بهترین تور بدروم را از کدام آژانس مسافرتی خرید کنیم؟

بدروم ترکیه-کاماپرس

شهر بدروم با خانه‌های روستایی سفید رنگش شناخته می‌شود؛ در کوچه‌هایی که انتهایش به آب‌های اقیانوسی خیره‌کننده می‌رسد. همین است که این شهر ساحلی به یکی از مقاصد گردشگری ترکیه تبدیل شده و سالیانه توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به آب و هوای گرم و معتدل بدروم در بیشتر فصول سال، بهترین زمان سفر به این شهر، بهار و تابستان است اما در پاییز هم جذابیت خاص خود را دارد. آب و هوای مدیترانه‌ای، این شهر را به گزینه مناسبی برای تفریحات تابستانی در سواحل بکر روستایی و رویایی آن تبدیل کرده است.

از دلایل استقبال گسترده گردشگران از این شهر زیبا، علاوه بر سواحل چشم‌نواز دریای اژه، می‌توان به رستوران‌ها، هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، مراکز تفریحی و جاذبه‌های دیدنی و آثار باستانی آن اشاره کرد که در استان موغله ترکیه قرار دارد؛ کاماپرس در ادامه به معرفی برخی از مراکز دیدنی این شهر می‌پردازد.

بدروم ترکیه-کاماپرس

آریاک سفر

قلعه سنت پیتر؛ سفری به قلب تاریخ

قلعه سنت پیتر، نخستین بار توسط شوالیه‌های هوسپیتالر ساخته شد و از آن پس دارای کاربری‌های زیادی بوده است؛ این قلعه در حال حاضر به عنوان بخشی از تاریخ ترکیه و با معماری خیره‌کننده‌ای که دارد به یکی از جاذبه‌های محبوب گردشگردان تبدیل شده است. ضمن این‌که از تالارهای بزرگ آن برای برگزاری موزه باستان شناسی زیر آب است. این موزه یافته‌های جذاب بسیاری چون خمره‌های سفالی آمفورا، بقایای کشتی غرق شده یونانی و بسیاری آثار دیگر را در خود جای داده است.

قلعه سنت پیتر-کاماپرس

آمفی تئاتر بدروم؛ نمایش در تئاتر سنگی

آمفی تئاتر سنگی بدروم در قرن 4 میلادی، یکی از باشکوه‌ترین بناهای ساخته شده از نظر معماری بوده که تا 13 هزار نفر ظرفیت داشته است. این آمفی تئاتر در حال حاضر، در فصل تابستان، میزبان نمایش‌ها و کنسرت‌های گوناگون است. البته ردیف بالای این بنا، از چشم‌انداز نفس‌گیر کوه‌ها، طبیعت و شهر هم بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

ساحل یاهسی، پیاده روی در حاشیه دریا

ساحل یاهسی، یکی از زیباترین و وسیع‌ترین سواحل بدروم به شمار می‌رود. این ساحل زیبا با شن‌های نرم و طلایی در کنار دریای مدیترانه گزینه مناسبی برای پیاده روی است. در نزدیکی این ساحل چندین کافه و رستوران زیبا و با کیفیت نیز وجود دارد.

ساحل یاهسی-کاماپرس

جزیره خرگوش؛ تاریخ در قلب دریا

راه ارتباطی بین جزیره خرگوش و شهر بدروم، نخستین بار با دستور شاه ماسول ساخته شد. این جزیره که در دل دریا و در نزدیکی بدروم واقع شده است، آثار باستانی خیره‌کننده و جذابی را خود جای داده است. ضمن این‌که علت نامگذاری این جزیره، خرگوش‌های وحشی‌ای است که در آن زندگی می‌کنند.

شهر بدروم ترکیه، با پیشرفت‌های بسیاری که در سال‌های اخیر داشته است، یکی از مقاصد جذاب گردشگری، به ویژه برای ایرانیان است. ضمن این‌که سفر به این شهر با پرواز مستقیم از تهران به فرودگاه بین‌المللی بدروم امکان‌پذیر است. در حال حاضر آژانس‌های معتبر، تورهای متنوعی را برای سفر به بدروم در نظر گرفته‌اند؛ کاماپرس در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازد.

جزیره خرگوش بدروم-کاماپرس

قصران گشت

یکی از آژانس‌های مسافرتی معتبر و خوش سابقه که می‌توانید مواردی چون خرید تور بدروم، خرید بلیت هواپیمای بدروم و رزرو هتل در این شهر را از طریق آن انجام دهید، قصران گشت است. آژانس مسافرتی قصران گشت، علاوه بر ارائه ویزای شینگن، ویزای کانادا و پیکاپ ویزا، به برگزاری تورهای متعددی با بهترین خدمات، قوی‌ترین زیرساخت‌ها و بالاترین استانداردها به مقاصد گوناگون، اقدام کرده است.

مسیر سبز

آژانس مسافرتی مسیر سبز، با دارا بودن لوح بند ب از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه برگزاری تورهای ملی و بین‌المللی است. انواع تور بدروم مسیر سبز از پایه قیمت 10 میلیون و 995 هزار تومان تا 11 میلیون و 790 هزار تومان است. این قیمت‌ها با توجه به نوع هتل و نوع اتاق تا حدودی متغیر است. از جمله خدمات ارائه شده در تورهای بدروم مسیر سبز می‌توان به بلیت رفت و برگشت، 7 روز اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی و … اشاره کرد.

بدروم ترکیه-کاماپرس

الفبای سفر

آژانس هواپیمایی الفبای سفر، با کادری مجرب آماده ارائه انواع تورهای لوکس با بهترین خدمات است. تورهای بدروم الفبای سفر از قیمت 11 میلیون و 290 هزار تومان تا 13 میلیون و 90 هزار تومان برای 6 شب ارائه می‌شود. این تورها شامل خدمات بیمه مسافرتی، گشت شهری رایگان، بلیط رفت و برگشت هواپیما، تور لیدر فارسی زبان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و  رزرو هتل در این شهر است.

آویسا تور

آژانس مسافرتی آویسا الهه باستان، با حدود یک دهه سابقه در زمینه ارائه انواع تور، با تخصص ویژه در برگزاری تورهای لحظه آخری، یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید تور بدروم است. تور بدروم آویسا تور با قیمت حدود 9 میلیون و 775 هزار تومان تا 12 میلیون و 70 هزار تومان برای 7 روز ارائه می‌شود. از جمله خدمات این تورها می‌توان به پرواز رفت و برگشت ایران ایر، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و راهنمای سفر فارسی زبان اشاره کرد. ضمن این‌که قیمت این تور برای کودکان زیر 2 سال، 990 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : آژانس مسافرتی آویساالفبای سفرقصران گشتمسیر سبز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “بهترین تور بدروم را از کدام آژانس مسافرتی خرید کنیم؟

  1. رها گفته:

    در سفر به ترکیه؛ حتما تور بدروم را در برنامه های سفری خود قرار دهید از این شهر زیبا و فریبنده بازدید کنید. فوق العاده هست

  2. استلا گفته:

    برای سفر به ترکیه ، بهترین راه شرکت در تور ترکیه که توسط شرکت های هواپیمایی برگزار می شود می باشد ، تورهای خارجی دارای برنامه گردشگری از جاذبه های دیدنی هستند که تور بدروم یکی از بهترین آنهاست

  3. فلور گفته:

    سفر به ترکیه بدون تور بدروم اصلا معنی نداره؛ خیلی شهر خوشگلیه و برای آخر بهار و تابستون عالیه 🙂

  4. ماکاد گفته:

    سلام ما از آژانس مسیر سبز تور بدروم هتل ب پرمیموم روگرفتیم واقعا عالی بود ، جا داره هم از شما که این آژانس رو معرفی کردید تشکر کنم و هم از آژانس مسیر سبز بخاطر سرویس دهی عالی که داشتند .

  5. شیرین گفته:

    تور بدروم یکی از تورهایی هستش که هم جاذبه های طبیعی و گردشگری رو داره و هم جاذبه های تاریخی. آب و هوای خیلی مطبوع و ملایمش خیلی انرژی زاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز