بهترین اسکیپ روم اصفهان کجاست؟

اولین اتاق فرار ایران در سال 1395 طراحی و ساخته شد؛ اما به مرور زمان محبوبیت این بازی افزایش پیدا کرد. در سال‌های اخیر، این بازی به طور چشمگیری در شهرها مختلف کشور رشد پیدا کرده است و دیگر نمی‌توان ادعا کرد که بهترین اتاق فرارها تنها در پایتخت کشور یافت می‌شوند. مجموعه‌های اسکیپ روم اصفهان هم، از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین اتاق های فرار کشور هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تفریح و سرگرمی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

اصفهانی‌ها یا حتی مسافرانی که از گشت و گذار در اماکن تاریخی و فرهنگی این شهر خسته شده‌اند و به دنبال یک تفریح هیجان‌انگیز هستند، می‌توانند نزدیک‌ترین و بهترین اسکیپ روم اصفهان را در وبسایت تایم فور فان پیدا کنند. در ادامه، چند اتاق فرار معروف این شهر معرفی می‌شود؛

اتاق فرار هویت مخفی؛ در تعقیب قاچاقچی‌ها!

اتاق فرار هویت مخفی، چهارمین بازی ارائه شده از تیم «اسکیپ سنتر اصفهان» واقع در منطقه شیخ صدوق اصفهان است. این بازی در ژانر جنایی و کارآگاهی در اسکیپ روم اصفهان طراحی شده و داستان آن درباره تعدادی از افراد گمشده در شهر است. هرروز به تعداد این گمشدگان اضافه می‌شود و پلیس بعد بررسی‌های فراوان، مدارکی را مبنی بر اینکه پای یک گروه قاچاق اعضای بدن در میان است، به دست آورده است. شرکت‌کنندگان در بازی، کارآگاهان حرفه‌ای این سناریو هستند و تنها 60 دقیقه زمان دارند تا قبل از فرار قاچاقچی‌ها، آنها را شناسایی کنند. درجه سختی بازی 8 از 10 و امتیاز اتاق فرار هویت مخفی، 9.8 است. این بازی برای گروه‌های 4 تا 6 نفره مناسب است.

آریاک سفر

اتاق فرار رانده شده؛ راز یک خانواده نفرین شده

این اسکیپ روم اصفهان ، سومین بازی از مجموعه vip است که در خیابان آراسته این شهر قرار گرفته است. داستان بازی درباره نوزادی است که به صورت مادرزادی، ناقص به دنیا آمده و پس از تولد این نوزاد، خانواده‌اش دچار بدبختی و نفرین می‌شوند. امتیاز اتاق فرار رانده شده از نگاه کاربران در مجموعه تایم فور فان، 8.5 و درجه سختی بازی 8 از 10 است. این اسکیپ روم در ژانر تئاتر تعاملی و وحشت طراحی شده است و گروه‌های 4 تا 6 نفره می‌توانند در آن شرکت کنند. همچنین، سن اعضای تیم باید بالای ۱۶ سال باشد.

اتاق فرار فوکوشیما؛ بازی در قلب فاجعه هسته‌ای!

فاجعه فوکوشیما هنوز هم در حال قربانی گرفتن است. پس از این فاجعه، شهر کاملاً تخلیه شده است؛ اما شایعاتی درباره تشعشعات رادیواکتیو به گوش می‌رسد. تیم شرکت‌کننده وارد نیروگاه هسته‌ای می‌شوند تا سر از ماجرا در بیاورند. این اتاق فرار اصفهان ، سومین بازی ارائه شده از تیم «اسکیپ سنتر اصفهان» در منطقه شیخ صدوق این شهر قرار دارد. زمان بازی 75 و ژانر بازی، وحشت و مهیج است. به علاوه، درجه سختی بازی 8 از 10 و امتیاز اتاق فرار فوکوشیما 9.8 از نگاه کاربران است.

اتاق فرار مریض روانی؛ تلفیقی از ترس و معما

داستان این اسکیپ روم اصفهان درباره یک مریض روانی است که اتفاقاً خود او این اتاق را ساخته است! شایع شده که این مریض، مهمانان خود را به قتل رسانده و آنها را ناپدید می‌کند. شرکت‌کنندگان برای اینکه متوجه صحت این ماجرا بشوند، وارد اتاق می‌شوند. آنها باید مراقب باشند که در دام این مریض روانی نیفتند و قبل از اتمام 70 دقیقه محل را ترک کنند. به علاوه، روح افراد کشته شده هنوز در این محل حضور دارد و ممکن است آنها را اذیت کنند. اتاق فرار مریض روانی در ژانر معمایی، تئاتر تعاملی و وحشت ساخته شده است. این بازی، اولین بازی از مجموعه رونوس است که در منطقه سپهسالار اصفهان واقع شده است. درجه سختی بازی 8 از 10 و امتیاز آن از نگاه کاربران مجموعه تایم فور فان، 8.8 است.

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز