بهترین تور اسپانیا را از کدام آژانس مسافرتی خرید کنیم؟

اسپانیا کشور رویایی و بسیار زیبایی است که به واسطه تمدن غنی، آثار باستانی با معماری‌های خیره‌کننده و سبک زندگی مردم آن، سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر دنیا میزبانی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بهترین زمان سفر به اسپانیا، فصل بهار و پاییز است که برخلاف تابستان‎‌ها داغ آن دارای آب و هوای معتدل و مدیترانه‌ای است. از دیگر دلایل استقبال گسترده گردشگران از این کشور، مراسم بزرگ گاوبازی و جشنواره توماتینا است که هرساله توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب می‌کند. کاماپرس در ادامه به معرفی مهم‌ترین دلایل برای سفر به اسپانیا می‌پردازد؛

اسپانیا؛ کشور فستیوال‌ها و کارناوال‌ها

مردم اسپانیا با فرهنگ تفریح و شادی‌های جمعی شناخته می‌شوند؛ برگزاری فستیوال‌های متعدد نشانگر همین مسئله است. معروف‌ترین فستیوال‌های اسپانیا که باعث جذب گردشگران به این کشور می‌شود، عبارتند از:

آریاک سفر

فستیوال لاس فایاس والنسیا

فستیوال لاس فایاس والنسیا که به فستیوال آتش شهرت دارد، به مدت 5 روز در شهر والنسیای اسپانیا برگزار می‌شود. در جریان این فستیوال عروسک‌ها و مجسمه‌های رنگی بزرگی در خیابان‌ها به نمایش درمی‌آیند. در انتهای فستیوال با آتش زدن این مجسمه‌ها توسط مردم یک آتش بازی بزرگ به راه می‌افتد و مردم به رقص و پایکوبی می‌پردازند.

فستیوال فریا د آبریل

فستیوال سالیانه آبریل که در شهر سویا برگزار می‌شود، یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین فستیوال‌های اسپانیا در معرفی فرهنگ این کشور است. در این فستیوال مردم با پوشیدن لباس‌های محلی رنگارنگ و سرو نوشیدنی‌ها و غذاهای اسپانیایی به رقص و شادی می‌پردازند.

فستیوال بنیکاسیم

فستیوال بنیکاسیم، یکی از محبوب‌ترین جشنواره‌ها برای عاشقان موسیقی است، این جشنواره به مدت 4 روز و در ساحل شرقی اسپانیا برگزار می‌شود و بسیاری از هنرمندان معروف در آن به اجرای موسیقی می‌پردازند.

فستیوال لاتوماتینا

فستیوال لاتوماتینا یکی از فستیوال‌های محبوب گردشگران است که هرساله در صدر اخبار جهانی قرار می‌گیرد. مردم اسپانیا در این روز به خیابان آمده و درجریان یک بازی بامزه به سمت یکدیگر گوجه فرنگی پرتاب می‌کنند.

اسپانیا؛ سفر به قلب فرهنگ و معماری

اسپانیا از دیرباز با فرهنگ و تمدن پربار آن شناخته می‌شود. این کشور به عنوان دومین کشور با آثار تاریخی فراوان در سطح جهان، همواره مورد توجه توریست‌ها بوده است. از مهم‌ترین مراکز تاریخی این کشور، شهر تولدو است که به عنوان نمادی از تاریخ و معماری این کشور است.

شهر تولدو، یکی از قدیمی‌ترین شهرهای اسپانیا است که به عنوان بافت تاریخی این کشور، آثار تاریخی بسیاری را در خود جای داده است. بخش مرکزی تولدو به عنوان یکی از شاهکارهای معماری جهان، شامل یک شبکه درهم‌پیچیده از خیابان‌های باریک و سنگفرش شده با قدمت تاریخی بسیار است. از جمله مراکز معروف تولدو می‌توان به آلکازار، ال ترانسیتو، کلیسای جامع مریم قدیس اشاره کرد.

آرامش در جزایر قناری

بدون شک یکی از مهم‌ترین دلایل سفر به اسپانیا، اقامت و بازدید از این شهر رویایی است؛ احتمالا شما هم بارها اسم جزایر قناری را به عنوان یک سفر لوکس و آرامش‌بخش از زبان مردم شنیده‌اید. این شهر مجموعه جذابی از دریای مدیترانه با ساحل و طبیعتی چشم‌نواز و رویایی است.

سفر به مادرید؛ اسپانیای کوچک

مادرید به عنوان پایتخت اسپانیا، مجموعه کاملی از تمام تمدن و فرهنگ اسپانیا را در دل خود جای داده است؛ به نحوی که بسیاری از گردشگران مادرید را اسپانیای کوچک می‌دانند. مادرید همواره به با فستیوال‌ها، تاریخ، رقص و موسیقی و از همه مهم‌تر فوتبال، شناخته می‌شود.

جذاب‌ترین و مهم‌ترین مراکز دیدنی مادرید شامل میدان پلازا، کاخ سلطنتی، گران ویا، دروازه آلکالا، موزه پرادو، بازار سن میگل، باغ ساباتینی و انواع موزه‌ها است.

اسپانیا از دیرباز در شمار مقاصد پربازدید در جهان بوده و از این نظر همواره مورد توجه گردشگران ایرانی نیز بوده است. در حال حاضر آژانس‌های معتبر، تورهای متنوعی را برای سفر به اسپانیا در نظر گرفته‌اند؛ کاماپرس در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازد.

لاچین سیر

آژانس هواپیمایی لاچین سیر از سال 1374 به عنوان یکی از آژانس‌های چارتر کننده در مسیرهای مختلف و در عرضه گردشگری فعالیت می‌کند. این مجموعه به ارائه تورهای متنوع از جمله تور اسپانیا اقدام کرده است. آخرین تور اسپانیا لاچین سیر با قیمت پایه 26 میلیون و 700 هزار تومان ارائه شد. این تور شامل خدماتی از جمله بلیت رفت و برگشت هواپیما، ترانسفر فرودگاهی به هتل و برعکس، اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه، گشت شهری، راهنمای سفر فارسی زبان، بیمه مسافرتی و ویزای شنگن بوده است.

راه و رسم

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر مجری مستقیم برگزاری تورهای اروپا به ویژه تورهای اسپانیا با بهترین کیفیت و کمترین سود دریافتی، آماده خدمت رسانی به مسافرین عزیز می باشد.
شروع نرخ تورهای اروپایی این شرکت از ۵۹۰ یورو می باشد که شامل خدمات کامل هتل، ترانسفرهای فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، گشت های شهری، بیمه، خدمات ویزای شنگن می باشد.

آیشم پرواز

آژانس مسافرتی آیشم پرواز، با بهره‌مندی از تیمی مجرب خدمات مسافرتی و گردشگری، از جمله برگزاری تورهای لوکس را با قیمتی مناسب ارائه می‌کند. تورهای اسپانیا این آژانس با قیمت پایه 17 میلیون و 500 هزار تومان تا 23 میلیون تومان ارائه می‌شوند. خدمات تورهای اسپانیا آیشم پرواز شامل بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی به هتل، راهنمای تور، گشت شهری، صبحانه در هتل و اخذ ویزای شنگن است.

لحظه آخر

لحظه آخر به عنوان یک موتور جستجو تور و بلیت امکان بررسی و اطلاع از خدمات صدها آژانس و مقایسه قیمت‌ها را برای مسافرین فراهم می‌کند. تورهای پیشنهادی لحظه آخر برای اسپانیا از قیمت 12 میلیون و 900 هزار تومان شروع می‌شود. که خدمات ارائه شده در همین تور شامل بیمه مسافرتی با پوشش کرونا، ویزای شنگن، بلیت رفت و برگشت و اقامت در هتل با صبحانه است.

انتهای پیام

مرتبط با : آیشملاچین سیرلحظه آخر
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز