بهترین اتاق‌ فرار دنیا کجاست؟

اتاق فرار بازی بسیاری محبوبی در سراسر دنیا محسوب می‌شود که طرفداران خاص خود را دارد. امروزه، اتاق‌های فرار در شهرهای مختلف کشور شعبه دارند و اتاق فرار کرج از مجموعه تایم فور تایم نیز یکی از آنهاست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ دنیای سرگرمی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تایم فور تایم، مجموعه‌ای ارزشمند از بهترین‌های این بازی را در سراسر کشور همراه با نقد و بررسی دقیق جمع‌‌‌‌آوری کرده است. علاوه بر تهران، اتاق فرار کرج ، شیراز، اصفهان، کرمانشاه و… در وبسایت تایم فور فان قابل مشاهده و رزرو است.

تجربه ترس و هیجان در اتاق فرار کرج

ساکنان استان البرز برای دسترسی به اتاق فرار های مهیج، نیازی طی کردن مسافت تا تهران را ندارند. بیش از 90 اتاق فرار در این استان وجود دارد که امتیاز بالایی را از کاربران در مجموعه تایم فور فان کسب کرده‌اند.

این اتاق‌ها طیفی وسیع از ژانرهایی چون جنایی، وحشت، ماجراجویی، تئاتر تعاملی و… را با رده‌های سنی مختلف شامل می‌شود. اگر قصد پیدا کردن نزدیک‌ترین اتاق فرار کرج را داشته باشید، کافیست بر روی نقشه سایت تایم فور فان کلیک کنید تا سریع‌تر به نتیجه برسید.

آریاک سفر

انتخاب بازی مناسب در اتاق‌های فرار ممکن است برای بسیاری از افراد انتخاب سختی باشد. به همین دلیل بهتر است پیش از انتخاب، از ژانرهای این بازی و برخی از سناریوهای مختلف آن مطلع شد.

اولین اتاق فرار در سال 1395 در ایران تاسیس شد؛ اما سابقه این بازی در کشورهای دیگر به سال 2007 برمی‌گردد. اتاق فرار می‌تواند تفریح بسیاری مهیجی برای دوست‌داران سفر به دور دنیا باشد. به دلیل استفاده از لوکیشن‌ها و امکانات پیشرفته در برخی از اسکیپ روم‌های دنیا، شرکت‌کنندگان در سناریوی بازی به طور کامل غرق می‌شوند و تجربه شگفت‌انگیزی در این بازی خواهند داشت.

کاماپرس در ادامه، به معرفی 5 مورد از بهترین اتاق های فرار دنیا می‌پردازد؛

اتاق فرار TRAPOLOGY: بوستون، ماساچوست، آمریکا

این اتاق فرار مخصوص کسانی است که به معما علاقمندند. در حال حاضر، Trapology پنج اتاق مختلف را برای انتخاب بازی ارائه می‌دهد. معروف‌ترین و سخت‌ترین اتاقی این مجموعه، اتاق Crush Depth است که حداکثر هشت بازیکن را برای کنترل یک زیردریایی جمع می‌کند. این زیر دریایی در حال غرق شدن در یک اقیانوس مواج است و شرکت‌کنندگان باید تلاش کنند تا خود را نجات دهند. در سایت این مجموعه، میزان دشوار و نرخ موفقیت هر اتاق درج شده است. نکته جالب اینجاست نرخ موفقیت هیچکدام از اتاق‌ها بیش از 30 درصد نیست!

اتاق فرار Sherlocked: آمستردام، هلند

کیفیت بازی‌های مجموعه Sherlocked Mystery Experiences روز به روز در حال افزایش است. این مرکز با ارائه‌ی دو اتاق The Vault و The Architect توانسته محبوبیت زیادری در سراسر دنیا از آنِ خودش کند. The Vault  یک بازی به شدت چالش برانگیز 90 دقیقه‌ای است که در آن حداکثر 4 شرکت‌کننده یا «دزد» قصد دارند تا یک شی مرموز را از گاوصندوقی پیشرفته بدزدند. برخلاف بازی اول، اتاق فرار The Architect 60 دقیقه مهلت دارد. بازیکنان در این اتاق که متعلق به یک معمار است، به دنبال سرنخ‌هایی از یک جامعه مخفی هستند. این اتاق برای کسانی که از بازی‌های ترسناک خوششان نمی‌آید، بسیار مناسب خواهد بود.

اتاق فرار Real Escape Game: سن‌فرانسیسکو، کالیفرنیا، آمریکا

این مرکز دارای پنج اتاق فرار است که ماجرای هر کدام از آنها مانند یک فیلم سینمایی هیجان‌انگیز است. به همین دلیل این مجموعه به یکی از معروف‌ترین اتاق‌های فرار دنیا تبدیل شده است. اتاق Spellbound Supper از بهترین اتاق‌های این مرکز است. در این بازی بین 3 تا 10 بازیکن، به مراسم شام یک جادوگر دعوت می‌شوند؛ جادوگری اصلا به مهمان علاقه‌ای ندارد! در اتاق The Popstar’s of Doom بازیکنان در یک حلقۀ زمانی گیر می‌افتدند و تلاش می‌کنند تا از قتل ستارۀ محبوب پاپ دهه 90 جلوگیری کنند!

اتاق فرار Escapology:نقاط مختلف در جهان

Escapologyبیش از 10 شعبه در سراسر دنیا دارد که معروف‌ترین آنها در آستین، تگزاس و شیلی واقع شده‌اند.
ساده‌ترین بازی این مجموعه، درجۀ سختی 7 از 10 را از منتقدین گرفته است! معروف‌ترین اتاق این موسسه، Narco  است که در آن بازیکنان یکساعت فرصت دارند تا از خانه یک موجود شرور شیطانی فرار کنند.

اتاق فرار 5Wits: نقاط مختلف جهان

ویژگی منحصر به فرد این بازی‌ها، جلوه‌های ویژه خاص و روش‌های قصه‌گویی عملی است؛ یعنی کمپانی 5Wits قصد دارد تا بازیکنان را به معنای واقعی کلمه به یک ستاره فیلم اکشن تبدیل کند. این مجموعه پنج اتاق فرار دارد که معروف‌ترین آن، اتاق Deep Space است. در این اتاق، شرکت‌کنندگان وارد یک کشتی فضایی متروکه می‌شوند و تنها 30 دقیقه فرصت دارند تا متوجه شوند چه اتفاقی افتاده است. عناصر شرور کیهانی و هوش مصنوعی شیطانی از ابزارهای اصلی این مجموعه محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : تایم فور فان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز