بهترین تور ایتالیا را از کدام آژانس مسافرتی خرید کنیم؟

لست سکند

ایتالیا در صدر مقاصد محبوب گردشگران قرار دارد؛ این کشور با آثار تاریخی و باستانی، معماری خیره‌کنند، فرهنگ و تاریخ و غذاهای جذاب و خوشمزه آن شناخته می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایتالیا از نظر جغرافیایی، با واقع شدن در قسمت‌های جنوبی آلپ و بهره‌مندی از دشت‌ها و جزایر سرسبز و چشم‌نواز مانند سیسیل، سالیانه توریست‌های بسیاری را به خود جذب می‌کند. بهترین زمان سفر به ایتالیا از نظر آب و هوایی، بهار، تابستان و پاییز است، این در حالی است که اگر به دنبال سفر در یک زمان خلوت با هزینه‌های پایین باشید، زمستان گزینه مناسب‌تری خواهد بود. کاماپرس در ادامه به معرفی این کشور و برخی از مهم‌ترین دلایل استقبال از آن می‌پردازد.

سفر به ایتالیا-کاماپرس

تور رم ؛ سفری به شکوه تاریخ

بازدید از رم، پایتخت ایتالیا، بدون شک در صدر برنامه‌های سفر به این کشور قرار دارد؛ شهر رم دارای قدمت و تاریخی چندهزارساله است که آثار و بناهای تاریخی باشکوه و متعددی را دل خود جای داده است. از جمله آثار دیدنی این شهر تاریخی که بازدید از آن‌ها را اصلا نباید از دست داد می‌توان به منطقه واتیکان با قصر، باغ‌ها و کلیساهای آن اشاره کرد. ضمن این‌که آمفی تئاتر باستانی و معروف کلسئوم نیز در رم واقع شده است. در سفر به رم علاوه بر بازدید از مراکز تاریخی می‌توانید از قدم زدن در کوچه‌های باریک سنگفرش شده و صرف غذاهای ایتالیایی در رستوران‌ها و کافه‌های آن نیز لذت ببرید.

راز آسمان پایتخت

رم ایتالیا-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

فلورانس و سفر به قلب رنسانس و هنر

فلورانس یکی از شهرهای رویایی و خیره‌کننده ایتالیا است که گویی با قلم مو بر روی یک بوم نقاشی شده است؛  این شهر با آثار معماری باشکوه دوره رنسانس و موزه‌های هنری آن شناخته می‌شود. از جمله آثار دیدنی این شهر می‌توان به پل پونته وچیو، موزه سن مارکو، قصر مدیچی و کاخ پلازا پیتی اشاره کرد.

فلورانس ایتالیا-کاماپرس

ونیز؛ شهری روی آب

غیرممکن است کسی به ایتالیا سفر کند و بازدید از شهر رویایی ونیز را از قلم بندازد. این شهر زیبا و تاریخی، بر روی آب قرار گرفته و با آثار تاریخی متعددی که در دل خود جای داده، به عنوان یکی از میراث‌های جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. با سفر به این شهر می‌توانید از میدان و کلیسای معروف سن مارکو، پلازا دوکال و پل افسوس‌ها با قایق دیدن کنید.

ونیز ایتالیا-کاماپرس

بازدید از تنها برج کج در جهان

شهر پیزا، یکی دیگر از شهرهای تاریخی ایتالیا است که به تنهایی گردشگران زیادی را جذب این کشور می‌کند؛ مهم‌ترین بنای تاریخی این شهر علاوه بر آثار متعددی که درون خود جای داده، برج معروف پیزا است. برج پیزا به عنوان برج ناقوس در میدان معجزه واقع شده و یکی از مهم‌ترین آثار معماری در جهان به شمار می‌رود. این برج، به علت انحراف و زاویه متفاوت آن با سطح زمین، بسیار مورد استقبال گردشگران و به ویژه علاقمندان به معماری قرار دارد.

برج پیزا-کاماپرس

غذاهای جذاب ایتالیایی

ایتالیا به از گذشته‌های دور به فرهنگ غذایی و غذاها و خوراکی‌های خوشمزه آن شهره بوده، به طوری که غذاهای ایتالیایی در سراسر جهان به عنوان غذاهای لوکس و خوشمزه در کافه‌ها و رستوران‌ها سرو می‌شوند؛ پس چه بهتر که با سفر به ایتالیا این غذاهای خوشمزه را با رسپی اصیل آشپزهای ایتالیایی امتحان کنید. از غذاهای جذاب ایتالیای می‌توان به پیتزای معروف ایتالیایی، فیورنتینا آلا، ریزوتو، انواع پاستا، لازانیا و شیرینی‌های معروف ایتالیایی اشاره کرد.

غذاهای ایتالیایی-کاماپرس

کشور ایتالیا در ایران نیز، همواره مورد توجه گردشگران بوده است؛ درحال حاضر آژانس‌های معتبر، تورهای متنوعی را برای سفر به ایتالیا در نظر گرفته‌اند؛ کاماپرس در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازد.

ایوار

آژانس مسافرتی اسرا پرواز (ایوار)، بیش از ۲۰ سال است که در زمینه اجرای تورهای اروپا فعالیت دارد و شناخته شده‌ترین مجری مستقیم و کارگزار تور اروپا به حساب می‌آید. ایتالیا، یکی از مقاصدی است که ایوار به صورت تورهای تک و ترکیبی آن را اجرا می‌نماید. استفاده از زبده‌ترین راهنمایان، قیمت متناسب با خدمات، هتل‌های با کیفیت، برنامه سفر مناسب، پرواز ترکیش و خدمات ویزای شینگن از جمله مهم‌ترین وجه تمایز ایوار با سایر آژانس‌های مسافرتی است. برای مشاهده قیمت و مدارک تورهای ایتالیا می‌توانید به وبسایت ایوار به آدرس https://www.eavar.com/ مراجعه نمایید.

معراج گشت

مجموعه معراج گشت آسمان یکی از مجریان تور اروپا و سایر کشورها و شهرهاست که با بیش از یک دهه مدیریت و ارائه خدمات گردشگری، نه تنها کاملترین بانک اطلاعاتی و تجهیزات را در زمینه خدمات رسانی به گردشگران در اختیار دارد، بلکه با هدف راه اندازی اولین دپارتمان تخصصی خدمات گردشگری وارد این مسیر شده و همیشه به دنبال جلب رضایت مشتریان بوده است.

در این مجموعه جهانگردی، پرسنل کاربلد و حرفه‌ای نه فقط خدمات مربوط به تورهای داخلی گروهی و انفرادی و رزرواسیون هتل را ارائه می‌دهند، که خدمات ویزا و اجرای تور اروپا و سایر کشورها را نیز همراه با بیمه مسافرتی به مشتریان عرضه می‌کنند.

سفر به ایتالیا-کاماپرس

ژیوار

آژانس ژیوار سفر نوین، از سوی سازمان میراث فرهنگی، به عنوان مشتری مدارترین آژانس گردشگری تهران انتخاب شده و اقدام به برگزاری تورهای متعدد گردشگری می‌کند. در حال حاضر تور ترکیبی ایتالیا و یونان این آژانس با قیمت حدودی 56 میلیون و 700 هزار تومان به علاوه نرخ پرواز برای هشت شب ارائه می‌شود. خدمات این تور شامل بلیت پرواز رفت و برگشت، هتل با صبحانه، بیمه مسافرتی، لیدر فارسی زبان، گشت شهری یک روز، ترانسفر فرودگاهی رفت و ترانسفر فرودگاهی برگشت است. این آژانس همچنین تور ایتالیا را با قیمتی مقرون به صرفه نسبت به سایر آژانس ها ارائه می‌دهد.

سفر به ایتالیا-کاماپرس

سفیران گشت

شرکت مسافرتی سفیران گشت، به ارائه خدمات باکیفیت و نو به مسافران و آژانس‌های همکار می‌پردازد و به عنوان مجری مستقیم انواع تورهای مسافرتی به اروپا از جمله کشور ایتالیا بوده و خدمات مرتبط با ویزای تمامی کشورها را نیز انجام می‌دهد. در حال حاضر تور ایتالیا این آژانس با قیمت پایه 20 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت 25 میلیون و 500 هزار تومان ارائه می‌شود؛ ضمن این‌که سفیران گشت تورهای ترکیبی ایتالیا و آلمان با قیمت 38 میلیون و 700 هزارتومان و تور سوئیس ایتالیا و فرانسه را با قیمت 44 میلیون و 700 هزار تومان ارائه می‌کند. خدمات این تورها شامل اقامت در هتل ۴ ستاره در مرکز شهر به همراه صبحانه بوفه باز، پرواز بین المللی، ترانسفر فرودگاهی VIPT خدمات ویزای توریستی ایتالیا، بیمه مسافرتی تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون تومان و گشت تمام روز با راهنمای فارسی زبان در رم است.

سلام پرواز

آژانس مسافرتی سلام پرواز، با بیشتر از یک دهه سابقه فعالیت مستمر در زمینه گردشگری و خدمات مرتبط با آن، اقدام به برگزاری تورهای متنوعی از جمله تور ایتالیا می‌کند. تور ایتالیا سلام پرواز با قیمت 47 میلیون و 700 هزارتومان برای 9 روز و تور ترکیبی ایتالیا و سوئیس با قیمت 34 میلیون تومان برای 7 روز ارائه می‌شود. خدمات این تورها شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل‌های چهار ستاره با صبحانه، اخذ ویزای توریستی شنگن، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و راهنمای فارسی زبان است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوارژیوارسفیران گشتسلام پروازمعراج گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز