بنیاد خانوادگی لانگ واکر به تحقیقات سرطان کمک بزرگی کرد

تحقیقات
لست سکند

بنیاد خانوادگی «لانگ واکر» که مقر اصلی آن در سیدنی استرالیا است، مبلغ ۹/ ۳ میلیون دلار به بیمارستان کریس اوبرین لایف‌هاوس اهدا کرد.

به گزارش کاماپرس، لانگ واکر شخصا به تعدادی از موسسات نیکوکاری از طریق بنیاد خانوادگی واکر کمک می‌کند که از جمله این موسسات می‌توان به بیمارستان کودکان وستمید در سیدنی و بنیاد صنعت املاک که برای جوانان بی‌خانمان مسکن می‌سازد اشاره کرد.

این بیمارستان مختص بیماران سرطانی است که در سیدنی استرالیا مستقر است. این مبلغ یکی از بیشترین مبالغی است که برای تحقیقات در مورد سرطان سر و گردن در جهان اهدا شده است.

بنیاد خانوادگی لانگ واکر زیرمجموعه شرکت واکر کورپوریشن است که در زمینه توسعه ساخت و ساز در سطح جهان فعالیت می‌کند.

، این هدیه نخستین کرسی جراحی سرطان سر و گردن را در استرالیا بنیان می‌گذارد.  دانشگاه سیدنی اعلام کرد این هدیه بیمارستان کریس اوبرین لایف‌هاوس را قادر می‌سازد که روی جدیدترین تکنولوژی چاپ سه‌بعدی و برنامه جراحی مجازی سرمایه‌گذاری کند و همچنین باعث خواهد شد تا کرسی جراحی سرطان سر و گردن با همکاری دانشگاه سیدنی باعث افزایش  توانمندی‌ها و تسریع توسعه، بهبود و نوآوری در تحقیقات برای درمان بیماران مبتلا به سرطان سر و گردن شود.

راز آسمان پایتخت

لانگ واکر، موسس و مدیرعامل شرکت واکر کورپوریشن گفت: «من و خانواده‌ام خوشحالیم که از بدو تاسیس بیمارستان کریس اوبرین لایف‌هاوس فعالانه مشارکت داشته‌ایم و از دستاوردهای آن در این مدت کوتاه بسیار تحت تاثیر قرار گرفته‌ایم. با توجه به مشارکت‌های فعلی ما در زمینه تحقیقات پزشکی و سلامت در سیدنی، افزایش سرمایه‌گذاری‌های بشردوستانه ما در مرکزی که در زمینه سرطان سر و گردن در سطح بین‌المللی پیشگام است منطقی به نظر می‌رسد.»

پروفسور جاناتان کلارک که به تازگی از سوی بیمارستان کریس اوبرین لایف‌هاوس و دانشگاه سیدنی به عنوان رئیس بخش جراحی سر و گردن و رئیس بخش تحقیقات سرطان سر و گردن بیمارستان کریس اوبرین لایف‌هاوس انتخاب شده است درباره اهمیت این نوع از سرطان‌ها گفت: سرطان سر و گردن و جراحی آن نمی‌تواند مخفی بماند. این بیماری در صورت بیماران نمایان می‌شود و این موضوع بر توانایی آنها در برقراری ارتباط، غذا خوردن در انظار عمومی، تنفس و شنوایی آنها تاثیر می‌گذارد و می‌تواند منجر به انزوای اجتماعی، ناتوانی در ادامه اشتغال آنها، افسردگی و اضطرابشان شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز