بهترین تور تفلیس را از کدام آژانس مسافرتی خرید کنیم؟

شهر توریستی تفلیس، پایتخت کشور زیبای گرجستان است که با کافه‌های دنج در خیابان‌های سنگ‌فرش شده، کلیساها و جاذبه‌های تاریخی آن شناخته می‌شود. پایتخت گرجستان، به واسطه نزدیکی به ترکیه و روسیه، رنگ و بوی شهرهای اروپایی و روسی را داشته و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تفلیس دارای آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوبی است که آن را به گزینه مناسبی برای سفر در تمامی فصول سال تبدیل کرده است؛ با این‌حال با توجه به دمای 25 درجه در تابستان، بهترین زمان برای سفر به تفلیس، بهار و پاییز است.

از دلایل استقبال گردشگران از این شهر، می‌توان به موارد دیگری چون غذاهای رنگارنگ و خوشمزه، آداب، رسوم و فرهنگ و البته مراکز تفریحی و گردشگری آن اشاره کرد. ضمن این‌که تفلیس با داشتن رودخانه‌های روان در میان شهر، مجسمه‌های هنری و آثار تاریخی در سطح شهر، درست شبیه به یک موزه روباز و رایگان است! کاماپرس در ادامه به معرفی برخی از مراکز دیدنی این شهر می‌پردازد.

تفلیس گرجستان-کاماپرس

آریاک سفر

شهر قدیمی تفلیس

اولدتاون، همانطور که از نامش پیداست منطقه و بخش قدیمی شهر تفلیس است که دولت گرجستان تلاش‌های بسیاری برای حفظ بافت تاریخی آن انجام داده. این بخش از شهر دارای خانه‌های قدیمی با معماری دیدنی و جذابی است که بالکن‌های چوبی، ساختمان‌های رنگی و سقف‌های شیروانی به آن‌ها نمای خاصی بخشیده است. یک گشت و گذار چندساعته در بخش قدیمی تفلیس، سبب آشنایی گردشگران با جامعه جذاب گرجی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قلعه ناریکالا

قلعه ناریکالا بر روی تپه‌های واقع در مقابل بخش قدیم تفلیس قرار دارد و یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری تفلیس است. بازدید از این قلعه تاریخی که در زمان سلطه ایرانی‌ها در گرجستان ساخته شده، می‌توان از حمام‌های سولفور، باغ گیاه‌شناسی و کلیسای تاریخی سنت نیکولاس نیز دیدن کنید.

قلعه ناریکالا-کاماپرس

پل صلح

پل صلح یکی از سازه‌های مدرن تفلیس است که به سرعت در کنار بافت تاریخی و باستانی شهر، به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر تبدیل شده است. پل صلح، در واقع یک پل پیاده رو از جنس فلز و شیشه است که دارای معماری پیچ‌ در پیچ بسیار جذابی است. در اطراف پل صلح، کافه‌ها و رستوران‌های بسیار باکیفیتی وجود دارد که انواع غذاهای جذاب گرجی را سرو می‌کنند.

پل صلح-کاماپرس

در تفلیس از کجا خرید کنیم؟

یکی از بخش‌های جذاب سفر به تفلیس، خرید از مراکز و فروشگاه‌های سنتی و مدرن این شهر است؛ اکثر مال‌های بزرگ تفلیس علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، انواع امکانات تفریحی و رفاهی، همچون سالن‌های سینما، فودت کورت، زمین بازی کودک، سالن‌ بولینگ و … نیز دارند. از مجموعه‌های مهم و بزرگ این شهر می‌توان به تفلیس مال، پاساژ ایست پوینت، مرانی مال، گالریا تفلیس و مجتمع کارواسالا اشاره کرد.

مرکز خرید تفلیس-کاماپرس

شهر تفلیس، با بهره‌مندی از قابلیت‌های گردشگری بسیار و تلاش‌ها دولت گرجستان در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد محبوب گردشگری تبدیل شده است؛ ضمن این‌که تور تفلیس به واسطه هزینه‌های پایین سفر به این شهر و عدم نیاز به ویزا، بین ایرانیان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در حال حاضر آژانس‌های زیادی تورهای متنوعی را برای سفر به تفلیس در نظر گرفته‌اند که در ادامه چند مورد از معتبرترین این مجموعه‌ها معرفی می‌شوند؛

سفرمی

سفرمی، به عنوان سامانه معتبر خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی، خرید بلیط قطار و رزرو هتل، تورهای متنوعی را برای سفر به تفلیس ارائه می‌دهد. در حال حاضر تور تهران به تفلیس سفرمی با قیمت پایه 5 میلیون و 261 هزار تومان عرضه می‌شود که این قیمت در تورهای دیگر این آژانس گردشگری، بسته به نوع و ستاره هتل و خدمات آن تا 22 میلیون تومان متغیر است.

تریپ دات آی آر

شرکت خدمات مسافرت هوایی نقطه پرواز (تریپ)، به عنوان یکی از بزرگترین وبسایت‌های خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل و سایر خدمات مسافرتی، امکان رزرو تور تفلیس را در بستری راحت و ساده فراهم کرده است. تورهای تفلیس این مجموعه در حال حاضر در دو قیمت 4 میلیون و 740 هزار تومان و 5 میلیون و 300 هزارتومان ارائه می‌شود؛ خدمات این تورها شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی، گشت شهری و تور لیدر است. ضمن این‌که امکان تهیه بلیط اتوبوس یا قطار در صورت خرید تور زمینی تفلیس نیز وجود دارد.

تفلیس-کاماپرس

سفرمارکت

سفرمارکت به عنوان بزرگ‌ترین بازار آنلاین گردشگری کشور، در قالب یک موتور جستجو تخصصی در حوزه گردشگری، بهترین و ژ ارزانترین سفرها را از بین صدها سایت نمایش می‌دهد. با یک جستجوی ساده در این سامانه، تور تفلیس با انواع خدمات با قیمت پایه 4 میلیون و 420 هزار تومان وجود دارد. از جمله خدمات ارائه شده در این تورها می‌توان به استقبال فرودگاهی، بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان سفر اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : تریپسفرمارکتسفرمی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز