بهترین تردمیل های موجود در بازار را بشناسید

تردمیل-کاماپرس

مادر ورزش‌ها، پیاده‌روی است و امروزه تردمیل همان دستگاهی است که امکان پیاده‌روی را در اختیار همه قرار می‌دهد. لزومی ندارد که حتما به بیرون از خانه یا سالن ورزشی برویم، بلکه با تردمیل در خانه می‌توان هرزمان پیاده‌روی کرد.

به گزارش کاماپرس به نقل از هوم سرویز، این وسیله چه برای افراد مبتدی و چه برای ورزشکاران حرفه‌ای، بسیار پرکاربرد است پس اگر بی‌کیفیت باشد، ممکن است زود آسیب ببیند و هزینه تعمیر تردمیل را به صاحب خود تحمیل کند. از این رو در ادامه، به نکاتی که برای خرید تردمیل باید به آن‌ها توجه شود و همچنین معرفی چند مدل تردمیل پرطرفدار، پرداخته می‌شود.

در خرید تردمیل به چه چیزی توجه کنیم؟

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه شود، بدنه تردمیل است؛ در این رابطه فولاد فشرده معمولا مقاوم‌تر از آلومنيوم است اما سنگين‌تر از آن است و همچنین، بايد با مواد ضد زنگ پوشيده شود تا تردميل زنگ نزند. به تردمیل‌هایی از جنس پلاستیک هم اصلا نباید فکر کرد. همچنین باید دقت شود که در بدنه تردميل به جای پيچ و مهره از جوش برای اتصال قطعات استفاده شده باشد.

تردمیل-کاماپرس

در گام دوم، محل قرارگيری دسته‌ها در دستگاه، مهم است که احساس راحتی را به کاربرد بدهد. موتور هم که قلب تپنده هر دستگاهی است! بيشتر تردميل‌های خانگي داراي موتور با جريان برق مستقيم هستند اما موتور‌های با جريان برق متناوب در هنگام كار پرسروصدا‌تر بوده و نياز به جريان برق اختصاصی دارند.

آریاک سفر

نکته دیگر اینکه، هنگام خرید، باید اطمینان حاصل شود که قدرت موتور تردمیل، بيشتر از 1.5 اسب بخار باشد. درباره سرعت نیز باید دانست که به دلایل ایمنی، سرعت يك تردميل خوب بايد با شيوه راه رفتن، هماهنگ باشد. علاوه بر این، تسمه دستگاه باید به ‌حد كافي براي بلند‌ترين گام ورزشکار مناسب باشد. در نهایت، هر تردميلي تا وزن مشخصی را می تواند تحمل كند و قابل توجه است که فشاري كه در حين دويدن به دستگاه وارد می‌شود، خيلي بيشتر از وزن طبيعی است.

در ادامه چند مدل تردمیل پرفروش بازار معرفی خواهند شد؛

تردمیل کینگ اسمیت مدل R2

قیمت: 24 میلیون تومان

تردمیل R2 ساخت کمپانی کینگ اسمیت از شرکای تجاری شیائومی است. این تردمیل جمع و جور برای مصارف خانگی مناسب است چراکه با طراحی تاشو به راحتی جمع می‌شود و فضای زیادی را اشغال نمیکند. با موتور قدرتمند و بی‌صدای این دستگاه، در تمام ساعات شبانه روز می‌توان از آن استفاده کرد. باوجود استحکام و دوام بالا، وزن این محصول تنها 40 کیلو گرم و بر خلاف تردمیل‌های معمولی، به صورت یک نفره نیز قابل حمل است.

تردمیل-کاماپرس

تردمیل تاشوی شیائومی مدل WalkingPad WPA1F Pro

قیمت: 14 میلیون و 800 هزار تومان

این دستگاه، دارای قابلیت تا شدن به صورت 180 درجه‌ است. موتور قدرتمند آن حداکثر سرعت 6 کیلومتر بر ساعت را فراهم می‌کند و شاسی آلومینیومی به همراه پد ای وی ای، امکان پیاده‌روی و دویدن را در اختیار افرادی با حداکثر وزنِ 105 کیلوگرمی قرار می‌دهد. این تردمیل، در حالت تاشو فقط 0.44 متر مربع از فضا را اشغال می‌کند. همچنین با دو چرخی که در زیر تردمیل قرار گرفته است، امکان جابه‌جایی آسان آن وجود دارد.

تردمیل خانگی فیتنس مدل  ESANG T4005

قیمت: 12 میلیون تومان

این دستگاه هم از جمله تردمیل‌های جمع و جور برای کاربری خانگی است. قدرت موتور این تردمیل خانگی تا 1.5 اسب بخار را پشتیبانی می‌کند. بر روی این دستگاه، می‌توان تا 10 کیلومتر بر ساعت دوید. همچنین می‌توان بر روی صفحه نمایش ال سی دی آن اطلاعاتی نظیر زمان، مسافت، کالری، ضربان قلب، سرعت را مشاهده کرد.

اما هر تردمیلی را که خریداری کنیم، حتی بهترین تردمیل‌ها، اگر از آن‌ها نگهداری نشود، ممکن است خراب شوند، از این رو توجه به نکاتی جهت نگهداری درست از تردمیل، ضروری به نظر می‌رسد.

چگونه از تردمیل نگهداری کنیم؟

اولین اقدام مهم برای مراقبت از تردمیل، تمیزکردن قسمت‌های داخلی و اطراف آن است، چراکه گرد و غبار به مرور زمان، به داخل دستگاه نفوذ می‌کنند و در درازمدت، باعث اختلال در عملکرد آن خواهند شد. البته باید توجه شود که هنگام، تمیزکاری به سیم کشی دستگاه آسیبی وارد نشود. روغن کاری تردمیل نیز از مراحل مراقبت از تردمیل به شمار می‌رود. برای مراقبت از تسمه نیز بهتر است پس از هر بار استفاده با کمک یک پارچه نمدار روی آن تمیز شود.

گفتنی است که برای تمیز کردن تردمیل نباید از اسپری‌ها و شوینده‌های شیمیایی استفاده شود. هم‌چنین پیشنهاد می‌شود محل قرارگیری تردمیل روی فروش نباشد، چراکه پرزهای فرش به داخل دستگاه نفوذ کرده و در طولانی مدت به آن آسیب خواهد زد. زیراندازهای مخصوص تردمیل تاحدودی این مشکل را رفع می‌کنند.

در نهایت، سرویس دوره‌ای تردمیل یکی دیگر از روش‌های مهم جهت محافظت و نگهداری از تردمیل است که کمک می‌کند از سلامت قطعات دستگاه آگاه شده و در صورت وجود مشکل برای تعمیر تردمیل اقدام شود. البته تعمیر تردمیل و شناسایی آسیب آن باید توسط متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای صورت بگیرد. بنابراین پیشنهاد می‌شود که این کار به هوم سرویز که یک پلتفرم تخصصی است، سپرده شود.

سرویس تردمیل با هوم سرویز

سامانه هوم سرویز یک پلتفرم خدماتی است که از سال 1395 تاکنون، بیش از 400 نوع خدمت مختلف را برای شهروندان تهرانی ارائه می‌دهد و در پی توسعه آن است. یکی از این خدمات، تعمیر تردمیل است. به صورتی که تعمیرکار متخصص هوم سرویز با توجه به ارورهایی که روی صفحه نمایش تردمیل ظاهر می‌شوند، اقدام به عیب‌یابی آن و شناسایی قطعه معیوب می‌کند سپس اقدامات لازم را جهت تعمیر تردمیل در محل انجام می‌دهد. هزینه تعمیر تردمیل نیز به موارد زیادی همچون نوع ایراد، قطعه معیوب و البته برند بستگی دارد. اما جهت اطلاع دقیق از قیمت تعمیر تردمیل می‌توان، به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست کرد و از مشاوره رایگان و تخمین قیمت بهره‎مند شد.

تردمیل-کاماپرس

پس از ثبت درخواست و عیب‌یابی، در تمامی مراحل همچون تهیه لوازم مورد نیاز تعمیر با مشتری مشورت خواهد شد و همیار هوم سرویز موظف است فاکتور را به مشتری ارائه کند. گفتنی است که تعمیرات انجام شده توسط همیار شامل یک هفته گارانتی واقعی است و تعویض قطعات نیز گارانتی یک ماهه دارد. بنابراین مشتریان می‌توانند با نهایت اطمینان ساعت خود را به هوم سرویز بسپارند و خیالشان از قیمت نیز راحت باشد.

هوم سرویز یک بازار آنلاین خدمات است که در آن، هر شخصی با توجه به نیاز خود، می‌تواند افراد مطمئن، معتمد و توانمند را پیدا کند. از سوی دیگر، سرویس‌دهنده‌ها نیز می‌توانند خدمات خود را در یک بستر امن، معرفی کنند. در واقع هوم سرویز یک حلقه ارتباطی مطمئن میان مشتریان و متخصصان است.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز