بهترین تور فرانسه را از کدام آژانس مسافرتی خرید کنیم؟

تور فرانسه-کاماپرس

فرانسه از دیرباز به عنوان کشور عاشقان، با تمدنی غنی و پربار شناخته می‌شود؛ این کشور همواره با کافه‌های دنج در خیابان‌های سنگ‌فرش شده، جاذبه‌ها و مراکز دیدنی و باشکوه و غذاهای جذاب و لذیذ آن، یکی از مقاصد محبوب گردشگران در سراسر دنیا است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کشور فرانسه در سال‌های اخیر، با جذب نزدیک به 89 میلیون توریست در سال، یکی از مقاصد برتر گردشگری به شمار می‌آید. شهرهای لیون، استراسبورگ، پاریس و برج ایفل معروف آن و همچنین ورزش‌های کوهستانی در کوه‌های آلپاین و مراکز فرهنگی همچون موزه لوور، از دیگر دلایل استقبال گسترده گردشگران از این کشور اروپایی است. در ادامه به معرفی مهم‌ترین دلایل برای انتخاب فرانسه برای سفر می‌پردازیم.

فرانسه و سفر به تاریخی باشکوه

فرانسه یکی از کشورهایی است که به تاریخ و فرهنگ باشکوه آن شهرت دارد؛ از مشاهیر بزرگ هنر و ادبیات گرفته تا آثار تاریخی و مراکز فرهنگی آن، همگی نشان از تمدنی کهن در اروپا و جهان دارد. فرانسه پر از آثار تاریخی دیدنی است که یک بار سفر برای دیدن از آن‌ها کافی نیست.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

موزه لوور

موزه لوور نه تنها یکی از پربازدیدترین مراکز دیدنی فرانسه است، بلکه یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان به حساب می‌آید. این مجموعه به عنوان بزرگ‌ترین موزه هنر، در کاخ لوور واقع شده و آثار پرآوازه و غنی چون لوح حمورابی و تابلوی معروف مونالیزا را در خود جای داده است.

برج  ایفل

برج ایفل نیز پابه‌پای موزه لوور، یکی از مراکز محبوب و پربازدید در سطح جهانی است؛ این سازه در شهر پاریس واقع شده و علاوه بر امکان بازدید از بالای آن از طریق آسانسور و پله، امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده بسیاری نیز در اطراف آن وجود دارد.

برج ایفل-کاماپرس

کلیساهای تاریخی فرانسه

احتمالا همیشه اسم پاریس را همراه با کلیساهای تاریخی با معماری‌های باشکوه و جذاب آن‌ها شنیده‌اید؛ این کلیساهای قدیمی بخشی از تمدن ریشه دار این کشور به شمار می‌روند؛ از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به کلیسای نوتردام با معماری گوتیک، کلیسای سکره کور در مقابل برج ایفل و کلیسای سنت شاپل پاریس اشاره کرد.

کاخ ورسای فرانسه

کاخ ورسای فرانسه دارای معماری بسیار زیبا و باشکوهی است و هماهنگی و هارمونی در اجزا، به این کاخ جلوه خیره‌کننده‌ای بخشیده است. بازدید از سالن‌های جذاب و مملو از وسایل تزیینی مجلل همچون پرده‌ها، مبل‌ها و نقاشی‌های دیواری را نباید از دست داد.

سفر به فرانسه کاخ ورسای-کاماپرس

تجربه سفری خوشمزه و لذیذ!

از دیگر دلایل استقبال گسترده گردشگران از فرانسه، تجربه غذاهای متنوع و لذیذ این کشور از جمله پنیرهای معروف آن است. این شهر مملو از کافه‌های خیابانی با غذاهای لذیذ فرانسوی و رستوران‌های بسیار باکیفیتی است که به تنهایی می‌توانند دلیل سفر به این کشور باشند. منوهای غذاهای لذیذ فرانسوی شامل کورک مادام، کونفیت اردک، رتتوی، بف بورگینیون، کک او ون و … است.

سفر به فرانسه-کاماپرس

کی و چطور به فرانسه سفر کنیم؟

از نظر هزینه‌های سفر، بهترین زمان برای رفتن به فرانسه، از پاییز تا ابتدای بهار است که به علت کاهش تعداد مسافران، قیمت‌ها تا 50 درصد کاهش داشته و بازدید از مراکز دیدنی به واسطه خلوت بودن شهرها، بسیار راحت‌تر است.

ضمن این‌که سفر به فرانسه از دو طریق هوایی و زمینی انجام می‌شود؛ سفر هوایی به پاریس بدون توقف و سفر به سایر شهرهای این کشور با یک توقف صورت می‎گیرد. درحالی که مسیر سفر از طریق قطار به فرانسه، از استانبول به شهرهای فرانسه می‌گذرد که نزدیک به 2200 کیلومتر است.

سفر به فرانسه-کاماپرس

فرانسه به عنوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری در جهان، همواره مورد توجه گردشگران ایرانی نیز بوده است؛ در حال حاضر آژانس‌های معتبر، تورهای متنوعی را برای سفر به فرانسه در نظر گرفته‌اند:

ایوار

آژانس مسافرتی اسرا پرواز (ایوار)، بیش از ۲۰ سال است که در زمینه اجرای تورهای اروپا فعالیت دارد و شناخته شده‌ترین مجری مستقیم و کارگزار تور اروپا به حساب می‌آید. تور فرانسه پرطرفدارترین تور آژانس ایوار است و فقط تور پاریس ویک ایوار، تا به حال بیش از 300 مرتبه اجرا شده است. ایوار، جزو آژانس‌های مورد اعتماد سفارت فرانسه به شمار می‌آید و تورهای فرانسه این شرکت شامل تور تک پاریس (پاریس ویک) و تورهای ترکیبی پاریس با شهر‌های دیدنی دنیا از جمله ونیز، آمستردام، بارسلون، مونیخ و … می‌باشد. برای مشاهده کامل تور پاریس تک و ترکیبی ایوار به وبسایت این آژانس مسافرتی به آدرس www.eavar.com/ مراجعه نمایید.

نهال گشت

نهال گشت به عنوان یک هلدینگ فعال در زمینه گردشگری، تورهای متنوع ارزان، لوکس، هوایی و زمینی را به مقاصد مختلف ارائه می‌کند. تورهای فرانسه نهال گشت، با قیمت پایه 35 میلیون و 650 هزارتومان ارائه می‌شوند؛ ضمن این‌که نهال گشت، تورهای ترکیبی اروپا، شامل مقاصد فرانسه و اسپانیا با قیمت‌ 57 میلیون و 350 هزار تومان، فرانسه و سوئیس با قیمت 61 میلیون و 690 هزارتومان را نیز برگزار می‌کند. خدمات این تورها شامل بلیت رفت و برگشت هواپیما، ویزای توریستی شنگن، بیمه مسافرتی با پوشش کرونا، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، گشت شهری و راهنمای سفر فارسی زبان است.

سفر به فرانسه-کاماپرس

رز آبی

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی رز آبی با چندین سال سابقه در طراحی پکیج‌های گردشگری، تورهای متنوعی را برای سفر به فرانسه ارائه می‌کند. قیمت تور فرانسه در این آژانس بدون هزینه پرواز، از 18 میلیون و 600 هزارتومان تا 40 میلیون و 300 هزار تومان است. شرکت رزآبی نیز اقدام به برگزاری تورهای ترکیبی اروپا شامل تور فرانسه و امارت، تور فرانسه و ایتالیا و امارت و مانند آن می‌کند. از خدمات این تورها می‌توان به ویزای شنگن، اقامت در هتل‌های چهار ستاره با صبحانه، بلیط رفت و برگشتن هواپیما، گشت شهری با راهنمای تور فارسی زبان، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

سفر به فرانسه-کاماپرس

دلتابان

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی دلتابان، با دارا بودن دپارتمان‌های اختصاصی فروش، اقدام به برگزاری حرفه‌ای انواع تورهای مسافرتی به مقاصد جذاب، همچون فرانسه می‌کند. تورهای فرانسه دلتابان در قیمت‌های متعدد با توجه به تعداد روزهای سفر ارائه می‌شوند، کمترین قیمت ارائه شده در این پکیج‌ها 39 میلیون 990 هزارتومان است. خدمات تورهای فرانسه دلتابان شامل بیمه مسافرتی با پوشش کرونا، ویزای شنگن، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، راهنمای تور فارسی زبان، سه گشت شهری همراه با یک گشت کروز رودخانه سن، اقامت در هتل‌های چهار ستاره و صبحانه در بوفه هتل است.

قصران گشت

برای خرید انواع تور از جمله تور فرانسه می‌توانید روی آژانس قصران گشت حساب کنید. تور پاریس قصران گشت که برای شهریورماه قابل رزرو است، شامل اقامت در هتل همراه با صبحانه، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، ویزای توریستی و بیمه مسافرتی است. مسافران برای خرید تور فرانسه قصران گشت باید هزینه‌ای حدود هزار و 20 تا هزار و 290 یورو بپردازند. البته این آژانس نه فقط تورهای بین‌المللی مختلف، که سریع‌ترین خدمات پیکاپ پاسپورت، انواع ویزا، رزرواسیون هتل و بلیط هواپیما را هم ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایواردلتابانرزآبیقصران گشتنهال گشت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز