بهترین ابزارهای سئو ایرانی کدام است؟

سئو -کاماپرس

یکی از غدغه‌های همیشگی سئوکارها برای آنالیز وب سایت، پیدا کردن یک ابزار سئو دقیق است که قیمت مناسبی هم داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اکثر ابزارهای سئو خارجی به دلیل شرایط کشور، اطلاعات دقیقی را در اختیار وبمستران ایرانی قرار نمی‌دهند. علاوه بر این بسیاری از آنها از زبان فارسی و لوکیشن ایران نیز پشتیبانی نمی‌کنند. اما خوشبختانه در سال‌های اخیر ابزارهای سئو ایرانی طراحی شدند که امکانات بسیاری را در قبال هزینه‌های مناسب ارائه‌ می‌دهند. در این بخش با آنها آشنا‌ می‌شویم.

سئو -کاماپرس

1.   ابزار سئو ایرانی رنک فایند (Rankfind.ir)

رنک فایند یکی از ابزارهای جدید سئو است که از اواخر سال 1400 راه اندازی شد. این ابزار‌ می‌تواند برای تحقیق کلمات کلیدی، جایگاه کلمات کلیدی در گوگل، رشد و نزول کلمات کلیدی سایت و بررسی رقبا مورد استفاده قرار گیرد. امکان ردیابی کیوورد گپ‌ها، آنالیز دقیق کلمات و امکانات جدیدی که قرار است به رنک فایند اضافه شوند، از مزیت‌های آن است. همچنین نکته ای که رنک فایند را از ابزاهای دیگر متمایز می کند خلاقیت در ابزارهایی است که ارائه می کند.

آریاک سفر

به عنوان مثال، رنک فایند ابزاری شبیه سرچ کنسول را توسعه داده و ادعا می کند اولین سرویسی است که در سطح جهان راه اندازی کرده است که می تواند سرچ کنسول رقبا را شبیه سازی کند. در واقع، با این ابزار شما به راحتی می توانید سرچ کنسول هر سایتی که می خواهید را بدون اجازه از مدیر آن سایت ببینید و کلمات و کیورد هایی که آن سایت با آنها از گوگل بازدید می گیرد را استخراج کنید.

بیشتر بخوانید:

2.   ابزار سئو ایرانی جت سئو (JetSEO.ir)

جت سئو قدیمی‌ترین ابزار سئو ایرانی است که از سال 1398 کارش را آغاز کرد. این ابزار قابلیت‌هایی مثل تحقیق کلمات کلیدی، تحلیل محتوا و ساختار آن، تحلیل محتوا و لینک سایت‌ها، وضعیت رقبا از نظر رتبه بندی و کلمات کلیدی و نظارت بر سئو فنی سایت را در اختیار کاربران‌ می‌گذارد. این ابزار‌ می‌تواند خطاهای سئو محتوا و فنی را شناسایی کرده و در بهبود سئو سایت به شما کمک کند. پکیج‌های این ابزار بر اساس امکانات مختلف بین 120 تا 450 هزارتومان در ماه قیمت دارد.

سئو -کاماپرس

3.   ابزار سئو ایرانی میزفاتولز (Mizfa.tools)

میزفا به عنوان یکی از سایت‌های فعال و معتبر در حوزه سئو شناخته‌ می‌شود که به تازگی ابزار میزفا را معرفی کرده است. این ابزار امکان تحلیل رقبا، تحقیق کلمات کلیدی، پیشنهاد کلمات کلیدی بر اساس واژه‌های وارد شده، رتبه کشوری سایت‌ها، بررسی محتوا و… را در اختیار کاربر‌ می‌گذارد. این ابزار قیمت اقتصادی دارد و کسب و کارهای کوچک‌ می‌توانند از پکیج ماهیانه 39 هزارتومان آن استفاده کنند. سایر پکیج‌های این ابزار تا ماهیانه 390 هزارتومان و بیشتر هم قابل سفارشی سازی است.

4.   ابزار سئو ایرانی کی دبیلو رنک (KWRank.ir)

این ابزار ایرانی هم از سال 1398 راه اندازی شد و همان طور که از نامش پیداست، برای تحقیق کلمات کلیدی طراحی شده است. با این ابزار‌ می‌توان آمار کلمات کلیدی، کلمات پیشنهادی گوگل، گزارش‌های کنیبالیز شدن و سئوی Onpage را در اختیار داشت. این ابزار به صورت رایگان، جایگاه کلمه کلیدی سایت شما را در گوگل تا 3 بار در روز نشان‌ می‌دهد. تعرفه‌های KWRank از ماهیانه 10 هزار تومان تا 210 هزار تومان متغیر است.

سئو -کاماپرس

5.   ابزار سئو ایرانی سرپیکس (Serpix.ne)

یکی دیگر از ابزارهای سئو که به اندازه ابزارهای قبلی شناخته شده نیست، سرپیکس نام دارد. از این ابزار‌ می‌توانید برای تحقیق کلمات کلیدی، بررسی سختی کلمات و حجم جستجوی آنها، مقایسه با رقبا و موارد مشابه دیگر استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های جالب این ابزار امکان ساخت پروژه سفارشی است که خودتان تعیین‌ می‌کنید چند کلمه کلیدی را قرار است رصد کنید و با توجه به تعداد کلمات، تعداد رقبا و تعداد ردیابی رتبه، هزینه استفاده از ابزار مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : رنک فایند
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین ابزارهای سئو ایرانی کدام است؟

  1. امیربهادر حاتمی گفته:

    سلام در بین این ابزارها حدود یک ماهه از جت سئو استفاده می کنم خوبه ولی خیلی خوب یا عالی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز