بهترین اتاق فرار مرکز تهران در سطح پلاتینیوم

همزمان با افزایش محبوبیت بازی اتاق فرار، طراحان این بازی سعی می‌کنند تا کیفیت سناریو، دکور، معماها و دیگر اجزای اتاق فرار خود را ارتقا ببخشند. معمولاً کسانی که در این بازی حرفه‌ای هستند به سختی می‌توانند اتاق فرار جدید و با سطح عالی پیدا کنند. به همین منظور، تیم تایم فور فان اقدام به سطح‌بندی اتاق فرار مرکز تهران و سایر نقاط بر اساس کیفیت آنها کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سرگرم و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس قصد دارد تا در این مطلب به معرفی سطوح و معیارهای سطح‌بندی بپردازد. در پایان، بهترین‌های اتاق فرار مرکز تهران در سطح پلاتینیوم به دوستداران این بازی معرفی خواهد شد؛

سطح‌بندی اتاق فرار

مجموعه تایم فور فان اسکیپ روم‌ها را بر اساس کیفیت آنها به چهار دسته برنز، سیلور، گلد و پلاتینیوم تقسیم کرده است. در واقع، این چهار سطح به ترتیب اتاق فرارهای مبتدی، میان‌رده، استاندارد و پیشرفته محسوب می‌شوند. اما این رده‌بندی بر چه اساسی انجام می‌شود؟

سطح برنز: هر اتاق فراری که حداقل‌های لازم را برای طراحی اتاق فرار رعایت کرده باشد می‌تواند در این دسته قرار بگیرد. داشتن معما، سناریو، منطق مکانی و زمانی سناریو، انتقال اولیه سناریو به بازیکن، داشتن منطق داستانی، سلامت و کیفیت قفل‌ها و… از جمله معیارهای اساسی این سطح محسوب می‌شوند.

آریاک سفر

سطح سیلور: اتاق فراری که در سطح سیلور یا میان‌رده قرار می‌گیرد باید دکور مرتبط با سناریو، نورپردازی صحیح، کاستوم مرتبط با سناریو، تنوع قفل و منطق هینت‌دهی داشته باشد. همچنین عدم وجود جزئیات غیر مرتبط، داشتن منطق برای اتفاقات، چیدمان صحیح فضا، روایت سناریو در جریان بازی، سلامت دکور و منطق جا به جایی بازیکن در بازی از دیگر معیارهای قرار گرفتن اتاق فرار در سطح سیلور است.

سطح گلد: در این سطح، دکور اتاق باید روایت‌گر داستان باشد. داستان‌های خطی برای این سطح مناسب نبوده و باید نقطه عطف در داستان وجود داشته باشد. دارا بودن لابی مناسب، استفاده از کاستوم اختصاصی، داشتن پوستر و تیزر اختصاصی و غیرقابل پیش‌بینی بودن مسیر تردد از دیگر مزایای اتاق فرار سطح گلد به شمار می‌رود.

سطح پلاتینیوم: این سطح مخصوص حرفه‌ای‌های بازی اتاق فرار است. اسکیپ‌روم‌هایی که در این سطح جا می‌گیرند دارای جزئیات دست‌ساز، ایده نو در داستان، قفل‌های خاص، جسارت، موسیقی اختصاصی و… هستند. داشتن سابقه فعالیت بیش از 3 سال یک امتیاز مثبت برای این سطح محسوب می‌شود.

بهره‌مندی از 60 درصد از معیارهای در نظر گرفته شده در سه سطح برنز، سیلور و گلد برای قرار گرفتن در آن رده، الزامی است. اتاق فرارهای سطح پلاتینیوم باید 75 درصد از معیارهای تعیین شده را دریافت کنند. تیم تخصصی تایم فور فان با اطلاع قبلی، تمام بازی‌ها را شرکت می‌کنند و سپس این معیارها در مورد بازی می‌سنجند. لازم به ذکر است که برای دریافت سطوح بالاتر، باید 100 درصد معیارهای سطوح قبل را رعایت کرد.

بازی در بهترین اتاق فرار مرکز تهران

با مراجعه به وبسایت تایم فور فان می‌توان به راحتی اتاق فرار مدنظر در هر سطح را به صورت آنلاین رزرو کرد. اتاق فرار هایی که در مرکز شهر قرار می‌گیرند معمولاً دسترسی راحت‌تری دارند. در حال حاضر، بهترین‌های اتاق فرار مرکز تهران به ترتیب خانواده کالینز، تیمارستان آرکام و معبد سامو هستند. هر سه بازی در ژانر وحشت قرار دارند و توانسته‌اند امتیاز بسیار بالایی را از نگاه شرکت‌کنندگان دریافت کنند. علاقمندان به شرکت در اتاق فرار مرکز تهران در سطح پلاتینیوم می‌توانند از تخفیف ویژه تایم فور فان برخوردار شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز