برگزاری کمپین «به بابات میاد» در مارال چرم

لست سکند

مارال چرم نیز به مناسبت روز پدر کمپین «به بابات میاد» را تا پایان اسفندماه برگزار می‌کند.

به گزارش کاماپرس، بنابراعلام مارال چرم، در آستانه روز پدر فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی و مجموعه‌های تولیدی  در عرضه محصولات  به مشتریان ضمن ارائه تخفیف ویژه افزایش پیدا کرده است.  مارال چرم نیز به مناسب روز پدر محصولات خود را با تخفیف 35 درصدی به مشتریان ارائه خواهد داد و این تخفیف برای برخی از محصولات تا 60 درصد هم می‌رسد.

برای حضور در این کمپین و شرکت در آن هم از طریق اینترنتی و به سایت مارال چرک می‌توان مراجعه کرد یا اینکه با شماره  کارشناس فروش مارال چرم09012433302 تماس گرفت.

هر چند ساعت کار کلیه فروشگاه‌ها از ۱۰ صبح الی ۱۰ شب اعلام شده اما تیم پشتیبانی مارال چرم به صورت 24 ساعته پاسخ‌گوی تقاضای مشتریان خواهد بود.

تامین نیاز سازمان‌ها

راز آسمان پایتخت

همچنین باید یادآوری کرد که این گروه تولیدی و صادراتی در راستای تامین نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها بر پایه بهترین پیشنهادها و دستیابی به سریع‌ترین نتیجه مطلوب تسهیلات سازمانی را به شرح ذیل معرفی می کند:

  1. هدیه چرمی

2.کارت هدیه

3.تامین کفش پرسنلی و شرکت در مناقصات

  1. تفاهم نامه های رفاهی

خدمات پس از فروش در مارال چرم

از آنجایی که خدمات پس از فروش بخش مهمی از وظایف شرکت‌ها و برندهای معتبر است، شرکت مارال چرم نیز در قالب گارانتی و وارانتی به مشتریان خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. خدمات پس از فروش مارال چرم در بخش گارانتی به این صورت است که این مجموعه هرگونه ايراد ناشي از کيفيت نامطلوب مواد و يا فرآيند نامناسب ساخت محصول خود، تحت شرايط و زماني خاص، جهت رفع آن چه از طريق تعمير و چه از طريق تعويض محصول را بر عهده مي‌گيرد که در اين حالت هزينه هاي تحميل شده بر عهده شرکت مارال چرم است.

همچنین در بخش وارانتی به عنوان بخش دیگری از خدمات پس از فروش مارال چرم، نیز تمامي خدماتي كه در دوره گارانتي به مشتري داده شده نيز وجود دارد منتهی در دوره وارانتي هزينه خدمات انجام شده توسط مشتري پرداخت مي‌شود و در ازاي آن مشتري مي تواند از خدمات شرکت مارال چرم استفاده نماید.

مرتبط با : مارال چرم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز