بهترین بروکر فارکس کدام است؟

ایران بروکر-کاماپرس
لست سکند

اولین شرط ورود به بازار فارکس انتخاب بهترین بروکر است. البته افراد به منظور انتخاب بهترین بروکر فارکس باید استراتژی معاملاتی خود را در نظر داشته باشند و براساس آن اقدام کنند.

هر بروکری مزایا و محدودیت‌هایی دارد اما معامله گران با استفاده از شرایط خود، بهترین بروکر را انتخاب می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، بروکر به معنی واسط یا کارگزار است و در واقع زمینه تسهیل فعالیت معامله گران را فراهم می‌کند تا درآمدی کسب کنند. بازار مالی فارکس نیز مانند دیگر بازارها به این واسط‌ها احتیاج دارد تا زمینه برای آسان شدن فعالیت معامله گران را به وجود آورد. بروکر فارکس در حقیقت کارگزار میان معامله گران و بازار است و از لحاظ عملکردی زیرساخت لازم برای تجارت در فارکس را به تریدرها یا همان سرمایه گذاران ارائه می‌دهد. این موضوع باعث خواهد شد تا سرمایه گذاران در ازای ارائه این خدمت، مبلغی به عنوان کارمزد دریافت کنند. در واقع بهترین بروکرهای فارکس هم باعث سودرسانی به معامله گران می‌شوند و هم خود درآمد مناسبی به دست می‌آورند.

پارامترهای مناسب برای انتخاب بهترین بروکر فارکس

معامله گران ایرانی که مایل به انتخاب بهترین بروکر فارکس هستند باید آن‌ها را براساس یکسری معیارهای خاص انتخاب کنند. معامله گران باید دقت داشته باشند که هر بروکر بسته به خدمات ارائه شده در یک یا چند پارامتر سرآمدی دارد و احتمالا در برخی معیارها اندکی ضعیف باشد. اعتبار شامل رگولاتوری و قدمت، تنوع نمادهای قابل معامله، متنوع بودن حساب‌های معاملاتی، پشتیبانی فارسی، کارمزدهای معاملاتی، تنوع پلتفرم‌های معامله، انعطاف پذیری قوانین معاملاتی، سهولت و سرعت واریز و برداشت و آسان بودن افتتاح حساب از جمله پارامترهای مهم در انتخاب بروکر فارکس هستند.

بروکرهای مختلفی در فرای مرزهای کشور تاسیس شده و مشغول فعالیت هستند. ایران به دلیل مسائل تحریمی از خدمات مستقیم این بروکرها محروم هستند. با توجه به این موضوع تریدرهای ایرانی باید بروکرهایی را دنبال کنند که سطح مناسبی از خدمات را به کاربران ایرانی باکیفیت مناسبی ارائه دهند. ضمنا توجه به اعتبار بروکرها نیز حائز اهمیت است.

راز آسمان پایتخت

از آنجایی که ایرانیان به دلیل مسائل تحریم و موضوعات این چنینی برای مسئله واریز و برداشت مبالغ مشکل دارند، بهتر است بروکرهای مجازی انتخاب شوند که از این لحاظ مشکلی نداشته و خدمات مناسبی به ایرانیان ارائه می‌دهند.

بروکرفارکس-کاماپرس

برخی بروکرهای مناسب برای معامله گران ایرانی

بروکر آی اف سی مارکتس با داشتن امکان واریز و برداشت ریالی مستقیم، رگوله بی وی آی اف اس سی، ال اف اس آ و … مورد مناسبی برای معامله گران ایرانی است. بروکر فارکس چیف نیز امکان واریز و برداشت ریالی مستقیم را دارد و رگوله این بروکر نیز وی اف اس سی است و یکی از گزینه‌های مناسب برای معامله گران ایرانی به نظر می‌رسد. بروکر یو اس جی اف ایکس یکی دیگر از بروکرهای مناسب ایرانیان است که امکان واریز برداشت و ریالی مناسب را داشته و رگوله‌های مناسبی دارد.

لازم به ذکر است که هیچ یک از این بروکرهای فعال در زمینه فارکس در ایران نمایندگی رسمی نداشتند و دفاتر رسمی آن‌ها در خارج از کشور است. ایرانیان فقط این امکان را دارند که از بهترین بروکرها متناسب با شرایط معاملاتی خود استفاده کرده و به مسئله پشتیبانی فارسی زبان آن توجه داشته باشند.

ایران بروکر چه خدماتی به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد؟

تعداد زیادی بروکر از زبان فارسی پشتیبانی کرده و واریز و برداشت ریالی دارند. در صورتی که می‌خواهید از طریق یک منبع معتبر به اطلاعات بروکرهای مناسب دست پیدا \کنید، ایران بروکر اطلاعات جامع را در اختیار شما قرار خواهد داد.

این مجموعه تلاش کرده تا با معرفی انواع بروکر خوب برای ایرانیان، زمینه فعالیت آسان در بازار بین المللی فارکس را برای معامله گران ایرانی این بخش فراهم کند. البته معامله گران ایرانی باید به این نکته توجه داشته باشند که حتی بهترین بروکرهای فارکس نیز مشکلاتی دارند اما باید بهترین نوع آن برای معاملات انتخاب شود. ایران بروکر تلاش کرده تا تمامی اطلاعات بروکرها را با جزئیات در اختیار مشتریان قرار دهد.

ضمنا معامله گران قبل از انتخاب بروکر مناسب می‌توانند نظرات مردم و دیگران کاربران را درباره بروکرها و موارد مرتبط با آن‌ها مطالعه کنند.

این سایت علاوه بر ارائه اطلاعات به روز در زمینه بروکرهای فارکس، در خصوص ارزهای دیجیتال نیز خدمات مناسبی را به معامله گران و مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بروکر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز