بهترین تور چک را از کدام آژانس مسافرتی خرید کنیم؟

لست سکند

قلعه‌های باستانی، شهرهای قرون وسطایی با معماری خیره‌کننده، طبیعت بی‌نظیر و شهر افسانه‌ای از جمله جاذبه های گردشگری هستند که در تور چک می توانید از آنها بازدید کنید و لذت ببرید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بهترین زمان سفر به چک از نظر آب و هوایی، فصل بهار و تابستان است که هوای اکثر مناطق آن معتدل بوده و دارای طبیعتی چشم نواز است. تور چک یا هتل و پرواز چک را از علاءالدین تراول خریداری کنید و با سفری جادویی به کشور چک از تفریحات لذت بخش در تابستان 1401 نهایت لذت را ببرید. کاماپرس در ادامه به معرفی این کشور و برخی از مهم‌ترین دلایل استقبال گردشگران از آن می‌پردازد.

تور چک-کاماپرس

جمهوری چک؛ سفری به قلب تاریخ و قلعه‌ها

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت چک در میان توریست‌ها، قلعه‌های متعدد تاریخی در این کشور با معماری خیره‌کننده قرون وسطایی است که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید:

راز آسمان پایتخت

قلعه پرنستین

قلعه پرنستین در چک، یکی از قلعه‌هایی است که در گذشته به سبک گوتیک و رنسانس برای دفاع ساخته شد و از این همین جهت این قلعه هرگز فتح نشد. ضمن این‌که در زیر لایه‌های گچ در این مجموعه تاریخی می‌توان نقاشی‌های قرون وسطایی و دوره رنسانس را مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید:

قلعه بوزوو

قلعه بوزوو در موراویا، علاوه بر معماری چشم‌نواز گوتیک و راز و رمزهای بسیاری که دارد، از نظر محل قرارگیری نیز یکی از زیباترین مراکز تاریخی چک محسوب می‌شود. در حال حاضر اتاق‌ها این بنا بازسازی و برای بازدید در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

قلعه زویکوو

در صدر زیباترین قلعه‌های چک زویکوو قرار دارد که در محل برخورد دو رودخانه اوتاوا و ولتاوا قرار گرفته است. این قلعه دارای یک حیاط بسیار زیبا و نقاشی‌ها دیواری چشم‌نواز و قدیمی است.

قلعه کریوکلات

در سفر به چک، بازدید از قلعه کریوکلات را اصلا نباید از دست بدهید؛ این عمارت علاوه بر معماری خیره‌کننده، دارای سالن‌های سلطنتی بسیار باشکوهی است. ضمن این‌که با بالا رفتن از برج این قلعه می‌توان مناظر نفس‌گیر و چشم نوازی را مشاهده کرد.

چسکی رای؛ سفری به بهشت جمهوری چک

چسکی رای یکی از محبوب‌ترین مراکز دیدنی جمهوری چک است و به عنوان «بهشت چک» از آن یاد می‌شود. چسکی رای در حال حاضر یکی از مناطق حفاظت شده این کشور است که به واسطه ساختار ویژه و طبیعت بی‌نظیر آن توسط یونسکو به ثبت رسیده است.

چسکی رای در بخش غربی چک، دارای جاذبه‌های طبیعی منحصر به فرد و خیره‌کننده‌ای است. از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به منطقه صخره‌ای پراخوا، دروازه والدیج در میدان قدیمی شهر اشاره کرد؛ ضمن این‌که در این منطقه مراکزی نیز برای استراحت، مانند کلبه سنگی معروف آن وجود دارد.

چسکی رای-کاماپرس

پراگ؛ شهر افسانه‌‌ای و افسونگر

شهر پراگ، پایتخت جمهوری چک، از گذشته به عنوان شهری رویایی و جذاب در بیشتر افسانه‌ها حضور داشته است. این شهر با ترکیب معماری گوتیک و رنسانس، ساختمان‌ها و میدان‌های سنگی و کلاسیک و قلعه‌های باستانی شما را به سفری به قلب افسانه‌های رویایی می‌برد.

از زیباترین و معروف‌ترین مراکز دیدنی این شهر می‌توان به پل چارلز بر روی رود ویتاوا، میدان قدیمی شهر، سالن شهر، تئاتر ایالتی، ساعت نجومی پراگ که سومین ساعت نجومی قدیمی در جهان است که هنوز کار می‌کند و کلیسای بانوی ما اشاره کرد. ضمن این‌که پراگ پر از کافه‌های خیابانی کلاسیک و جذاب است که معروف‌ترین آن‌ها کافه کالچر نام دارد.

کشور چک، به عنوان یکی از کشورهای گردشگرپذیر و پربازدید اروپای مرکزی، همواره مورد توجه گردشگران ایرانی نیز بوده است؛ در حال حاضر آژانس‌های معتبر، تورهای متنوعی را برای سفر به چک در نظر گرفته‌اند؛ کاماپرس در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازد.

علاءالدین

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی علاءالدین یا علاءالدین تراول از سال 1378 تاکنون با کمک تیم متخصص در زمینه گردشگری فعالیت می‌کند. آخرین تورهای چک علاءالدین با قیمت پایه 24 میلیون و 300 هزارتومان و 36 میلیون و 300 هزارتومان ارائه می‌شوند؛ خدمات تورهای چک علاءالدین شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترانسفر فرودگاهی به هتل و برعکس، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان، برنامه گشت و خدمات مرتبط با ویزا است.

آرند تور

یکی دیگر از آژانس‌های معتبر مسافرتی که می‌توانید تور چک و پراگ را از آن خریداری کنید، آژانس آرند گشت امرداد است؛ این آژانس با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در زمینه برگزاری سفرهای گروهی طبیعت گردی، ورزشی، فرهنگی و خانوادگی در مسیرهای داخلی و خارجی از جمله کشورهای اروپایی فعالیت می‌کند.

سفر به جمهوری چک-کاماپرس

ایوار

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی اسرار پرواز یا ایوار از سال 1381 و با هدف اجرای تورهای فرهنگی به اروپا شروع به فعالیت کرد و درحال حاضر به ارائه انواع تورها از جمله تورهای تک و ترکیبی به چک می‌پردازد. تورهای ترکیبی ایوار در این مورد شامل تور مجارستان، اتریش، چک، تور سوئیس، آلمان، چک، تور 29 روزه دور اروپا و تور اروپای شرقی به مقاصد بوداپست، وین، پراگ، برلین است. از خدمات تورهای ایوار می‌توان به بلیط رفت و برگشت هواپیما، ترانسفرهای فرودگاهی، ویزای شنگن، گشت شهری با تورلیدر فارسی زبان و تورلیدر محلی، اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه و بیمه مسافرتی اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : آرندتورایوارعلاءالدین تراول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز