بهبود جزئی وضعیت بازار بورس در روز جاری

امروز شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته 4 هزار و 155 واحد بالا رفت و به مرز 1 میلیون و 393 هزار و 126 واحدی رسید. شاخص هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 2 هزار و 774 واحد بیشتر شد و در محدوده 405 هزار و 257 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 13 هزار و 585 میلیون تومان شد. امروز نمادهای «فولاد»، «خودرو» و «خساپا» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 23 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش ورود پیدا کرد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی به بازار مربوط به سهم خودرو، شرکت ایران خودرو، بود. بعد از آن نمادهای «فولاد» و «کگاز» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

شاخص کل بورس و فرابورس امروز صعودی بودند. در صورتی که این روند صعودی در روزهای آینده ادامه داشته باشدريال می‌توان به ورود نقدینگی به بازار امیدوار بود. به هر حال روند بازار با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی جامعه و تعیین تکلیف نشدن مذاکرات برجام مشخص نیست و سرمایه گذاران نباید نسبت به این سیز شدن زود هنگام بازار امیدوار شوند. تا زمانی که ابهامات در بازار وجود داشته باشند و وضعیت به ثبات نرسد، نمی‌توان انتظار ورود پول حقیقی زیاد و بهبود چشمگیر شاخص کل داشت.

اطلاعات عمومی:

سهم کلوند را می‌شناسید؟

شرکت کاشی الوند با نماد کلوند در بازار دوم بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 964 میلیارد و 800 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری صدر تامین، سهامی عام، و صندوق سرمایه گذاری سرو سودمند مدبران عمده سهامداران کلوند هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز