بهترین ادکلن‌های مردانه پچولی در سال 2023

یکی از ویژگی‌های مردان پیچیده، استفاده از ادکلن‌های پچولی است. رایحه چوبی و کمی تند، باعث شده است ادکلن‌های پچولی با استقبال گسترده ادکلن‌بازها روبه‌رو شود. ادکلن‌های پچولی در دهه 1960 به بازار عرضه شدند و در آن برهه، ارزشی به اندازه طلا و جواهر داشت. به گزارش کاماپرس و به نقل از فشن بینز، پچولی همان نعناع هندی است که به خاطر محبوبیتش، در سراسر جهان کشت می‌شود. ادکلن‌های پچولی معمولاً رایحه‌ای ظریف و در عین حال، مردانه دارند که باعث منحصربه‌فرد شدن آن‌ها شده است. در ادامه این مطلب، به بهترین ادکلن‌های مردانه پچولی در سال 2023 اشاره می‌شود.

1- مون بلان اکسپلورر

کمتر پیش می‌آید که به تنهایی از یک کوه بالا بروید، چون کار تیمی، شما را تشویق می‌کند تا به صورت گروهی به کوهنوردی بپردازید. محصول مون بلان اکسپلورر ماحصل تلاش سه شرکت برتر عطرسازی دنیا است. این ادکلن با رایحه چوبی و تند، بسیار شبیه رایحه کرید اونتوس است. رایحه مریم‌گلی مرموک  و فلفل صورتی، حال و هوای منحصربه‌فردی به مون بلان اکسپلورر می‌دهد. قیمت این ادکلن زیر 100 دلار است.

پیش رایحه: ترنج؛ رایحه میانی: وتیور، حجم: 1.2 و 3.3 اونس؛ نوع: ادو پرفیوم؛ قابلیت استفاده: تمام فصول سال

2- تیری موگلر ای من

این ادکلن فرانسوی برای اولین بار در سال 1996 به بازار عرضه شد. پس از آنکه محصول مشهور موگلر آنجل تولید شد، عرضه تیری موگلر ای من سر و صدای زیادی به پا کرد. رایحه پچولی، کارامل و قهوه باعث شیرین شدن متعادل تیری موگلر ای من شده‌اند. این ترکیب چوبی به شدت جنگلی با انرژی بالایی مانند قهوه و بوته وحشی جاوری و مُشک گرم و درختان تونکا است. ماندگاری تیری موگلر ای من زبانزد عام و خاص است.

آریاک سفر

پیش رایحه: اسطوخودوس؛ رایحه میانی: پچولی؛ رایحه پایه: کارامل؛ حجم: 3.4 اونس؛ نوع: ادو پرفیوم؛ قابلیت استفاده: زمستان

 

3- تام فورد وایت پچولی

این ادکلن در ابتدای برای خانم‌ها در سال 2008 طراحی شده بود، اما به قدری با استقبال آقایان همراه شد که حالتی اسپورت به خودش گرفته است. شیرینی تام فورد وایت پچولی به خاطر ترکیب گل‌های سفید به‌کاررفته در آن است. طراحی سفید شیشه، رایحه محسورکننده و طراوت خشک‌شده از تام فورد وایت پچولی یک ترکیب خاص ساخته است.

پیش رایحه: ترنج؛ رایحه میانی: پچولی؛ رایحه پایه: چوب بلاند؛ حجم: 3.4 اونس؛ نوع: ادو پرفیوم؛ قابلیت استفاده: پاییز

4- فردریک مال موسیور

تنها ویژگی این ادکلن، قیمت بالای آن است! فردریک مال موسیور در سال 2015 به بازار عرضه شد و رایحه مرموز و مردانه‌اش فوراً با استقبال مشتریان روبه‌رو شد. مردانی که تیپ‌های رسمی می‌زنند، بهتر است از این ادکلن استفاده کنند. ترکیب نارنگی ماندارین و پچولی، رایحه‌ای اغواکننده به فردریک مال موسیور داده است. نت‌های سدر، جیر و روایح دودی حالت خودمانی به این ادکلن داده است.

بیشتر بخوانید:

پیش رایحه: رام؛ رایحه میانی: پچولی؛ رایحه پایه: وانیل؛ حجم: 3.4 اونس؛ نوع: ادو پرفیوم؛ قابلیت استفاده: پاییز، بهار، تابستان

5- پرفیوم هد کندین تاکسیدو

1.7 اونس این محصول 500 دلار قیمت دارد. فردگرایی یکی از ویژگی‌های برجسته پرفیوم هد کندین تاکسیدو است. این ادکلن در سال 2022 عرضه شد. رایحه آن از گشنیز گرم و تند با چوب سدر خنک و پچولی نشأت می‌گیرد.

پیش رایحه: گشنیز؛ رایحه میانی: پچولی؛ رایحه پایه: دانه تونکا؛ حجم: 1.7 اونس؛ نوع: اسکتریت دی پارفوم؛ قابلیت استفاده: پاییز و زمستان

6- دارک ایز نایت هنری رز

ترکیب پچولی و وانیل حقیقتاً محسورکننده است. تنها اندکی پچولی به دارک ایز نایت هنری رز اضافه شده است تا رایحه‌ای منحصربه‌فرد به آن بدهد. این ادکلن که برای اولین بار در سال 2019 به بازار عرضه شد، طرفداران خاص خودش را در بین قشر جوان دارد.

پیش رایحه: علف سبز؛ رایحه میانی: وتیور؛ رایحه پایه: دانه وانیل؛ حجم: 0.2 و 1.7 اونس؛ نوع: ادو پرفیوم؛ قابلیت استفاده: زمستان

7- بایردو دو ولوت هیز

شاید تصور شود که نام این محصول کمی هیپی به نظر بیاید، اما اصلاً نماد «صلح، عشق و مواد مخدر» نیست. ولوت هیز از یک برند مدرن و مینیمالیستی به نام بایردوی استکهلم است. از نظر دسته‌بندی، بیره دو ولوت هیز جزء عطرهای شرقی چوبی است. ترنج ، نارگیل ، گل بامیه ، نعناع هندی ، گل مریم ، گل اوسمانتوس، مشک، نعناع هندی، گل ختی، کاکائو، کشمران در این ادکلن استفاده شده است تا رایحه‌ای شیرین، خاکی و گرم برای آن به ارمغان بیاورد.

پیش رایحه: آب نارگیل؛ رایحه میانی: پچولی؛ رایحه پایه: کاکائو ابسولو؛ حجم: 1.7 و 3.4 اونس؛ نوع: ادو پرفیوم؛ قابلیت استفاده: زمستان، پاییز، بهار

8- دیپتیک تمپو

این ادکلن فرانسوی از محصولات برند دیپتیک بوده که در سال 2018 از آن رونمایی و به بازار جهانی عرضه شده است.رایحه‌های پچولی، چای میت، مریم گلی، برگ بنفشه، فلفل صورتی و برگاموت است. دیپتیک تمپو هم مردانه و هم زنانه است. تمپو ویژگی‌های دوگانه زیادی دارد؛ رایحه این ادکلن با شادابی و احساس همراه است و از سوی دیگر، کلاسیک بودنش را حفظ کرده است.

پیش رایحه: پچولی؛ رایحه میانی: دانه‌های کاکائو؛ رایحه پایه: مریم‌گلی مرموک؛ حجم: 2.5 اونس؛ نوع: ادو پرفیوم؛ قابلیت استفاده: زمستان، پاییز و بهار

9- له لابو پچولی 24

این ادکلن در سال 2006 به بازار جهانی عرضه شد. پچولی، چوب درخت قان، بوته وحشی جاوی و وانیل در له لابو پچولی 24 به کار رفته است. این محصول چوبی و شرقی، همچون آتشی آرامش‌بخش در زیر آسمان پرستاره است. این ادکلن حالت گرم، تلخ و چرمی دارد. شیرینی له لابو پچولی 24 به خاطر وانیل است. پخش بو و ماندگاری این محصول بسیار بالا است.

پیش رایحه: پچولی؛ رایحه میانی: غان و جاوی سیاه؛ رایحه پایه: وانیل؛ حجم: 1.7 و 3.4 اونس؛ نوع: ادو پرفیوم؛ قابلیت استفاده: زمستان و پاییز

10- ایزو ورت بوزی پچولی

این ادکلن تابستانی ترکیبی از مرکبات و فلفل صورتی است. بیش از 97 درصد این محصول از عناصر زیست‌تخریب‌پذیر تشکیل شده است که همین امر، ادکلن ایزو ورت بوزی پچولی را به محصولی قابل بازیافت تبدیل کرده است. حتی شیشه این ادکلن هم قابل بازیافت است. گرمای این محصول به خاطر کهربا، پچور و وتیور است.

پیش رایحه: لیموترش؛ رایحه میانی: رز؛ رایحه پایه: پچولی؛ حجم: 1.7 اونس؛ قابلیت استفاده: تابستان، بهار، زمستان و پاییز

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز