بنزین 3 هزار تومانی با قیمت مواد خوراکی چه کرد؟

دولتمردان وعده داده بودند که افزایش 200 درصدی قیمت بنزین و تعیین نرخ 3 هزار تومانی برای این حامل سوخت ، تغییر شدیدی در قیمت اقلام معیشتی و خوراکی ایجاد نکند اما نمودار منتشر شده در نود اقتصادی نشان می دهد این وعده ، محقق نشده است.

به گزارش کاماپرس، وقتی تورم خود را در گرانی اقلام معیشتی و مواد خوراکی نشان دهد دیگر نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت چرا که چنین تورمی اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه را مورد هجوم قرار می دهد و زندگی را برای آنها به صورت غیرقابل تحملی سخت می کند.

امروز دقیقا یکسال از افزایش قیمت بنزین گذشته است و رسانه های مختلف گزارشی از تغییرات قیمت اقلام مهم معیشتی منتشر کرده اند. نود اقتصادی نیز با انتشار نموداری این تغییرات را به تصویر کشیده است.

بنا به اعلام ‌«نود اقتصادی»، افزایش قیمت بنزین در ۲۴ آبان سال ۱۳۹۸ برخلاف وعده‌های دولتمردان، مستقیما بر معیشت مردم تاثیر گذاشته است. در یک سال اخیر و پس از افزایش قیمت بنزین، شاخص قیمت مواد خوراکی به شدت افزایش یافته است.

آریاک سفر

نمودار مذکور نشان دهنده افزایش قیمت مواد خوراکی طی یکسال اخیر- دوره گران شدن بنزین – است.

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بنزین 3 هزار تومانی با قیمت مواد خوراکی چه کرد؟

  1. امیر گفته:

    و نکته دردناک اینکه باز رجوع میکنن به قیمت اقلام خوراکی و ووووو باز به این نتیجه میرسند که قیمت بنزین پایینه ، دوباره گرانی بنزین و این چرخه معیوب ادامه می یابد ، خدا داند تا کی و کجاا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز