایی نیز دارند.

اگر فرزند خردسال یا افراد میانسال در منزل زندگی می‌کنند، فیلتر HEPA پبشرفته‌ای که روی این جاروبرقی تعبیه شده، به عنوان یک مانع برای جلوگیری از خروج گرد و غبار عمل می‌کند. در واقع این فیلتر اجازه نمی‌دهد هیچ گرد و غباری وارد هوای داخل اتاق شود و هوای عاری از هرگونه گرد و غبار تنفس خواهید کرد.

جاروبرقی‌های معرفی شده، بهترین جاروبرقی‌های موجود در بازار جهانی هستند که در فروشگاه لوازم خونگی در ایران نیز به فروش می‌رسند. فروشگاه لوازم خونگی یکی از این فروشگاه‌های جامع است که می‌توان در آن از خرید جاروبرقی بوش گرفته تا بسیاری دیگر از لوازم خانگی باکیفیت را به انجام رساند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز