بهترین اسکیپ روم کرج کجاست؟

برنامه‌ریزی برای گذران اوقات فراغت و روزهای پایانی هفته برای اغلب افراد ساکن شهرها کار دشواری است. رستوران و کافه‌گردی معمولاً بعد از مدتی به گزینه‌ای تکراری تبدیل می‌شود و سرگرمی‌های پارک و شهربازی هم دیگر هیجان‌انگیز نخواهد بود. اسکیپ روم یا اتاق فرار، بهترین انتخاب برای یک تفریح مهیج و گروهی است. ساکنان تمامی شهرهای کشور می‌توانند با مراجعه به وبسایت تایم فور فان، با بهترین اتاق فرارهای کشور آشنا شوند. در این مطلب، به معرفی برخی از بهترین‌ مجموعه‌های اسکیپ روم کرج می‌پردازیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سرگرمی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

پرطرفدارترین ژانرهای اسکیپ روم کرج

اتاق فرار غریبه

این اتاق فرار اولین اتاق از مجموعه «وایاروم» است که در منطقه چهارراه هفت‌تیر کرج قرار گرفته است. اتاق فرار غریبه توانسته امتیاز 9.8 از 10 را شرکت‌کنندگان کسب کند. این اتاق فرار در دسته ژانر وحشت و تئاتر تعاملی قرار دارد و تعداد 4 تا 10 نفر می‌توانند در آن شرکت کنند. در صفحه مربوط به این اتاق فرار در وبسایت تایم فور فان نوشته شده است که عبدالله تابش، معمار نامدار کرج، ۲۰ سال پیش یعنی در سال 1379 با مرضیه ازدواج می‌کند.

این زوج 2 سال بعد صاحب پسری به نام قاسم می‌شوند و حالا پس از 18 سال، شما که از بستگان مرضیه هستید وارد خانه عبدالله شده و متوجه می‌شوید که مرضیه دو سال پیش به دلیلی فوت کرده است. ممکن است با خواندن داستان بازی احساس شود که سناریوی بسیار ساده و بدون هیجانی در پیش است؛ اما نظرات کاربران نشان‌دهنده درجه بالای وحشت و سختی این بازی است. اتاق فرار غریبه توانسته درجه سختی 9 از 10 را از شرکت‌کنندگان کسب کند.

آریاک سفر

اتاق فرار سرقت پول

این بازی، سومین اتاق از مجموعه «پارادوکس» است که در منطقه گوهردشت کرج قرار گرفته است. این اتاق فرار توانسته امتیاز 9.8 از 10 را کسب کند. کسانی که علاقمند به سریال هیجان انگیز سرقت پول یا  Money heist هستند، بطور حتم از این اتاق فرار لذت خواهند برد.

اتاق فرار سرقت پول با الهام از این سریال، داستانی از سرقت بزرگ از بانک ملی اسپانیا را طراحی کرده و پروفسور مغز متفکر گروه سارقان است. ژانر این بازی، مهیج، اکشن و جنایی است و تعداد 4 تا 6 نفر می‌توانند در آن شرکت کنند. به علاوه، درجه سختی اسکیپ روم سرقت روم 8 از 10 است.

اتاق فرار کولی

این اتاق فرار، دومین اتاق از مجموعه «فونیکس» است که در منطقه گلشهر کرج قرار گرفته است. لوکیشن بازی، یک روستای متروکه است که زن و شوهری کولی در آنجا زندگی می‌کنند. این دو از طریق رمالی ثروت زیادی را به دست آورده‌اند و شرکت‌کنندگان باید این ثروت را بدزدند. کلیل، مردی نابینا با گوش‌های سبک و بخت، زنی حریص و دیوانه است.

دزدی از این روستا اصلا کار ساده‌ای نیست. اتاق فرار کولی در ژانر مهیج و وحشت جا گرفته است و توانسته امتیاز 9.8 را از شرکت‌کنندگان کسب کند. درجه سختی بازی، 8 از 10 است و تعداد 4 تا 10 نفر می‌توانند در این بازی شرکت کنند.

در وبسایت تایم فور فان بیش از 90 اتاق فرار محبوب شهر کرج معرفی شده است. علاقمندان می‌توانند ضمن اطلاع از نظر سایر شرکت‌کنندگان و جزییات بازی، اتاق فرار مدنظر خود را به صورت آنلاین رزرو کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه به آدرس www.t4f.ir مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز