بسته معیشتی نوروز و عیدی بازنشستگان جامانده پرداخت می شود؟!

طی چند روز گذشته یارانه‌های نقدی، معیشتی، سود سهام عدالت، عیدی بازنشستگان و … واریز شد. اما هنوز از پرداخت بسته معیشتی نوروز و عیدی بازنشستگان جامانده خبری نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حقوق و دستمزد، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پنج روز دیگر سال 1400 به پایان می‌رسد ولی هنوز برخی واریزی‌ها امسال انجام نشده است. اما تجارت نیوز در گزارشی اعلام کرده که به نظر در روزهای پایانی سال جاری دو واریزی دیگر هم انجام خواهد شد. به گفته حجت‌اله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طرح پرداخت بسته معیشتی نوروز مطرح شده است. عبدالملکی بیان کرده که این طرح با معاون اول رئیس جمهور در میان گذاشته شده و درباره این موضوع خبرهای خوبی به مردم خواهد رسید. احتمالا مانند بیست و دوم بهمن ماه دولت مبلغی را برای برخی از گروه‌های درآمدی پرداخت خواهد کرد. پیش از بیست و دوم بهمن ماه امسال، دولت دوازدهم به مناسبت ماه رمضان سال 1400، یارانه معیشتی رمضان را به حساب برخی سرپرستان خانوار واریز کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

برخی هم احتمال داده‌اند که دولت به بعضی دهک‌های درآمدی سبد کالا اعطا کند. البته همه موارد مذکور براساس گمانه زنی‌های موجود مطرح شده و هنوز در این باره اطلاعاتی در دست نیست.

احتمال پرداخت عیدی بازنشستگان جامانده در روزهای آینده

ضمنا برخی از بازنشستگان کشوری عیدی خود را دریافت نکرده‌اند که احتمالا این مبلغ هم همراه با حقوق اسفندماه آن‌ها واریز خواهد شد. مبلغ حقوق اسفندماه امسال هم مانند هر سال، همین روزها به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

اما اوایل این هفته بود که سود سهام عدالت سال 1399 به حساب واجدان شرایط واریز شد. پرداخت مبلغ عیدی بازنشستگان هم پس از انتقادات و مباحث زیادی چند روز گذشته اتفاق افتاد. مبلغ عیدی امسال یک میلیون و 600 هزار تومان بود که این مبلغ برای متاهلان و افرادی که دارای فرزند هستند، بیشتر واریز شد.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز