بهترین تور کیش از سه میلیون تومان در سایت سفرمی

اکثر شهرهای ایران در زمستان امسال در حال تجربه سرمای طاقت فرسایی هستند. در این میان کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری در این فصل است. سفرمی این تور را با قیمت‌ها و شرایط مختلف برگزار می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

  • از پیشنهادات ویژه سفرمی جهت تور کیش می‌توان به هتل سه ستاره بزرگ ارم اشاره کرد. هزینه رزرو هتل برای هر بزرگسال تقریبا چهار میلیون و 60 هزار تومان است. این تور 30 دی ماه آغاز می‌شود و سه بهمن به پایان می‌رسد. پرواز رفت با هواپیمایی زاگرس و برگشت آن با وارش است.

  • هتل سه ستاره پارس نیک با هزینه تقریبی سه میلیون و نهصد هزارتومان برای سه شب پذیرای مسافران است. هواپیمایی زاگرس پرواز رفت و برگشت مسافران تور را پوشش می‌دهد. 29 دی این تور شروع می‌شود.

  • هتل چهار ستاره گامبرون در فهرست تورهای کیش سفرمی دیده می‌شود. پرواز رفت و برگشت توسط هواپیمایی چابهار صورت می‌گیرد. هزینه تقریبی برای هر بزرگسال در سه شب چهار میلیون و 657 هزار تومان است. یک بهمن ماه از مقصد تهران این پرواز انجام می‌گیرد.

آریاک سفر
  • هزینه تور در هتل پنج ستاره میراژ برای سه شب نزدیک به پنج میلیون و 300 هزار تومان در نظر گرفته شده‌است. پرواز رفت این تور 30 دی ماه توسط هواپیمایی زاگرس صورت می‌گیرد. شرکت وارش پرواز برگشت را به انجام می‌رساند.

  • هتل‌های ترنج، داریوش، فلامینگو، پارسیان لوتوس و تعدادی دیگر با طیفی از قیمت‌های متنوع در وبسایت سفرمی جهت تور کیش آماده ارائه خدمات هستند. اکثر هتل‌ها شامل 400 هزار تومان تخفیف خدمات گردشگری می‌شوند. موقعیت مکانی هتل‌ها و تصاویر آن در وبسایت سفرمی قابل مشاهده است.
  • علاوه بر تهران این تورها از سایر شهرستان‌ها از جمله تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، ساری، بندرعباس، کرمان، رامسر و… برگزار می‌شود.

سامانه سفرمی وظیفه رزرو آنلاین پرواز، هتل و تور را به عهده دارد. کارشناسان این شرکت آمادگی پشتیبانی 24 ساعته در طول هفته را دارند. در وبسایت سفرمی مجله آنلاین گردشگری بارگزاری می‌شود. این نشریه حاوی اطلاعاتی نظیر فرهنگ و هنر، مقاصد گردشگری مختلف، آشپزی، فیلم‌ها و تصاویر گوناگون است. سفرمی امکان خرید آنلاین بیمه مسافرتی را فراهم کرده است. این مجموعه مدعی است به عنوان یک موتور جستجو، ارزان‌ترین نرخ بلیط هواپیما را ارائه می‌کند. پرواز خارجی، رزرو بلیط اتوبوس و قطار از دیگر امکانات این سامانه است. سفرمی از سال 94 فعالیت خود را آغاز کرده است. شرکت راه تمدن پارسیان کیش، هلدینگ این سایت را به عهده دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توان به اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، یوتیوب، توییتر و فیسبوک سفرمی مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرمی
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز