بهترین برندهای فیلتر ایران

بهران فیلتر-کاماپرس

فیلتر هواکش یکی از مهم‌ترین اجزای خودرو است که نقش موثری در عملکرد خودرو ایفا می‌کند؛ به‌طوری که استفاده از فیلتر نامناسب می‌تواند در فرایند احتراق خودرو و نهایتا بازدهی آن تاثیر منفی داشته باشد.

به گزارش کاماپرس به نقل از بهران فیلتر، پیشرانه خودرو برای احتراق موتور نیازمند ورود هوا است. هوایی که به پیشرانه وارد می‌شود، ممکن است دارای ناخالصی‌هایی از جمله شن، ماسه، گرد و غبار، ذرات ریز، دوده، رطوبت، گرده گیاه و مانند آن باشد که سبب ورود آسیب‌های جدی به موتور خودرو می‌شود. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی از فیلتر هواکش استفاده می‌شود. در حال حاضر با توجه به اهمیت این محصول، انواع مختلف آن در ایران تولید و در بازار عرضه می‌شود.

چطور بهترین فیلتر هوا را انتخاب کنیم؟

در استفاده از فیلتر برای خودرو، یکی از مهم‌ترین موارد، توجه به کیفیت فیلتر است؛ فیلترهای بی کیفیت معمولا علامت و مشخصه استاندارد خاصی ندارند و استفاده از آن‌ها ممکن است سبب ورود آسیب‌های غیرقابل جبران به موتور خودرو شود. از جمله این آسیب‌ها، افزایش مصرف سوخت، کاهش قدرت موتور و روغن سوزی است.

بهران فیلتر-کاماپرس

بنابراین با توجه به تاثیری که این محصول بر روی عملکرد خودرو دارد، آشنایی با ویژگی‌های یک فیلتر خوب قبل از خرید، اهمیت بسیاری دارد؛ در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره شده است.

آریاک سفر
  1. فیلتر هوای خوب در اولین گام باید از قابلیت جذب ذرات معلق تا حداقل 20 میکرون را داشته باشد.
  2. از دیگر کارکردهای فیلتر هوا جلوگیری از ورود صدای موتور به کابین داخلی خودرو است؛ بنابراین در هنگام خرید فیلتر باید به این نکته نیز توجه داشته باشید.
  3. فیلتر هوای خوب و باکیفیت معمولا تاثیر به سزایی در کاهش مصرف سوخت خودرو دارد.
  4. یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید فیلتر باید مدنظر داشته باشید، عایق بندی مناسب فیلتر است.
  5. برای اطمینان از کیفیت و کارکرد فیلتر خودرو، بهتر است مدتی پس از استفاده آن را بررسی کنید، فیلتر هوای خوب، باید گرد و خاک بسیاری را به خود جذب کرده باشد.

در حال حاضر بسیاری از برندها و کمپانی‌های معتبر ایرانی نیز به اهمیت فیلتر هوا برای خودرو پی برده و به تولید و عرضه آن در انواع و جنس‌های گوناگون می‌پردازند؛ کاماپرس در ادامه به معرفی برخی از این شرکت‌ها می‌پردازد.

بهران فیلتر

شرکت تولیدی بهران فیلتر با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته در خط تولید، مواد اولیه مرغوب و با همکاری پرسنل متخصص به تولید انواع فیلترهای خودرو، صنعتی و نیروگاهی می‌پردازد. این شرکت در حال حاضر بیش از هشتصد نوع فیلتر از جمله فیلتر هوای خودروهاي سبک اعم از سواري، ون، وانت و …، خودروهاي سنگین اعم از مینی بوس، اتوبوس، کامیونت، کامیون، تریلر، ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات کشاورزی و…، فيلترهاي صنعتي و نيروگاهي و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را بر روی خط تولید دارد.

سرکان

شرکت تولیدی و صنعتی سرکان، فعالیت خود را در زمینه تولید فیلتر هوا، با تولید فیلتر خودروهای سواری آغاز و به تدریج با ورود به بازارهای داخلی و خارجی، تولید فیلترهای متنوع‌تر را نیز در دستور کار خود قرار داد. ضمن این‌که، این شرکت با استفاده از به روزترین تجهیزات و پرسنل متخصص به تولید فیلترهای اکویی پرداخت که گامی بزرگ در راستای حفاظت از محیط زیست به شمار می‌رود.

در حال حاضر این شرکت به تولید انواع فیلتر برای خودروهای سواری سبک، خودروهای سنگین و انواع فیلتر در زمینه‌های پزشکی،کشاورزی و صنعت می‌پردازد.

بهران فیلتر-کاماپرس

کاج

شرکت تولیدی کاج با استفاده از تخصص و تکنولوژی کشور آلمان و تحت لیسانس شرکت Filter MANN به تولید انواع مختلف فیلتر برای خودروهای سواری سبک و خودروهای سنگین، صنایع نفت، گاز، دریایی و ماشین‌آلات کشاورزی می‌پردازد. شرکت تولیدی کاج، از سیستم کنترل و تضمین دائمی کیفیت محصولات مطابق با استانداردهای روز دنیا استفاده می‌کند. ضمن این‌که محصولات شرکت کاج همگی تحت پوشش بیمه ایران قرار دارند.

یونیک فیلتر

شرکت تولیدی یونیک فیلتر با هدف بی‌نیازی کشور در حوزه تولید فیلتر برای انواع خودروهای سبک و سنگین و مصارف صنعتی، اقدام به تولید این محصولات در انواع گوناگون با کیفیت بالا و در سطح استاندارد جهانی کرده است. از انواع فیلترهای تولیدی شرکت یونیک فیلتر می‌توان به انواع فیلترهای هواکش، روغن، گازوئیل، آبگیر و هیدرولیک اشاره کرد. همچنین یکی از گام‌های مهم شرکت یونیک فیلتر مستقرسازی تکنولوژی و اقدام به تولید فیلترهای اکو و انواع فیلترها برای مصارف صنایع سنگین است.

انتهای پیام

مرتبط با : بهران فیلتر
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز